Lekker gastvrij ook. sleutel onder de mat enzquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik laat ze wel met de taxi komen denk ik geen zin om helemaal naar de stad te gaan en daarbij weet ik ook niet hoe vaak de trein nog gaat!
Jij bent Lotte, heh, geef maar toequote:Op donderdag 2 maart 2006 03:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik ben gewoon dik, heb een bril, spraakgebrek en gestoord, maar geen nerd![]()
Die viel echt wel tegen, die filmquote:
Dat zijn jouw woorden hequote:Op donderdag 2 maart 2006 03:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, maar jij bent ook een nerd, ik ben gewoon dik, heb een bril, spraakgebrek en gestoord, maar geen nerd![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Lekker gastvrij ook. sleutel onder de mat enz![]()
dan komen we en masse een weekendje over
![]()
![]()
![]()
Gelukkig volg ik het verder niet, lijkt me echt een baggerserie. Ze is namelijk helemaal niet lelijk of iets dergelijksquote:
lekker laten staan sleutel vinden ze wel dus manu blijft nog ffquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar ze zijn nu op Manchester airport en dan kan ik nog even midden in de nacht met de bus. Geen zin in en daarbij zijn het vriendinnen van m'n vriendin
Is wel leuk hoor om midden in de nacht te kijken!quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gelukkig volg ik het verder niet, lijkt me echt een baggerserie. Ze is namelijk helemaal niet lelijk of iets dergelijksNepgedoe
![]()
Niet jouw studie natuurlijk![]()
Als jij ook blijftquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:52 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
lekker laten staan sleuterl vinden ze wel dus manu blijft nog ff![]()
![]()
![]()
![]()
Wedden dat ze in de loop van de serie kei mooi wordquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gelukkig volg ik het verder niet, lijkt me echt een baggerserie. Ze is namelijk helemaal niet lelijk of iets dergelijksNepgedoe
![]()
Niet jouw studie natuurlijk![]()
Heb hem best snel uitgezet inderdaadquote:
Nou en?quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:53 schreef melke het volgende:
[..]
Wedden dat ze in de loop van de serie kei mooi word
quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:53 schreef melke het volgende:
[..]
Wedden dat ze in de loop van de serie kei mooi word
ze zijn compleet gestoordquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:54 schreef melke het volgende:
Jeeeezus die Belgen zijn kei druk. Dat accent maakt het nog erger
wie?quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]en dat ze seks gaat hebben met Viggo Waasland
![]()
Niks mis mee, maar je ziet het nu al aan komen denderen........het plot: En ze leefde nog lang en gelukkigquote:
helemaal nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar je ziet het nu al aan komen denderen........het plot: En ze leefde nog lang en gelukkig![]()
Het is gebaseerd op een bestaand plot, dus het is bij voorbaat voorspelbaar. Daarnaast is iedere soap voorspelbaar.quote:
Wat bedoel je met links onder schoonmaken?quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
doe nou es links onder schoonmakenen ik blijf nog ff
![]()
![]()
![]()
Maar ze is wel mooi dadelijk dus gaat ze scheiden en trouwt met iemand die haar in elkaar beuktquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
helemaal niethet wordt een lang maar moeilijk huwelijk
Me monitor van binnen boenenquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met links onder schoonmaken?
Thanxquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:58 schreef melke het volgende:
Morwen wat heb je een eng plaatje!
ja, maar diegene die haar in elkaar beukt beland in de gevangenis en daar komt ze erachter dat ze toch wel veel van hem houdt!quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar ze is wel mooi dadelijk dus gaat ze scheiden en trouwt met iemand die haar in elkaar beuktOf iets dergelijks, in ieder geval in het lelijke eendje wordt mooie zwaan overduidelijk
![]()
Tot morgen, Yolandequote:Op donderdag 2 maart 2006 03:59 schreef Yolande het volgende:
Ik ga weer even wat anders doen dames en heren, tot morgen![]()
![]()
Uhm , we zitten in Nederland hehquote:Op donderdag 2 maart 2006 04:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, maar diegene die haar in elkaar beukt beland in de gevangenis en daar komt ze erachter dat ze toch wel veel van hem houdt!
Echt welquote:Op donderdag 2 maart 2006 04:03 schreef melke het volgende:
[..]
past niet bij je, jij bent helemaal niet eng
Nee, das waar, maar ik heb wel 2 kantenquote:Op donderdag 2 maart 2006 04:03 schreef melke het volgende:
[..]
past niet bij je, jij bent helemaal niet eng
Zie je er echt zo uit?quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, maar jij bent ook een nerd, ik ben gewoon dik, heb een bril, spraakgebrek en gestoord, maar geen nerd![]()
Die zouden we hier niet plaatsenquote:Op donderdag 2 maart 2006 04:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zie je er echt zo uit?![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
Mag ik de achterkant even zien?quote:Op donderdag 2 maart 2006 04:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, das waar, maar ik heb wel 2 kanten![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 04:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zie je er echt zo uit?![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |