Kan ik me voorstellen, geeft best een kick, zeker omdat de redactie alles probeert om het te blockenquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
nou moet ie wel mail gaan wisselen natuurlijk![]()
Man wat is dat leuk om die interactie te hebben met die mensen![]()
![]()
Truste Friztiquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:07 schreef frizti het volgende:
Slaap lekker allen, ik ben er weer vandoor.
Toedeledoki.![]()
Omdat we door jou beroemd zijn in HBB natuurlijkquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Thanx lieverd![]()
Maar zou niet weten waarom hoor
![]()
Slaap lekker Friztiquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:07 schreef frizti het volgende:
Toedeledoki.![]()
Ze zien kliko foto's ze zien alles wat Hummie hun verboden heeft is toch te cool,quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, geeft best een kick, zeker omdat de redactie alles probeert om het te blocken
Toedeledoke Frizti en tot snel weer he?quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:07 schreef frizti het volgende:
Toedeledoki.![]()
Hebben ze mij ook genoemd? Zal wel niet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:11 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ze zien kliko foto's ze zien alles wat Hummie hun verboden heeft is toch te cool,![]()
en dat ze dan namen noemen ook enzo man
![]()
ik glij bijna van me stoel
![]()
Val niet te hard hequote:Op donderdag 2 maart 2006 02:11 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ze zien kliko foto's ze zien alles wat Hummie hun verboden heeft is toch te cool,![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:11 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ah ok. Ik snap nu wat je bedoelt, maar nog steeds alle credits juist voor de mensen van de caps en de fakesquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Omdat we door jou beroemd zijn in HBB natuurlijk
Vast wel maar tijdens de streamlockquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hebben ze mij ook genoemd? Zal wel niet.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:11 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
te laatquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:15 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Niet te veel visualiseren heren![]()
Gewoon de credits voor iedereen die het een succes heeft kunnen makenquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ah ok. Ik snap nu wat je bedoelt, maar nog steeds alle credits juist voor de mensen van de caps en de fakes![]()
Kan het me voorstellen ja, wat een feest en dan te weten dat ze terug gaan komen, ze weten waar je site woontquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij glijdt van je stoel ik loop hier hyper rond te springen. Een compleet huishouden wakker geschrokken door mij
![]()
Ik ben ook helemaal hyperquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij glijdt van je stoel ik loop hier hyper rond te springen. Een compleet huishouden wakker geschrokken door mij
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |