tmoest afstandelijk/vaag blijven dat je geen persoonlijk gevoel kreeg omdat je immers afgesloten was van de buiten wereld (nou ja.....)......of zoiets.....quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:37 schreef melke het volgende:
[..]
Waarom mochten jullie niet weten met wie jullie een gesprek hadden?
ey swa no spang.. die torrie is morgen ook nog wel aanquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
Nah, laat maar. Ik moet vroeg op.
Bedankt anyway voor het dope advies, je bent da bomb!![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:41 schreef tann het volgende:
nee...lekker...en spannend omdat dat niet mocht......ghehehe....
ghe...kut.....quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:39 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Dat stukkie jaherug leuk om te zien , maar wij stream kijkers zagen ze ook wel door het beeld heen bij een bepaald licht en wat jullie niet zagen maar wij wel is dat op een bepaald moment jij dacht een cameraman te zien, je wees naar een bepaalde plaats terwijl de cameraman recht voor je neus stond
en zijn teennagels............die shot heb ik nog .............ff zoeken, en niet zeiken over mijn naam erop, jullie hebben gelijk, alleen haal ze dr niet vanaf hoor :pquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:41 schreef melke het volgende:
Het leukste vond ik die avond toen jullie Roel in zijn slaap aan het opmaken warenMet die pruiken, dat zag er zo komisch uit
![]()
Huhquote:
Zou spam worden manquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:43 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ey swa no spang.. die torrie is morgen ook nog wel aan
maar pc eend upload ff wat leuke bb filpmjes dan uit je archief ofzo.![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vroeg me weleens af waarom die stemmen vervormd moesten zijn, heeft dus te maken dat het nog onpersoonlijker is blijkbaar?
Zo via het programma en de streams kwamen ze toch wel lief en persoonlijk over. Wist niet dat ze de stemmen verdraaide. Vond je ze zelf ook onpersoonlijk en afstandelijk?quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:42 schreef tann het volgende:
[..]
tmoest afstandelijk/vaag blijven dat je geen persoonlijk gevoel kreeg omdat je immers afgesloten was van de buiten wereld (nou ja.....)......of zoiets.....
deed ik ook niet, richting zoutkamp...quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:41 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Moet je ook niet te dicht bij AVEBE langs rijden
doe dan tann of roeland gerelateerde filmpjes, als je een keer zin hebt ofzoquote:
ja, dat was top! toen voelde ik me ook weer es goed......kheb gegierd!! deed het echt in mn broek toen.....vast wel gezien..ghequote:Op donderdag 2 maart 2006 01:41 schreef melke het volgende:
Het leukste vond ik die avond toen jullie Roel in zijn slaap aan het opmaken warenMet die pruiken, dat zag er zo komisch uit
![]()
kheb er inmiddels al heeeeel veel, moet ik ze ff malen naar die pana mail?quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:43 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ey swa no spang.. die torrie is morgen ook nog wel aan
maar pc eend upload ff wat leuke bb filpmjes dan uit je archief ofzo.![]()
Haha nee niet gezien. Wel te zien dat je je toen goed voelde. Dat is toch nog altijd wel iets belangrijker dan een natte broek hequote:Op donderdag 2 maart 2006 01:46 schreef tann het volgende:
[..]
ja, dat was top! toen voelde ik me ook weer es goed......kheb gegierd!! deed het echt in mn broek toen.....vast wel gezien..ghe![]()
deuh, al die verotte vissen daarquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:45 schreef tann het volgende:
[..]
deed ik ook niet, richting zoutkamp...
nee man, juist niet, kzal het er netjes neer zetten hier, maar toen ik zwanger was, had ik zeker in de laatste weken meer zin dan ooit, daarom was ik ook zo gefrustreerd denk ik achteraf...quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar je zwangerschapshormonen weerhielden je sowieso ervan om naar mannen te kijken, toch?![]()
oh ja is cool, ik vind die dingen wel leuk om te kijkenquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:47 schreef tann het volgende:
[..]
kheb er inmiddels al heeeeel veel, moet ik ze ff malen naar die pana mail?![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:44 schreef APK het volgende:
[..]
Huh
In mijn browser kan ik opeens de naam niet meer zien.![]()
http://home.hccnet.nl/a.p.komen/Hummie3.gif
Zo dan maar.![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:48 schreef tann het volgende:
nee man, juist niet, kzal het er netjes neer zetten hier, maar toen ik zwanger was, had ik zeker in de laatste weken meer zin dan ooit, daarom was ik ook zo gefrustreerd denk ik achteraf...![]()
http://rapidshare.de/files/6892712/LINDA.wmv.htmlquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:46 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
doe dan tann of roeland gerelateerde filmpjes, als je een keer zin hebt ofzo![]()
ja vaak wel...en dat was best wel moeilijk, want als je wel de echte stem hoorde beurde je hele dag weer op.....quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:45 schreef melke het volgende:
[..]
Zo via het programma en de streams kwamen ze toch wel lief en persoonlijk over. Wist niet dat ze de stemmen verdraaide. Vond je ze zelf ook onpersoonlijk en afstandelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |