Volgens mij gepost in het verkeerde forumquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[knip]
Mooi mailtjequote:Op donderdag 2 maart 2006 01:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
We hebben genoten toen jullie met zijn 3 tjes achter de pc zaten en om te zien hoe de *fluitjes* proberen het adres te achterhalen is ook leuk. We zijn blij dat jullie het een leuke site vinden en ja sorry Viola is nou eenmaal erg, met name op de streams. Als je het adres van de site ff naar boven doorscrollt dan kunnen de fluitjes dat niet zien, want ze doen erg hun best.
Groeten van een vol forum en een speciale kus voor Moniek van Manu
Verkeerde tabblad gekozen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
knip
Sorry te laat gezien ook van LiefdesBeerquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:56 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Doe John ff de groeten omdat mijn mail niet doorgaat via bewoners@endemel blabla![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
We hebben genoten toen jullie met zijn 3 tjes achter de pc zaten en om te zien hoe de *fluitjes* proberen het adres te achterhalen is ook leuk. We zijn blij dat jullie het een leuke site vinden en ja sorry Viola is nou eenmaal erg, met name op de streams. Als je het adres van de site ff naar boven doorscrollt dan kunnen de fluitjes dat niet zien, want ze doen erg hun best.
verkeerd gepost???quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Nog een mailtje sturenquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Sorry te laat gezien ook van LiefdesBeer![]()
Laat jullie gewoon meegenieten van mijn mailtwisseling met Ferriquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Laat jullie gewoon meegenieten van mijn mailtwisseling met Ferri![]()
Nix geen foute tabjes![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:04 schreef Stereotomy het volgende:
Sjonge, Tanja gaat wel goed met haar eigen topique
En zo is datquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Okee... zo kwam het wel over... niks mis danquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:04 schreef melke het volgende:
[..]
Jonge, zoiets vraag je toch niet! Jij bent vast en zeker single he![]()
Top Dizzzzquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Je hebt een naamtopic Snappie... vond wel dat je die verdiend hadquote:
Thanx lieverdquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je hebt een naamtopic Snappie... vond wel dat je die verdiend had![]()
![]()
![]()
Kan ik me voorstellen, geeft best een kick, zeker omdat de redactie alles probeert om het te blockenquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
nou moet ie wel mail gaan wisselen natuurlijk![]()
Man wat is dat leuk om die interactie te hebben met die mensen![]()
![]()
Truste Friztiquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:07 schreef frizti het volgende:
Slaap lekker allen, ik ben er weer vandoor.
Toedeledoki.![]()
Omdat we door jou beroemd zijn in HBB natuurlijkquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Thanx lieverd![]()
Maar zou niet weten waarom hoor
![]()
Slaap lekker Friztiquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:07 schreef frizti het volgende:
Toedeledoki.![]()
Ze zien kliko foto's ze zien alles wat Hummie hun verboden heeft is toch te cool,quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, geeft best een kick, zeker omdat de redactie alles probeert om het te blocken
Toedeledoke Frizti en tot snel weer he?quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:07 schreef frizti het volgende:
Toedeledoki.![]()
Hebben ze mij ook genoemd? Zal wel niet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:11 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ze zien kliko foto's ze zien alles wat Hummie hun verboden heeft is toch te cool,![]()
en dat ze dan namen noemen ook enzo man
![]()
ik glij bijna van me stoel
![]()
Val niet te hard hequote:Op donderdag 2 maart 2006 02:11 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ze zien kliko foto's ze zien alles wat Hummie hun verboden heeft is toch te cool,![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:11 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ah ok. Ik snap nu wat je bedoelt, maar nog steeds alle credits juist voor de mensen van de caps en de fakesquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Omdat we door jou beroemd zijn in HBB natuurlijk
Vast wel maar tijdens de streamlockquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hebben ze mij ook genoemd? Zal wel niet.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:11 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
te laatquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:15 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Niet te veel visualiseren heren![]()
Gewoon de credits voor iedereen die het een succes heeft kunnen makenquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ah ok. Ik snap nu wat je bedoelt, maar nog steeds alle credits juist voor de mensen van de caps en de fakes![]()
Kan het me voorstellen ja, wat een feest en dan te weten dat ze terug gaan komen, ze weten waar je site woontquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij glijdt van je stoel ik loop hier hyper rond te springen. Een compleet huishouden wakker geschrokken door mij
![]()
Ik ben ook helemaal hyperquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij glijdt van je stoel ik loop hier hyper rond te springen. Een compleet huishouden wakker geschrokken door mij
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |