aanvulling; van wie was het het duidelijkst als hij/zij het deed?quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:58 schreef golfer het volgende:
[..]
En waar deed jij het dus eigenlijk stiekum met jezelf?
Net als de rest onder de dekens of op de WC?
Of had jij het privilege van niet gefilmd te worden in het aparte kamertje?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Zit je me GVD in de maling te nemen?
Ik ga je moeder morgen bellen!![]()
Die foto's zijn echt leuk, zeker ook voor als ze straks groot is!quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:58 schreef tann het volgende:
[..]
ja echt heeeel veel, moet ze allemaal nog es een keer ordenen, is een puinhoop, wil er een mooi plakboek van maken voor Jos, daarom ben ik jullie echt dankbaar
dat bedoel ik, hebbie mn vingers wel es bekeken??quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:57 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ooooooooooooooo vergis je niet, mijn hartsvriendin was mega geil toen ze zwanger was, haar arme man hield geen piemel over( terwijl ze anders niet zo'n sexbeest was )
![]()
je moet je goed bewust zijn van de gevolgen daarvan, zowel pos als neg...als je er tegen kunt raad ik het je zeker aan!quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:57 schreef melke het volgende:
[..]
Toch apart dat zo iets kleins heel veel kan betekenen he. Van de ene kant zou ik ook wel eens een BB ervaring willen hebben, maar van de andere kant ook weer niet. Ik zou knetter gek worden volgens mij![]()
![]()
in dat kamertje had ik Jos al.................quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Nu ik terug denk? je deed net alsof je huilde maar ondertussen .....viezderdquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:01 schreef tann het volgende:
[..]
dat bedoel ik, hebbie mn vingers wel es bekeken??grapje hoor,echt, beetje melig hiero...
Jonge, zoiets vraag je toch niet! Jij bent vast en zeker single hequote:Op donderdag 2 maart 2006 01:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Tssss daar maak je toch ff tijd voorquote:
Je sliep al soms apart voordat je Jos kreeg....quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:04 schreef tann het volgende:
in dat kamertje had ik Jos al.................
golfer single?quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:04 schreef melke het volgende:
[..]
Jonge, zoiets vraag je toch niet! Jij bent vast en zeker single he![]()
Deuh Manu, dat staat hier ergens op FOK, kan nog net der baarmoeder niet zienquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
aanvulling; van wie was het het duidelijkst als hij/zij het deed?
ghe.....raad es.....quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
aanvulling; van wie was het het duidelijkst als hij/zij het deed?
Ironie.quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:00 schreef tann het volgende:
kvond em wel grappig eigelijk, maar dacht dat je em wel snapte met die
![]()
Nee, moet je teleurstellen, sinds kort keurig gelukkig getrouwde oude man.quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:04 schreef melke het volgende:
Jonge, zoiets vraag je toch niet! Jij bent vast en zeker single he![]()
ja, heb zelfs die fake fotoos, vind ik ook erg lache, en ja ik heb alle banden van BB, moet ze eerdaags ff op dvd zetten...n kast vol videosquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:01 schreef melke het volgende:
[..]
Die foto's zijn echt leuk, zeker ook voor als ze straks groot is!Heb je ook de BB afleveringen op tape? Is ook leuk als ze dat later terug ziet. Vond het trouwens ook mooi gemonteerd, heel netjes in beeld gebracht.
![]()
Foei, der wordt hiet niet gezoendquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ironie.
(APK) zegt: Trustekussie hunniebunny van me.![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:04 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Nu ik terug denk? je deed net alsof je huilde maar ondertussen .....viezderd![]()
nee hoor, heb ik maar 1 x gedaan.....was een wilde nacht.....quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Je sliep al soms apart voordat je Jos kreeg....![]()
Liever een komkommer dan met Rob, kent u die uitdrukking?quote:
Wel leuk voor laterquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:06 schreef tann het volgende:
[..]
ja, heb zelfs die fake fotoos, vind ik ook erg lache, en ja ik heb alle banden van BB, moet ze eerdaags ff op dvd zetten...n kast vol videos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |