Een heel klein beetje danquote:
deerne is vrouwelijk maar ja, dan weten we wel de verhoudingen in huize Morwenquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Daar kan hij ook niks aan doen, zo is ie gewoon![]()
NOU een klein beetje dacht het niet, het hele flat was aan het juichen en gillen, auto's reden toeterend door de stratenquote:
Uhm, geen idee, ik roep ook maar watquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:23 schreef Yolande het volgende:
Ik ga niet iedereen apart gedag zeggen hoor, anders krijg ik dadelijk weer voor zeven stuivers![]()
![]()
![]()
. Maar Morwen waarom ben ik een redder in nood?
Juist De reden om vreemd te gaan, als je geen relatie hebt gaat het zo vreemd vreemdquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja maar dat is geen reden om niet vreemd te gaan toch?
Het zou geen reden kunnen zijn, maar dat is in mijn geval niet zo....quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja maar dat is geen reden om niet vreemd te gaan toch?
Zitten daar bij jullie die 40 idioten danquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:25 schreef Yolande het volgende:
[..]
NOU een klein beetje dacht het niet, het hele flat was aan het juichen en gillen, auto's reden toeterend door de straten![]()
![]()
Ach de een wordt er melig van en de ander hyperquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Uhm, geen idee, ik roep ook maar wat![]()
Sorry, ben een beetje melig![]()
nou zeker 2quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zitten daar bij jullie die 40 idioten dan![]()
Truste superquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:30 schreef SuperMOM het volgende:
Hoiiiiii Yolande![]()
[afbeelding]
Voor Manu
En ik ben weg, dag lieve mensen, tot morgen truste en dikke kus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze lachen zich krom om dat Vol ledige gebeurenquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:29 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ach de een wordt er melig van en de ander hyperYEAH Ferri en John hebben *** gevonden..
![]()
oke een beetje laat, maar ik ben toch een beetje blij dat mag toch nog wel he
quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:30 schreef SuperMOM het volgende:
Hoiiiiii Yolande![]()
[afbeelding]
Voor Manu
En ik ben weg, dag lieve mensen, tot morgen truste en dikke kus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zullen wij maar vreemd gaan dan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Juist De reden om vreemd te gaan, als je geen relatie hebt gaat het zo vreemd vreemd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja geweldig, we kwamen net op tijd thuis dus we hebben het nog gezien dat ze gingen poseren voor de caps. Mooi was dat.quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ze lachen zich krom om dat Vol ledige gebeuren![]()
![]()
![]()
![]()
ik doe niet aan vreemd gaanquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Zullen wij maar vreemd gaan dan?![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
wat ik ook erg leuk vind, de nerds posten maar tegen en met een old BB bewoonster en wij met de gedetineerden![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn meerder namen genoemd ook , MissJ , Sjet en ik ik ik ik ik ik ik ik ik en Dizzy ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:34 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja geweldig, we kwamen net op tijd thuis dus we hebben het nog gezien dat ze gingen poseren voor de caps. Mooi was dat.
A, neequote:Op donderdag 2 maart 2006 03:36 schreef Manu82 het volgende:
Ik zing dit lied voor jou alleen!!
quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
wat ik ook erg leuk vind, de nerds posten maar tegen en met een old BB bewoonster en wij met de gedetineerden![]()
![]()
![]()
![]()
*knuppeltquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zijn meerder namen genoemd ook , MissJ , Sjet en ik ik ik ik ik ik ik ik ik en Dizzy ook![]()
![]()
Dat heb ik jammer genoeg niet gehoord waren we net te laat voor, er waren weer een paar die dachten dat de metro de hele nacht doorreed.quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zijn meerder namen genoemd ook , MissJ , Sjet en ik ik ik ik ik ik ik ik ik en Dizzy ook![]()
![]()
joehoeeeeeeeeeeeeeeee maar de buisjes zijn wel schoon voor de beeldbuis volwassenenquote:
Uitslag tussen je billen doet wonderenquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dus nu wordt ik ook al nerd genoemd
![]()
Alleen met mijquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dizz-lizzy zegt net dat ze niet aan vreemdgaan doet...
Weet je wel waar je thuis hoortquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Graag de hoekjes nog Dizzyquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:38 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
joehoeeeeeeeeeeeeeeee maar de buisjes zijn wel schoon voor de beeldbuis volwassenen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pas op he, die uitspraak heeft mij ooit eens gezeik op geleverdquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Maar gezeik op zijn tijd is wel nodig hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:41 schreef melke het volgende:
[..]
Pas op he, die uitspraak heeft mij ooit eens gezeik op geleverd![]()
Sta es stil, GVDquote:
ik laat ze wel met de taxi komen denk ik geen zin om helemaal naar de stad te gaan en daarbij weet ik ook niet hoe vaak de trein nog gaat!quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Weet je wel waar je thuis hoortop Leeds ze zijn geland
ff dan en dan ga ik Ferriquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Sta es stil, GVD![]()
Mijn tong, wat doe je![]()
Ja oke dat is gelukt, ik heb weer perfect beeld, dank je wel voor de moeitequote:Op donderdag 2 maart 2006 03:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Doe me best moet je ff fok! strot uitrekken![]()
![]()
![]()
ja, maar jij bent ook een nerd, ik ben gewoon dik, heb een bril, spraakgebrek en gestoord, maar geen nerdquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:41 schreef melke het volgende:
[..]
Pas op he, die uitspraak heeft mij ooit eens gezeik op geleverd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |