Had je Roel ff een voorstel moeten doen johquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:48 schreef tann het volgende:
[..]
nee man, juist niet, kzal het er netjes neer zetten hier, maar toen ik zwanger was, had ik zeker in de laatste weken meer zin dan ooit, daarom was ik ook zo gefrustreerd denk ik achteraf...![]()
wie heeft die pagina nog van fok met al die links, ik heb ze wel maar kan ze hier niet plaatsen.......quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:46 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
doe dan tann of roeland gerelateerde filmpjes, als je een keer zin hebt ofzo![]()
SO, aangezien dat ik nog steeds denk dat je een bekende bent, vraag roel ff me te mailen, dan stuur ik ze wel op, ik heb echt ontzettende leuke filmpjes en fotoos gekregen van de fokkers!!quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:46 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
doe dan tann of roeland gerelateerde filmpjes, als je een keer zin hebt ofzo![]()
ja, voelde ik me toen alle dagen maar zoquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:47 schreef melke het volgende:
[..]
Haha nee niet gezien. Wel te zien dat je je toen goed voelde. Dat is toch nog altijd wel iets belangrijker dan een natte broek he![]()
Ach gos...die paar centimeter van hem niet alleen de juiste weg naar de WC moeten voeren maar ook richting...quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:51 schreef melke het volgende:
Had je Roel ff een voorstel moeten doen joh![]()
ghe.....twas koeiestront, ksnapte het ook niet want volgens mij mag dat nog niet...quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:48 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
deuh, al die verotte vissen daardat ruikt helemaal bagger
quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:49 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
oh ja is cool, ik vind die dingen wel leuk om te kijken
Volgens mij ook niet, lijkt me niet dat ze nu al aan het gieren zijn, ik ruik hier nog niks ghegheghe, maaaaaaaar ik woon dan ook in een klein schoon pisdorpjequote:Op donderdag 2 maart 2006 01:53 schreef tann het volgende:
[..]
ghe.....twas koeiestront, ksnapte het ook niet want volgens mij mag dat nog niet...
Wat vond je het leukste filmpje, en wassie van mij?quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:52 schreef tann het volgende:
[..]
SO, aangezien dat ik nog steeds denk dat je een bekende bent, vraag roel ff me te mailen, dan stuur ik ze wel op, ik heb echt ontzettende leuke filmpjes en fotoos gekregen van de fokkers!!
klopt, maar nooit gehoord dat sommige vrouwen meer zin hebben dan normaal, en andere vrouwen juist niet? ik behoorde tot de eerste.....maar ja.....quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Geilheid is niet afhankelijk van je zwangerschap, dus...![]()
Zit je me GVD in de maling te nemen?quote:
ghe nee man.......kredde het wel zonder roel.......eh zonder bedoel ik.....quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:51 schreef melke het volgende:
[..]
Had je Roel ff een voorstel moeten doen joh![]()
Ooooooooooooooo vergis je niet, mijn hartsvriendin was mega geil toen ze zwanger was, haar arme man hield geen piemel overquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:55 schreef tann het volgende:
[..]
klopt, maar nooit gehoord dat sommige vrouwen meer zin hebben dan normaal, en andere vrouwen juist niet? ik behoorde tot de eerste.....maar ja.....![]()
Toch apart dat zo iets kleins heel veel kan betekenen he. Van de ene kant zou ik ook wel eens een BB ervaring willen hebben, maar van de andere kant ook weer niet. Ik zou knetter gek worden volgens mijquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:50 schreef tann het volgende:
[..]
ja vaak wel...en dat was best wel moeilijk, want als je wel de echte stem hoorde beurde je hele dag weer op.....
moet je niet eerst even een kaartje sturenquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Zit je me GVD in de maling te nemen?
Ik ga je moeder morgen bellen!![]()
Nu niet meerquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:55 schreef tann het volgende:
[..]
klopt, maar nooit gehoord dat sommige vrouwen meer zin hebben dan normaal, en andere vrouwen juist niet? ik behoorde tot de eerste.....maar ja.....![]()
lengte zegt niks....snap dat danquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach gos...die paar centimeter van hem niet alleen de juiste weg naar de WC moeten voeren maar ook richting...
weer wat geleerd!quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:57 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ooooooooooooooo vergis je niet, mijn hartsvriendin was mega geil toen ze zwanger was, haar arme man hield geen piemel over( terwijl ze anders niet zo'n sexbeest was )
![]()
ja echt heeeel veel, moet ze allemaal nog es een keer ordenen, is een puinhoop, wil er een mooi plakboek van maken voor Jos, daarom ben ik jullie echt dankbaarquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:53 schreef Annelies-G het volgende:
Hoeveel screenshots en filmpjes heb je inmiddels al toegestuurd gekregen, je moet er wel in omkomen dacht ik zo
En waar deed jij het dus eigenlijk stiekum met jezelf?quote:
nee hoor die adres is real dushi als die bandana van die mittie uit Oost..quote:
Dus toch met Rob!! Ik wist het welquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:56 schreef tann het volgende:
[..]
ghe nee man.......kredde het wel zonder roel.......eh zonder bedoel ik.....
wind staat andere kant opquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet, lijkt me niet dat ze nu al aan het gieren zijn, ik ruik hier nog niks ghegheghe, maaaaaaaar ik woon dan ook in een klein schoon pisdorpje
aanvulling; van wie was het het duidelijkst als hij/zij het deed?quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:58 schreef golfer het volgende:
[..]
En waar deed jij het dus eigenlijk stiekum met jezelf?
Net als de rest onder de dekens of op de WC?
Of had jij het privilege van niet gefilmd te worden in het aparte kamertje?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Zit je me GVD in de maling te nemen?
Ik ga je moeder morgen bellen!![]()
Die foto's zijn echt leuk, zeker ook voor als ze straks groot is!quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:58 schreef tann het volgende:
[..]
ja echt heeeel veel, moet ze allemaal nog es een keer ordenen, is een puinhoop, wil er een mooi plakboek van maken voor Jos, daarom ben ik jullie echt dankbaar
dat bedoel ik, hebbie mn vingers wel es bekeken??quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:57 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ooooooooooooooo vergis je niet, mijn hartsvriendin was mega geil toen ze zwanger was, haar arme man hield geen piemel over( terwijl ze anders niet zo'n sexbeest was )
![]()
je moet je goed bewust zijn van de gevolgen daarvan, zowel pos als neg...als je er tegen kunt raad ik het je zeker aan!quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:57 schreef melke het volgende:
[..]
Toch apart dat zo iets kleins heel veel kan betekenen he. Van de ene kant zou ik ook wel eens een BB ervaring willen hebben, maar van de andere kant ook weer niet. Ik zou knetter gek worden volgens mij![]()
![]()
in dat kamertje had ik Jos al.................quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Nu ik terug denk? je deed net alsof je huilde maar ondertussen .....viezderdquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:01 schreef tann het volgende:
[..]
dat bedoel ik, hebbie mn vingers wel es bekeken??grapje hoor,echt, beetje melig hiero...
Jonge, zoiets vraag je toch niet! Jij bent vast en zeker single hequote:Op donderdag 2 maart 2006 01:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Tssss daar maak je toch ff tijd voorquote:
Je sliep al soms apart voordat je Jos kreeg....quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:04 schreef tann het volgende:
in dat kamertje had ik Jos al.................
golfer single?quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:04 schreef melke het volgende:
[..]
Jonge, zoiets vraag je toch niet! Jij bent vast en zeker single he![]()
Deuh Manu, dat staat hier ergens op FOK, kan nog net der baarmoeder niet zienquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
aanvulling; van wie was het het duidelijkst als hij/zij het deed?
ghe.....raad es.....quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
aanvulling; van wie was het het duidelijkst als hij/zij het deed?
Ironie.quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:00 schreef tann het volgende:
kvond em wel grappig eigelijk, maar dacht dat je em wel snapte met die
![]()
Nee, moet je teleurstellen, sinds kort keurig gelukkig getrouwde oude man.quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:04 schreef melke het volgende:
Jonge, zoiets vraag je toch niet! Jij bent vast en zeker single he![]()
ja, heb zelfs die fake fotoos, vind ik ook erg lache, en ja ik heb alle banden van BB, moet ze eerdaags ff op dvd zetten...n kast vol videosquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:01 schreef melke het volgende:
[..]
Die foto's zijn echt leuk, zeker ook voor als ze straks groot is!Heb je ook de BB afleveringen op tape? Is ook leuk als ze dat later terug ziet. Vond het trouwens ook mooi gemonteerd, heel netjes in beeld gebracht.
![]()
Foei, der wordt hiet niet gezoendquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ironie.
(APK) zegt: Trustekussie hunniebunny van me.![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:04 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Nu ik terug denk? je deed net alsof je huilde maar ondertussen .....viezderd![]()
nee hoor, heb ik maar 1 x gedaan.....was een wilde nacht.....quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Je sliep al soms apart voordat je Jos kreeg....![]()
Liever een komkommer dan met Rob, kent u die uitdrukking?quote:
Wel leuk voor laterquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:06 schreef tann het volgende:
[..]
ja, heb zelfs die fake fotoos, vind ik ook erg lache, en ja ik heb alle banden van BB, moet ze eerdaags ff op dvd zetten...n kast vol videos
quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:05 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Deuh Manu, dat staat hier ergens op FOK, kan nog net der baarmoeder niet zien![]()
Kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:09 schreef tann het volgende:
[..]
dat vond ze heeel erg trouwens....dat dat op internet stond......
![]()
trustequote:Op donderdag 2 maart 2006 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ironie.
(APK) zegt: Trustekussie hunniebunny van me.![]()
Eendje jij met een komkommer?! Volgens mij word het tijd dat we jou gaan ophokkenquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Liever een komkommer dan met Rob, kent u die uitdrukking?
Voldoende verse vruchten en groentes meegesleept in die kamer toen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:08 schreef tann het volgende:
nee hoor, heb ik maar 1 x gedaan.....was een wilde nacht.....
quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Natte Lie ? Ga ik door voor de hoofdprijs?
was dat van mij??goeie danquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Liever een komkommer dan met Rob, kent u die uitdrukking?
uuuuuuh heb ik maar 1 x gedaan slaat op dat ik maar 1 x in het kamertje heb geslapen voordat jos er was......shit.....quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:08 schreef tann het volgende:
[..]
nee hoor, heb ik maar 1 x gedaan.....was een wilde nacht.....
Misschien preuts van mij, maar sommige foto's vond ik toch echt te ver gaan. Ook die naakt foto's van Lieske, dat volwassen kerels dat maken en plaatsen. Daar kan ik me dus niets bij voorstellen. Ik denk altijd maar dat als het je eigen kind zou zijn dat ook niet leuk zou vinden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:09 schreef tann het volgende:
[..]
dat vond ze heeel erg trouwens....dat dat op internet stond......
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:12 schreef tann het volgende:
[..]
uuuuuuh heb ik maar 1 x gedaan slaat op dat ik maar 1 x in het kamertje heb geslapen voordat jos er was......shit.....![]()
yep........spiegel en kast is voor later als ze wat groter is, rest staat bij mn moeder..erg handig.....hoef ik niks mee te zuilen...quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:09 schreef melke het volgende:
[..]
Wel leuk voor later![]()
Leuk voordeel van BB toch?
Heb je trouwens de spulletjes van de babykamer echt gekregen? Zat wel mooi spul tussen![]()
ik vind het wel kunnen, daarom is het BB, zou het wel te ver vinden gaan als ik jou naaktfoto's hier neer zou pleurenquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:12 schreef melke het volgende:
[..]
Misschien preuts van mij, maar sommige foto's vond ik toch echt te ver gaan. Ook die naakt foto's van Lieske, dat volwassen kerels dat maken en plaatsen. Daar kan ik me dus niets bij voorstellen. Ik denk altijd maar dat als het je eigen kind zou zijn dat ook niet leuk zou vinden.
Die van Lieske waren mooi !! een naakt lichaam hoeft niet lelijk te zijn en lieske heeft een lichaam waar ze zich niet voor hoeft te schamenquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:12 schreef melke het volgende:
[..]
Misschien preuts van mij, maar sommige foto's vond ik toch echt te ver gaan. Ook die naakt foto's van Lieske, dat volwassen kerels dat maken en plaatsen. Daar kan ik me dus niets bij voorstellen. Ik denk altijd maar dat als het je eigen kind zou zijn dat ook niet leuk zou vinden.
off topicquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:13 schreef Annelies-G het volgende:
Offtopic pppppppppsssssssssttttttttttt Manu ? kan ook wel avater maken met alle friends acteurs derin hoor
nou , dat dacht ik nou net ook....kvoel me kei goe kvoel me kei goe.....quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:09 schreef Annelies-G het volgende:
Twas ouderwets gezellig, niet alleen Tanja maar allemaalzwaait niet, en zegt niet tot morgen
( straks)
Kan me herinneren dat er ook een mooie kinderwagen stond. Heb je die ook gekregen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:13 schreef tann het volgende:
[..]
yep........spiegel en kast is voor later als ze wat groter is, rest staat bij mn moeder..erg handig.....hoef ik niks mee te zuilen...
ja idd 1 keer is ook erg weinig dat hadden we tog niet geloofdquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:12 schreef tann het volgende:
[..]
uuuuuuh heb ik maar 1 x gedaan slaat op dat ik maar 1 x in het kamertje heb geslapen voordat jos er was......shit.....![]()
Oja, ik wou ook naar bed ...hup lies , naar bed !quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:13 schreef golfer het volgende:
Lieve mensen en Tanja....
Ik ga mijn bruidje weer eens opzoeken.
Trusteh en slaap en droom fijn.
ze heeft het er erg moeilijk mee gehad en met de andere dingen op internet, vond ik best wel zielig voor haar echt......khou er niet zo van als mensen zich erg gekwets voelen...ondanks alles....quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:09 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets bij voorstellen![]()
Ik heb ook niet gezegd dat ze zich ervoor moet schamen hequote:Op donderdag 2 maart 2006 02:14 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Die van Lieske waren mooi !! een naakt lichaam hoeft niet lelijk te zijn en lieske heeft een lichaam waar ze zich niet voor hoeft te schamen
doet ik ff voor jequote:Op donderdag 2 maart 2006 02:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
off topiczou ik wel echt vet cool vinden
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |