liever der als her danquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon fokverslaafd, geen ontkomen meer aanEn dan ga ik jullie her en der lastig vallen
![]()
![]()
Nee hoor, ik snuffel nog vrij rond. Maar ik weet niet wat Morwen nog voor mij in petto heeftquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:38 schreef Sjet het volgende:
[..]
Zit je weer in de boeien SnuffeleDokalieetje?![]()
Dag lief beertje en slaap heel zachtquote:
Ik ben nog niet besnuffeldquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:39 schreef doka het volgende:
[..]
Nee hoor, ik snuffel nog vrij rond. Maar ik weet niet wat Morwen nog voor mij in petto heeft
* doka snuffelt aan Sjet
ik ga niet naar het vliegveld in Leeds, ze zijn net geland en zijn nu onderweg naar Blue White Cityquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
en ik zeg dat Manu naar het vliegveld gaat in Leeds![]()
![]()
en dat Ferri
gaat slapen
![]()
sweet dreams beertje.quote:
Vast nog wel heel watquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:39 schreef doka het volgende:
[..]
Nee hoor, ik snuffel nog vrij rond. Maar ik weet niet wat Morwen nog voor mij in petto heeft
* doka snuffelt aan Sjet
Gut heb je een stuk perkament gevondenquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik ga niet naar het vliegveld in Leeds, ze zijn net geland en zijn nu onderweg naar Blue White City![]()
En terecht, ik ruik lekker, zelfs ik snuffel regelmatig aan mezelfquote:
Trusten, Bongquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:44 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga ook maar eens de boel goed en stevig beknallen, dus welterusten aan een ieder hier en tot straks![]()
Kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
En terecht, ik ruik lekker, zelfs ik snuffel regelmatig aan mezelf![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
En terecht, ik ruik lekker, zelfs ik snuffel regelmatig aan mezelf![]()
![]()
Vind het echt geen vrolijke ava, meer een kelder ava en het kijkt me steeds zo aan *brrrrrrrrrrrrr*quote:
ik mis ehm die blonde ober nog hoe heet iequote:Op donderdag 2 maart 2006 02:47 schreef Manu82 het volgende:
zijn we nu na de zwaai/kusjes/brei brigade ook al de snuffel brigade?
Mwah is al weer weg helaas, ze raken vaker in paniek hier als er 1 cm sneeuw valtquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bestaat dat nog? was toch ondergesneeuwd?
Guntherquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ik mis ehm die blonde ober nog hoe heet ie![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:47 schreef Manu82 het volgende:
hier ligt ook 1 mmquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:51 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Mwah is al weer weg helaas, ze raken vaker in paniek hier als er 1 cm sneeuw valt![]()
Hier nog steeds paniek met die 1 cmquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:51 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Mwah is al weer weg helaas, ze raken vaker in paniek hier als er 1 cm sneeuw valt![]()
Ah ja dat was um en idd die hoeft er niet bijquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Guntheren hij is nederlands, maar hij hoort er niet bij, dan moet Tom Selleck er ook bij
Lekker, he?quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:46 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
* Sjet snuffelt dan ook maar eens aan Morwen.....![]()
Oi, vergeet Josti's niet hehquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:47 schreef Manu82 het volgende:
Achja, een kinderhand enzo..........quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:53 schreef melke het volgende:
Ik vind BBBE cool!
interactie met Ferriquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:53 schreef melke het volgende:
Ik vind BBBE cool!
Handdoekje nodig?quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
interactie met Ferriis veel cooler
![]()
![]()
![]()
gut loop nog steeds hyper te wezen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*slaat Dizzy met een knuppel tegen de grondquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat was er in shownieuws danquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:54 schreef Manu82 het volgende:
Ohja, Supermom, manager Wim was echt op het forum, hij wees me vanavond nog op de uitzending van Shownieuws
quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar daar was ik niet bij... Was net te laatquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is niet nederlandsquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Guntheren hij is nederlands, maar hij hoort er niet bij, dan moet Tom Selleck er ook bij
Het is nu alleen nog wachten op "The Best Of"quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
josti band bestaat 40 jaar, kan toch geen toeval zijn ook![]()
![]()
![]()
Wie was het dan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:54 schreef Manu82 het volgende:
Ohja, Supermom, manager Wim was echt op het forum, hij wees me vanavond nog op de uitzending van Shownieuws
Hij noemt Ross ook een keer een sukkelquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:00 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Is niet nederlandsSpreekt alleen een par woorden nederlands net als nep Margaaaaa from the neverlands
Gunther zegt 1 keer joe lijkt op ein eesel..... en Tom Selleck was echt wel een belangrijk figuur in Friends joh! Monica's eerste grote liefde Richard
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |