quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:24 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hmmmmmmmm zie anders in de stad wel iemand rijden met een porche, achterin een mooi klein baby'tje met nikies aan![]()
Je wist het toch wel als je met Hummie sprakquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:25 schreef tann het volgende:
je wist in de dagboekkamer tijdens opdrachten niet wie je sprak, stem was dan vervormd, kort en krachtig werd de opdracht meegedeeld
pssssst ff geopend...ben benieuwd...quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers het betreffende filmpje uit de Zweedse BB:
http://rapidshare.de/file(...)og_Kristian.avi.html
in VideoLan kan je 'm wel afspelen, stelt verder niet zoveel voor dat filpmjequote:Op donderdag 2 maart 2006 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zit hier met 600Kb te downloaden ondanks mijn downgrade naar Chello Light.![]()
Ik wil geen LS gedoe met schuldeisers natuurlijk.
Hmmz, geen beeld, slechts een mooie MediaPlayer 'visualisation'![]()
nee, ik weet nog heel goed wat ik hoorde, kzou dat niet verzinnen..waarom....jammer dat sommigen niet eerlijk durfden te zeggen wat ze zeiden, maar dat was later nog es gebeurt...kom wel uit Groningen maar heb geen stont in mn orenquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:24 schreef Suikeroom het volgende:
het beeld is fokkin waziganyway nu we tog met BB bezgi zijn, tann toen jij met linda de jongenskamer aan het afluisteren was had jij toen allemaal dingen verzonnen waar ze het over hadden?
quote:
Neuh, dat hangt aan onze broekspijpenquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:34 schreef tann het volgende:
[..]
nee, ik weet nog heel goed wat ik hoorde, kzou dat niet verzinnen..waarom....jammer dat sommigen niet eerlijk durfden te zeggen wat ze zeiden, maar dat was later nog es gebeurt...kom wel uit Groningen maar heb geen stont in mn oren
gha....die keer dat ing (dacht ik) en ik in onze string zaten te loeren?? dat was altijd erg lachen....gek werden we als we een kerel zagen, maf he....quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:27 schreef Annelies-G het volgende:
Leukste Tanja moment in BB...................( uiteraard de bevalling ) maar waar ik me rot om heb gelachen is het zoektocht naar de cameraman achter de spiegels in de meidekamer, dat was leuke stream
quote:
Eng he, die mannen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:35 schreef tann het volgende:
gha....die keer dat ing (dacht ik) en ik in onze string zaten te loeren?? dat was altijd erg lachen....gek werden we als we een kerel zagen, maf he....
ow...daar weet ik niks van, wel leuk, maar tegen die tijd woon ik hier al niet meer....waren trouwens wel meer dingen die in de krant enzo stonden zoals gratis kindercrech...ik zelf heb er nooit wat van gehoord....quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:31 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Las hier in een weekblad dat Jos ook al ingeschreven staat in een peuter/kleuterschool en dat ze daar gratis naar toe mag , ook roddel ? ( hoop het niet, zou leuk zijn )
Hé Swa, wat is 'VideoLan'quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:33 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
in VideoLan kan je 'm wel afspelen, stelt verder niet zoveel voor dat filpmje![]()
Waarom mochten jullie niet weten met wie jullie een gesprek hadden?quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:25 schreef tann het volgende:
[..]
volgens mij hebben we het daar wel es over gehad, maar meer onder elkaar, ik bijvoorbeeld es met chan op msn....de rest weet ik niet maar dat zal vast ook wel, tijdens opdrachten werden we niet bewerkt, je wist in de dagboekkamer tijdens opdrachten niet wie je sprak, stem was dan vervormd, kort en krachtig werd de opdracht meegedeeld, de psycholoog sprak je alleen bij hele hoge uitzondering, als je diep in de put zat, of als je er uit wilde...
nee die herkende je niet, we probeerden het wel, maar zeker weten deden we nooit, als er nou echt iets aan de hand was, dan sprak je haar wel met haar echte stem of iemand anders, maar dat is bij hoge uitzondering...quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Je wist het toch wel als je met Hummie sprak
Zelfs ik herkende die vervormde stem op de streams, terwijl ik haar persoonlijk niet ken.....
VLC player .. moet je maar ff kijken op download.com, hoef je al die codec bullshit niet te installeren enzo.. handig proggie welquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:37 schreef APK het volgende:
[..]
Hé Swa, wat is 'VideoLan'
Of zit je me te beefen?![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:35 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Neuh, dat hangt aan onze broekspijpen![]()
Dat stukkie jahquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:35 schreef tann het volgende:
[..]
gha....die keer dat ing (dacht ik) en ik in onze string zaten te loeren?? dat was altijd erg lachen....gek werden we als we een kerel zagen, maf he....
gif. afbeelding......quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Rechtsklikken en dan 'properties' of 'eigenschappen' bekijken.
Ik heb het allemaal op film hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:34 schreef tann het volgende:
[..]
nee, ik weet nog heel goed wat ik hoorde, kzou dat niet verzinnen..waarom....jammer dat sommigen niet eerlijk durfden te zeggen wat ze zeiden, maar dat was later nog es gebeurt...kom wel uit Groningen maar heb geen stont in mn oren
Vroeg me weleens af waarom die stemmen vervormd moesten zijn, heeft dus te maken dat het nog onpersoonlijker is blijkbaar?quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:38 schreef tann het volgende:
[..]
nee die herkende je niet, we probeerden het wel, maar zeker weten deden we nooit, als er nou echt iets aan de hand was, dan sprak je haar wel met haar echte stem of iemand anders, maar dat is bij hoge uitzondering...
Nah, laat maar. Ik moet vroeg op.quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:38 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
VLC player .. moet je maar ff kijken op download.com, hoef je al die codec bullshit niet te installeren enzo.. handig proggie wel![]()
Moet je ook niet te dicht bij AVEBE langs rijdenquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:39 schreef tann het volgende:
[..]
nou, vandaag was het weer raak hoor richting mn ouders....teeeeering wat een stank!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |