Nee wel m'n eerste topicquote:Op maandag 13 maart 2006 11:04 schreef wolfrolf het volgende:
Tong, heb je een linkje naar het topic waar jij op 3 december 2000 jouw allereerste post ooit maakte?
Je handelsmerk!quote:Op maandag 13 maart 2006 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee wel m'n eerste topic
Bart is bang voor coming out.
Ik had toen zelfs geen icoontjequote:Op maandag 13 maart 2006 21:35 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Je handelsmerk!
Hij stond er nog niet!![]()
quote:
Tong heeft 1 hobby....slapen...en af en toe ff pissen...tussen het fokken doorquote:Op maandag 13 maart 2006 21:39 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar hoe kom je eigenlijk aan je 83 post gemiddeld per dag? Ben je werkloos ofzo?![]()
Maar dus geen werk? Of renteniert hij al?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:43 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Tong heeft 1 hobby....slapen...en af en toe ff pissen...tussen het fokken door
Tong is allang binnen,grootaandeelhouder van fokquote:Op maandag 13 maart 2006 21:46 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Maar dus geen werk? Of renteniert hij al?
Dus in principe, hoe meer hij post, des te hoger het aandeel van Fok! komt te liggen, des te meer hij binnen loopt? Als ik het goed begrijp?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:48 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Tong is allang binnen,grootaandeelhouder van fok
Tuurlijk,daarom kan hij het zich permitteren om tot 5 uur in z'n graf te liggenquote:Op maandag 13 maart 2006 21:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dus in principe, hoe meer hij post, des te hoger het aandeel van Fok! komt te liggen, des te meer hij binnen loopt? Als ik het goed begrijp?
Dus dit is dus een inkomstenbron voor hem, het posten.![]()
* Diemietuhriej jaloers is.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:56 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Tuurlijk,daarom kan hij het zich permitteren om tot 5 uur in z'n graf te liggen![]()
Kan allemaal geregeld worden !quote:Op maandag 13 maart 2006 22:02 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
* Diemietuhriej jaloers is.
Tong, ik wil net als jouw zijn!![]()
Mojo Concerts is toch bezig ?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:26 schreef tong80 het volgende:
Ja die organiseer ik natuurlijk niet zelf
Nee, vertel?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:17 schreef Sebasser het volgende:
Joh!
Weetje waar ik jou !
ja Jou!!
van ken ?
behehquote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:38 schreef Doderok het volgende:
[..]
Huilliie![]()
Was jij geen Belg? De dappersten der Galliërs...
alé na, das ni serieus.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
beheh
Af en toe wel he
Mah deze nacht ben ik weer terug hollander zijn![]()
ne wi,quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:44 schreef Doderok het volgende:
[..]
alé na, das ni serieus.
soit, we gaan der gene tragen babbel van maken
Hierquote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ne wi,
Waar woondege ergens in belgie ?
Nog nooit in Ieper geweest. Kom ni veel buitenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 04:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ieper is mijn favo dorp/stad?in belgie eh
Daarnaast Groningen in NL![]()
Gaat het een beetje, lachen met een rolstoelpatiënt?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 05:23 schreef tong80 het volgende:
Hebben jullie wel eens zittend geplast ?
Een aanrader om 05.20.
Weetje dat je als je zittend moet plassen met een erectie enzoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 05:23 schreef tong80 het volgende:
Hebben jullie wel eens zittend geplast ?
Een aanrader om 05.20.
Waarom TR-usten ?quote:
Shift bleef hangen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 05:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom TR-usten ?
deed je een topic report op je eigen topic omdat je wil slapen of zo ?![]()
over enkele posts is een deel 2 gewenst blaf09 !
als je nu nog even blijft
ze zaten ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 05:38 schreef Doderok het volgende:
[..]
Shift bleef hangen?
Nu weet ik tenminste wat er met TR bedoeld werd in het andere topic![]()
Hey, die twee laatste regels stonden er nog niet?
Dood op je werk? Gek!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:19 schreef wolfrolf het volgende:
JezusIk zit hier helemaal dood op m'n werk en Tong lag pas om half 6 in bed.. das minder dan 4 uur geleden!!!!
Neem eens een baan man
Je klinkt jaloersquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:19 schreef wolfrolf het volgende:
JezusIk zit hier helemaal dood op m'n werk en Tong lag pas om half 6 in bed.. das minder dan 4 uur geleden!!!!
Neem eens een baan man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |