abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 maart 2006 @ 01:16:36 #151
2018 PC eend
relativist
pi_35630884
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 01:14 schreef tann het volgende:

[..]

vandaar....en ik maar denken dat het om mij ging...
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 2 maart 2006 @ 01:17:08 #152
2018 PC eend
relativist
pi_35630897
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 01:15 schreef APK het volgende:

[..]

Doe maar, ik vond het eerst belachelijk en later moest ik er hard om lachen volgens mij.
Nadat ik het je uitgelegd had ja
pi_35630912
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 01:10 schreef tann het volgende:

[..]

kwou dat die roddel waar was in de prive, dat mn EndeMol mn lening af zou lossen..had ik het vandaag nog met mn moeder over...
Lees geen roddelbladeren, maar idd, je hebt hoe dan ook het programma gemaakt door je aanwezigheid als zwangere vrouw, jij ( of welk zwangere vrouw het ook mocht zijn ) bent gewoon een product geweest voor Endemol, die wrijft zich wederom in zijn handen hoor , zie je nu wel weer in BB belgie, ook een zwangere vrouw en dat doen ze niet voor niks, het was een hit en daar springen andere landen uiteraard weer op in ( als ze dat hierin nederland nu maar es deden met de sex :p )
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_35630936
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 01:11 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

weet ik nog, en alleen daarom al hulde voor jou, goeie motivatie en achteraf is het ook goed gekomen toch?..............alleen heb je nu niet zoiets als ( wat Menno nu heeft) tis klaar met BB, zet er een punt achter en ben nu gewoon weer tanja huppelepup en ga weer mijn eigen leventje oppakken voorzover dat kan
? toen ik de deur uitstapte was de punt er al.....kheb me altijd mezelf gevoeld en mn nieuwe leventje met jos direct opgerakeld......blijf me zelf net zoals in het huis, voel me niks meer......die site laat ik lekker lopen, vind het gewoon leuk, en die intervieuws zolang ze niet vervelend worden blijf ik doen, niet omdat ik sterallures hebt, maar omdat dat erbij hoort, dat weet je als je aan BB begint....
  donderdag 2 maart 2006 @ 01:19:31 #155
2018 PC eend
relativist
pi_35630951
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 01:16 schreef golfer het volgende:

[..]

Dan waren jouw medebewoners dus blijkbaar stuk-voor-stuk geestelijk te zwak/te weinig weerbaar om bij hun eigen principes te blijven en NEE tegen een aantal opdrachten te zeggen.
En daar kom je nu pas achter
quote:
Hebben jullie het daar wel eens achteraf met elkaar over gehad?
Hoe dus bijna iedereen klakkeloos 'geheime' opdrachten aannam, zonder zich daar tegen te verweren?
Of werden jullie door de psychologen en/of Big Sister dusdanig bewerkt dat je geen NEE meer mocht/kon zeggen?
Achteraf? tann was al gelijk pissig op Lieske toen ze voor geld koos ipv de groep...
  donderdag 2 maart 2006 @ 01:19:45 #156
6941 APK
Factual, I think.
pi_35630954
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 01:17 schreef PC eend het volgende:

Nadat ik het je uitgelegd had ja
Ik moet hier volledig op jouw geheugen vertrouwen.....
Tenzij jij nog een mooi log hebt liggen natuurlijk.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_35630970
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 01:12 schreef APK het volgende:

[..]

Je had toch zwart geld gehad van Hummie?
Las ik ergens.
whatever......dat zei iemand gister idd...maar laat ik daar maar niet op in gaan....kwou echt dat het waar was
pi_35630980
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 01:12 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik had het vandaag ook nog over je moeder
ja dat las ik
pi_35631006
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 01:13 schreef APK het volgende:

[..]

Dat was voor mij de ommekeer ja!
Toen werd je leuk.
pi_35631008
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 01:18 schreef tann het volgende:

[..]

? toen ik de deur uitstapte was de punt er al.....kheb me altijd mezelf gevoeld en mn nieuwe leventje met jos direct opgerakeld......blijf me zelf net zoals in het huis, voel me niks meer......die site laat ik lekker lopen, vind het gewoon leuk, en die intervieuws zolang ze niet vervelend worden blijf ik doen, niet omdat ik sterallures hebt, maar omdat dat erbij hoort, dat weet je als je aan BB begint....
niks aan toe te voegen
  donderdag 2 maart 2006 @ 01:23:11 #161
6941 APK
Factual, I think.
pi_35631018
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 01:20 schreef tann het volgende:

whatever......dat zei iemand gister idd...maar laat ik daar maar niet op in gaan....kwou echt dat het waar was
Jammer, ik dacht eigenlijk ook dat die proleten je toch nog even een flinke zak met geld mee hadden gegeven.

Maar je kunt dus nog steeds goed met opschieten?
  donderdag 2 maart 2006 @ 01:23:13 #162
2018 PC eend
relativist
pi_35631019
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 01:19 schreef APK het volgende:

[..]

Ik moet hier volledig op jouw geheugen vertrouwen.....
Tenzij jij nog een mooi log hebt liggen natuurlijk.
Ik bewaar alles, sinds de crash
pi_35631029
quote:

[..]

Hmmmmmmmm zie anders in de stad wel iemand rijden met een porche, achterin een mooi klein baby'tje met nikies aan
  donderdag 2 maart 2006 @ 01:24:09 #164
2018 PC eend
relativist
pi_35631032
quote:

[..]

ja dat las ik
Sorry had je het maar niet moeten beloven, ik wou het graag weten
  donderdag 2 maart 2006 @ 01:24:21 #165
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_35631036
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 01:14 schreef tann het volgende:

oke je wint, heb de filmpjes niet gezien, alleen de fotoos.....schoonlikken ,en dan douchen...belgie....omgekeerde wereld....
Voor de liefhebbers het betreffende filmpje uit de Zweedse BB:

http://rapidshare.de/file(...)og_Kristian.avi.html
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 2 maart 2006 @ 01:24:25 #166
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_35631037
het beeld is fokkin wazig anyway nu we tog met BB bezgi zijn, tann toen jij met linda de jongenskamer aan het afluisteren was had jij toen allemaal dingen verzonnen waar ze het over hadden?
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  donderdag 2 maart 2006 @ 01:24:47 #167
6941 APK
Factual, I think.
pi_35631042
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 01:23 schreef PC eend het volgende:

Ik bewaar alles, sinds de crash
Plaats eens een plaatje dan.
pi_35631051
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 01:16 schreef golfer het volgende:

[..]

Dan waren jouw medebewoners dus blijkbaar stuk-voor-stuk geestelijk te zwak/te weinig weerbaar om bij hun eigen principes te blijven en NEE tegen een aantal opdrachten te zeggen.

Hebben jullie het daar wel eens achteraf met elkaar over gehad?
Hoe dus bijna iedereen klakkeloos 'geheime' opdrachten aannam, zonder zich daar tegen te verweren?
Of werden jullie door de psychologen en/of Big Sister dusdanig bewerkt dat je geen NEE meer mocht/kon zeggen?
volgens mij hebben we het daar wel es over gehad, maar meer onder elkaar, ik bijvoorbeeld es met chan op msn....de rest weet ik niet maar dat zal vast ook wel, tijdens opdrachten werden we niet bewerkt, je wist in de dagboekkamer tijdens opdrachten niet wie je sprak, stem was dan vervormd, kort en krachtig werd de opdracht meegedeeld, de psycholoog sprak je alleen bij hele hoge uitzondering, als je diep in de put zat, of als je er uit wilde...
  donderdag 2 maart 2006 @ 01:25:54 #169
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_35631052
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 01:24 schreef golfer het volgende:

[..]

me is liefhebber
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_35631070
Leukste Tanja moment in BB...................( uiteraard de bevalling ) maar waar ik me rot om heb gelachen is het zoektocht naar de cameraman achter de spiegels in de meidekamer, dat was leuke stream
  donderdag 2 maart 2006 @ 01:27:47 #171
2018 PC eend
relativist
pi_35631082
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 01:24 schreef APK het volgende:

[..]

Plaats eens een plaatje dan.
Wat heeft dat met bewaren te maken
pi_35631096
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 01:17 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Lees geen roddelbladeren, maar idd, je hebt hoe dan ook het programma gemaakt door je aanwezigheid als zwangere vrouw, jij ( of welk zwangere vrouw het ook mocht zijn ) bent gewoon een product geweest voor Endemol, die wrijft zich wederom in zijn handen hoor , zie je nu wel weer in BB belgie, ook een zwangere vrouw en dat doen ze niet voor niks, het was een hit en daar springen andere landen uiteraard weer op in ( als ze dat hierin nederland nu maar es deden met de sex :p )
ja, je hebt wel een beetje gelijk....maar ik ben erg blij met die 10000 euro voor Jos en alle andere spullen die ik gekregen had, dat had ik absoluut niet verwacht, kwou alleen dat die roddel waar was.....had me enorm geholpen!! maar wie niet.....kmag nog niet klagen, heb nog steeds een dak boven mn hoofd...
  donderdag 2 maart 2006 @ 01:30:22 #173
6941 APK
Factual, I think.
pi_35631118
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 01:24 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik zit hier met 600Kb te downloaden ondanks mijn downgrade naar Chello Light.
Ik wil geen LS gedoe met schuldeisers natuurlijk.

Hmmz, geen beeld, slechts een mooie MediaPlayer 'visualisation'
pi_35631123
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 01:23 schreef APK het volgende:

[..]

Jammer, ik dacht eigenlijk ook dat die proleten je toch nog even een flinke zak met geld mee hadden gegeven.

Maar je kunt dus nog steeds goed met [afbeelding] opschieten?
wast maar waar joh, heb 2 mnd zonder geld gezeten.....uitkering is nu pas rond, op het nippertje, heb al weer bijna werk

wie bedoel je met die smile..
pi_35631127
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 01:28 schreef tann het volgende:

[..]

ja, je hebt wel een beetje gelijk....maar ik ben erg blij met die 10000 euro voor Jos en alle andere spullen die ik gekregen had, dat had ik absoluut niet verwacht, kwou alleen dat die roddel waar was.....had me enorm geholpen!! maar wie niet.....kmag nog niet klagen, heb nog steeds een dak boven mn hoofd...
Las hier in een weekblad dat Jos ook al ingeschreven staat in een peuter/kleuterschool en dat ze daar gratis naar toe mag , ook roddel ? ( hoop het niet, zou leuk zijn )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')