Aftrekken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Waar is hij ?
Zoooo bescheiden, die Tong.quote:
Heej Scrut,jij hier?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Die is toch al lang geridderd? Toch?
Newbiequote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:50 schreef RijstNatie het volgende:
zn avatar rules
80 zetels of de troonquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:56 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Heej Scrut,jij hier?
We gunnen hem 80 zetels,toch?
Neuken ?quote:
Dat natuurlijk ook.quote:
Ik zeg nooit meer wat liefs.quote:
Lijkt me een aparte ervaringquote:
Met als slogan: 'Weg met Zalm, hier is Tong'quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Voor nieuwe kabinet.
Ik stem Tong
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:01 schreef Berkery het volgende:
[..]
Met als slogan: 'Weg met Zalm, hier is Tong'
ofzo...
Fok! VBL komt dan in de kamer met Tong als minister-president.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:01 schreef Berkery het volgende:
[..]
Met als slogan: 'Weg met Zalm, hier is Tong'
ofzo...
Kabeljauw komt voor in de Noordzee en in noordelijke Atlantische Oceaan, van de Golf van Biscaye tot Groenland, Spitsbergen en Nova Zembla. De kabeljauw kan een maximale lengte bereiken van maar liefst 1,9 meter. Maar meestal zijn het de exemplaren van 30 tot 45 centimeter die in de vangsten terechtkomen. De kabeljauw leeft in scholen, meestal nabij de bodem. Het is een trekkende vis die grote afstanden kan afleggen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:27 schreef TC03 het volgende:
Nooit van gehoord.
Ik heb het niet over kabeljauw.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:29 schreef fotoloog het volgende:
Bekende vissoort hoor! Surinamers noemen het Bakkeljauw
Basketballer ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:36 schreef Falco het volgende:
Zijn aanbidding kan ook iets te grote vormen aannemen, me dunkt!
Veel van jouw topics zijn toch ook onzinquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Veel van jouw topics zijn toch ook onzin
Da's serieus man.quote:
jawel begint beide met to.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:53 schreef Falco het volgende:
Nee die namen lijken geenszins op elkaar.
Dat is juist zo knap aan tong. Hij combineert z'n sociale leven en z'n Fokleven.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Als ik tong op fok bezig zie , ben ik blij dan zie ik dat ik toch nog een leven heb
En jij bentquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:35 schreef shmoopy het volgende:
Ik ken heul die tong nie, wat is dat voor gast?
Ja weet ik veel, ik ben ook maar net nieuw hier.quote:
Ben je man of een parkeerwachter ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:40 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik ben ook maar net nieuw hier.
Is je haar nog gelukt, Smoof?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:35 schreef shmoopy het volgende:
Ik ken heul die tong nie, wat is dat voor gast?
Typische verhuizersvraag.quote:
Je hebt zeker geen ICQ ?quote:
Het ging zelfs dansen.quote:
Dat was het postaantal dat ik gemiddeld wilde halen toen ik me aanmelde.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
Waar slaat nu eigenlijk die '80' op Tong?
icquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was het postaantal dat ik gemiddeld wilde halen toen ik me aanmelde.
Ik zit er nu net iets boven dus ik post ook iets minder.
omfg het is nog waar/zo erg/zo psychopatisch ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was het postaantal dat ik gemiddeld wilde halen toen ik me aanmelde.
Ik zit er nu net iets boven dus ik post ook iets minder.
Yepquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar jij bent nu rijk he tong
Op zondag geboren.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Lotto gewonnen en heb je kunstwerk gemaakt ?
hij heeft er wel 80quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:33 schreef Bluezz het volgende:
Tong heeft meer zwemdiploma's dan jullie allemaal bij elkaar
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:56 schreef SCH het volgende:
Ik ken hem niet, is ergens een foto van hem?
ik ook hoor je mij zeiken?quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ook hoor je mij zeiken?![]()
TONG IS MIJN VOORBEELD! als ik later net zo word als hem krijg ik vanzelf ook een fantopic!
quote:
ik zie het...houd vol he !quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:31 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet anders doen dan anderen stimuleren in de rest van hun levensinvulling.
Koeieuier.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:51 schreef peaceman het volgende:
incestueus wel eigenlijk...
een kind?quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:43 schreef SCH het volgende:
tong mag ik je biografie schrijven?
tong80 - Het ware verhaal
Van vakkenvuller tot fokkenvuller
quote:Op donderdag 9 maart 2006 04:09 schreef tong80 het volgende:
Het is wel de meest sexy mier die ik kon vinden.
issie dood ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 04:13 schreef tong80 het volgende:
Ok Homofiele necrofolie. Ik had je hoger ingeschat
Idd Jan Peter in een leren pak waar z'n billen bloot waren.quote:Op donderdag 9 maart 2006 04:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Das toch die gozert die met Jan peter balkelende in een cafe gespot was?
dat meen je nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 04:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idd Jan Peter in een leren pak waar z'n billen bloot waren.
Kelly heeft daar haar stembiljet nog in geschoven.
zeker wel,quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:45 schreef SCH het volgende:
Ik ben nog steeds fan
Maar dat is zo gewoon
Daar heb je het niet iedere dag over
Nee joh zou niet durven, moest alleen lachen over het feit dat er een fantopic bestond van jou, maar dat ik daar uberhaupt op reageer betekent al wat in je voordeel.quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:22 schreef SCH het volgende:
ik Heb tong80 voorgedragen als premier De Fok-regering!!!
Herman alleen op een terras......quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:49 schreef Thomas__Acda het volgende:
Mag ik ook fan zijn?
Bij deze danquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Herman alleen op een terras......
Natuurlijk
quote:
Eerst m'n voeten kussenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:10 schreef Thomas__Acda het volgende:
![]()
p.s. houd het fan zijn in dat je gewoon jouw avatar mag kopieren enzo?
Wat schuift het ?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tong... wil je sex hebben met mijn vriendin? het zou echt veel voor me betekenen
quote:
Ok ik ging te verquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]moet het ook nog wat schuiven ook... heb je ook helemaal niets over voor een fan?
neehoorquote:
*BukT*quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:54 schreef Laton het volgende:
Waarom wil iedereen toch in godsnaam zo graag zijn pik in de reet douwen bij een of andere bejaarde die toevallig veel post?
Jij bent de kenner.quote:
Die van mij past er waarschijnlijk sowieso wel bij..helaas krijg ik geen stijve plasser hier.quote:
Tief op fok!-cultuur-barbaar.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:54 schreef Laton het volgende:
Waarom wil iedereen toch in godsnaam zo graag zijn pik in de reet douwen bij een of andere bejaarde die toevallig veel post?
Die kleine van jou had er idd wel bij gepast.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:58 schreef Laton het volgende:
[..]
Die van mij past er waarschijnlijk sowieso wel bij..helaas krijg ik geen stijve plasser hier.
Wat fijn dat je mijn opmerking even uitlegt; snappen die iq loze volgelingen het ook weer.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die kleine van jou had er idd wel bij gepast.
Ga lekker met je Linux Kernel spelen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:02 schreef Sebasser het volgende:
Wij zijn de tweakers!!
Wij tweaken met Computers
wij lachen Fok! uit **O*
en we wonen bij onze ouders
JaaaadiejeeeeeJaaaadieeejeee!!
strefquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ga lekker met je Linux Kernel spelen.![]()
Wat is stref?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
stref
die song heb ik geleeched uit de FTP van de server van Tweakers die nu openstaat whwehehe
6600 GTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
6600 GTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whihihiquote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:39 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat je neukende bil linkt
inderdaad, vertel eensquote:Op zondag 12 maart 2006 03:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou vertel gozer!!
Wat is er zo gaaf aan jou dat we allermaal Fan moeten zijn ?
En wat is toch die spleenheup die boven z'n ava staatquote:Op zondag 12 maart 2006 03:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou vertel gozer!!
Jij hebt mijn gewoon nog niet op msn.quote:
Aantal posts: 157939 (gemiddeld 83 per dag)quote:Op zondag 12 maart 2006 03:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou vertel gozer!!
is het geen fok-bot?quote:Op zondag 12 maart 2006 13:11 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Aantal posts: 157939 (gemiddeld 83 per dag)
Daarom onder andere
Goeiemorgenquote:
Ik ben wel voorgeprogammeerd jaquote:Op zondag 12 maart 2006 22:06 schreef murp het volgende:
[..]
ben jij een echt persoon of ben je een fok robot? niemand kan zo veel posten.....![]()
Klopt ..quote:Op zondag 12 maart 2006 22:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Tong is betaald fokker.
Ik koop niks !quote:Op zondag 12 maart 2006 22:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Klopt ..
hij krijgt betaald om mensen overtehalen Ati producten tekopen
schopje naar general chatquote:Op zondag 12 maart 2006 23:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Dit topic, waarin tong80 wordt geadoreerd, staat natuurlijk logischer wijze in onzin.
Had idd in sex moeten staan.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Dit topic, waarin tong80 wordt geadoreerd, staat natuurlijk logischer wijze in onzin.
Ik ben daar te bescheiden voor.quote:
Vergeten niet wel eens ;P gepost. Ik heb een Taiwannees slaafje in dienst die dequote:Op zondag 12 maart 2006 23:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Vraag voor tong. Ben je wel is devergeten? Was het aan het begin wennen? Typ je hem tegenwoordig automatisch? Is het mogelijk dat jij hem in deze tijden nog vergeet?
De meeste fans komen uit het verre oosten. Die zoeken op google naar Tong, en komen bij mij uit.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:45 schreef SCH het volgende:
Heb je ook een secretaresse voor je fanmail of kan die Taiwanese Nederlands schrijven?
Die zijn vast op zoel naar p0rn met tongenquote:Op zondag 12 maart 2006 23:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
De meeste fans komen uit het verre oosten. Die zoeken op google naar Tong, en komen bij mij uit.
98da591e6816b1c1298ded3e861afc47 aubquote:
Dan mot je nog ff wacten...hij rolt meestal rond een uur of 5 z'n graf uit.....quote:Op maandag 13 maart 2006 11:04 schreef wolfrolf het volgende:
Tong, heb je een linkje naar het topic waar jij op 3 december 2000 jouw allereerste post ooit maakte?
dan zal ie nu toch wel wakker zijn?quote:Op maandag 13 maart 2006 13:43 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Dan mot je nog ff wacten...hij rolt meestal rond een uur of 5 z'n graf uit.....
jawel,meestal zit ie nog een uurtje op de plee....quote:
Hij is nu wel erg laatquote:Op maandag 13 maart 2006 18:15 schreef fotoloog het volgende:
[..]
jawel,meestal zit ie nog een uurtje op de plee....
Nee wel m'n eerste topicquote:Op maandag 13 maart 2006 11:04 schreef wolfrolf het volgende:
Tong, heb je een linkje naar het topic waar jij op 3 december 2000 jouw allereerste post ooit maakte?
Je handelsmerk!quote:Op maandag 13 maart 2006 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee wel m'n eerste topic
Bart is bang voor coming out.
Ik had toen zelfs geen icoontjequote:Op maandag 13 maart 2006 21:35 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Je handelsmerk!
Hij stond er nog niet!![]()
quote:
Tong heeft 1 hobby....slapen...en af en toe ff pissen...tussen het fokken doorquote:Op maandag 13 maart 2006 21:39 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar hoe kom je eigenlijk aan je 83 post gemiddeld per dag? Ben je werkloos ofzo?![]()
Maar dus geen werk? Of renteniert hij al?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:43 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Tong heeft 1 hobby....slapen...en af en toe ff pissen...tussen het fokken door
Tong is allang binnen,grootaandeelhouder van fokquote:Op maandag 13 maart 2006 21:46 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Maar dus geen werk? Of renteniert hij al?
Dus in principe, hoe meer hij post, des te hoger het aandeel van Fok! komt te liggen, des te meer hij binnen loopt? Als ik het goed begrijp?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:48 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Tong is allang binnen,grootaandeelhouder van fok
Tuurlijk,daarom kan hij het zich permitteren om tot 5 uur in z'n graf te liggenquote:Op maandag 13 maart 2006 21:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dus in principe, hoe meer hij post, des te hoger het aandeel van Fok! komt te liggen, des te meer hij binnen loopt? Als ik het goed begrijp?
Dus dit is dus een inkomstenbron voor hem, het posten.![]()
* Diemietuhriej jaloers is.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:56 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Tuurlijk,daarom kan hij het zich permitteren om tot 5 uur in z'n graf te liggen![]()
Kan allemaal geregeld worden !quote:Op maandag 13 maart 2006 22:02 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
* Diemietuhriej jaloers is.
Tong, ik wil net als jouw zijn!![]()
Mojo Concerts is toch bezig ?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:26 schreef tong80 het volgende:
Ja die organiseer ik natuurlijk niet zelf
Nee, vertel?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:17 schreef Sebasser het volgende:
Joh!
Weetje waar ik jou !
ja Jou!!
van ken ?
behehquote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:38 schreef Doderok het volgende:
[..]
Huilliie![]()
Was jij geen Belg? De dappersten der Galliërs...
alé na, das ni serieus.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
beheh
Af en toe wel he
Mah deze nacht ben ik weer terug hollander zijn![]()
ne wi,quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:44 schreef Doderok het volgende:
[..]
alé na, das ni serieus.
soit, we gaan der gene tragen babbel van maken
Hierquote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ne wi,
Waar woondege ergens in belgie ?
Nog nooit in Ieper geweest. Kom ni veel buitenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 04:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ieper is mijn favo dorp/stad?in belgie eh
Daarnaast Groningen in NL![]()
Gaat het een beetje, lachen met een rolstoelpatiënt?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 05:23 schreef tong80 het volgende:
Hebben jullie wel eens zittend geplast ?
Een aanrader om 05.20.
Weetje dat je als je zittend moet plassen met een erectie enzoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 05:23 schreef tong80 het volgende:
Hebben jullie wel eens zittend geplast ?
Een aanrader om 05.20.
Waarom TR-usten ?quote:
Shift bleef hangen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 05:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom TR-usten ?
deed je een topic report op je eigen topic omdat je wil slapen of zo ?![]()
over enkele posts is een deel 2 gewenst blaf09 !
als je nu nog even blijft
ze zaten ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 05:38 schreef Doderok het volgende:
[..]
Shift bleef hangen?
Nu weet ik tenminste wat er met TR bedoeld werd in het andere topic![]()
Hey, die twee laatste regels stonden er nog niet?
Dood op je werk? Gek!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:19 schreef wolfrolf het volgende:
JezusIk zit hier helemaal dood op m'n werk en Tong lag pas om half 6 in bed.. das minder dan 4 uur geleden!!!!
Neem eens een baan man
Je klinkt jaloersquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:19 schreef wolfrolf het volgende:
JezusIk zit hier helemaal dood op m'n werk en Tong lag pas om half 6 in bed.. das minder dan 4 uur geleden!!!!
Neem eens een baan man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |