Uhm.. Julliequote:Op donderdag 2 maart 2006 02:19 schreef BONG4002 het volgende:
Ferri "die gasten zijn best wel erg"
Ons dus
Yessssssquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:16 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen ja, wat een feest en dan te weten dat ze terug gaan komen, ze weten waar je site woont![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee... alleen jij bent ergquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:19 schreef BONG4002 het volgende:
Ons dus
jij ben niet hyper, ik ook niet, echt niet hoor, nee totaal niet, hoe kom je erbijquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ze hadden het weer over ik, dat ze dat lied niet meer mogen zingen van me ik ik ik ik ik ik ik ben niet hyper
Wijquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:19 schreef BONG4002 het volgende:
Ons dus
Miep miep... wapper wapperquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
jij ben niet hyper, ik ook niet, echt niet hoor, nee totaal niet, hoe kom je erbij![]()
a- ik ben geen gastquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:19 schreef BONG4002 het volgende:
Ons dus
got wat een adrenaline shot is dit zegquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
jij ben niet hyper, ik ook niet, echt niet hoor, nee totaal niet, hoe kom je erbij![]()
Hoezo erg?quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:19 schreef BONG4002 het volgende:
Ons dus
Lapperdelap! Thanks Dizzzquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
got wat een adrenaline shot is dit zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lap vandaag alle beeldbuizen gratis
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Truste FBquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:22 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... het was weer reuze gezellig zo op de late avond/nacht... maar ik ga lekker duiken. Tot laters weer![]()
Driemaal raden waarom ik niet komquote:
Trusten ForeverCapsquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:22 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... het was weer reuze gezellig zo op de late avond/nacht... maar ik ga lekker duiken. Tot laters weer![]()
quote:
Zekerquote:
Niet liegen jijquote:
Maar dan gaan jullie vast eng doen enzo tegen mijquote:
Nee hoor, dat doen we heus nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar dan gaan jullie vast eng doen enzo tegen mijOf raar
![]()
Dan zou ik hier de hele dag komenquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:25 schreef doka het volgende:
[..]
Niet liegen jij![]()
Je komt al als je de naam Ferri hoord
quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar dan gaan jullie vast eng doen enzo tegen mijOf raar
![]()
Mzzl op z'n 020'squote:Op donderdag 2 maart 2006 02:22 schreef Foreverblue het volgende:
Ik maak jullie hier toch meequote:
Place your betsquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
zou Ferriecht gaan slapen al
of gaat ie nog ff vol leerd internetten??
![]()
![]()
![]()
Nou preciesquote:
Ik zeg dat ie gaat slapenquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
zou Ferriecht gaan slapen al
of gaat ie nog ff vol leerd internetten??
![]()
![]()
![]()
Echt welquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nou preciesDan weet je toch ook dat we lief en leuk enzo zijn
![]()
Nog wel....a.s. maandag/dinsdag gaat de boel hier opslotquote:
Jullie zijn gewoon fokverslaafd, geen ontkomen meer aanquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nog wel....a.s. maandag/dinsdag gaat de boel hier opslot
en ik zeg dat Manu naar het vliegveld gaat in Leedsquote:
Bring it on babequote:Op donderdag 2 maart 2006 02:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon fokverslaafd, geen ontkomen meer aanEn dan ga ik jullie her en der lastig vallen
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon fokverslaafd, geen ontkomen meer aanEn dan ga ik jullie her en der lastig vallen
![]()
![]()
Je zit hopelijk al in de kelder he, anders wordt het een hele kouwe kermisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |