Nee wel m'n eerste topicquote:Op maandag 13 maart 2006 11:04 schreef wolfrolf het volgende:
Tong, heb je een linkje naar het topic waar jij op 3 december 2000 jouw allereerste post ooit maakte?
Je handelsmerk!quote:Op maandag 13 maart 2006 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee wel m'n eerste topic
Bart is bang voor coming out.
Ik had toen zelfs geen icoontjequote:Op maandag 13 maart 2006 21:35 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Je handelsmerk!
Hij stond er nog niet!![]()
quote:
Tong heeft 1 hobby....slapen...en af en toe ff pissen...tussen het fokken doorquote:Op maandag 13 maart 2006 21:39 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar hoe kom je eigenlijk aan je 83 post gemiddeld per dag? Ben je werkloos ofzo?![]()
Maar dus geen werk? Of renteniert hij al?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:43 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Tong heeft 1 hobby....slapen...en af en toe ff pissen...tussen het fokken door
Tong is allang binnen,grootaandeelhouder van fokquote:Op maandag 13 maart 2006 21:46 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Maar dus geen werk? Of renteniert hij al?
Dus in principe, hoe meer hij post, des te hoger het aandeel van Fok! komt te liggen, des te meer hij binnen loopt? Als ik het goed begrijp?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:48 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Tong is allang binnen,grootaandeelhouder van fok
Tuurlijk,daarom kan hij het zich permitteren om tot 5 uur in z'n graf te liggenquote:Op maandag 13 maart 2006 21:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dus in principe, hoe meer hij post, des te hoger het aandeel van Fok! komt te liggen, des te meer hij binnen loopt? Als ik het goed begrijp?
Dus dit is dus een inkomstenbron voor hem, het posten.![]()
* Diemietuhriej jaloers is.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:56 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Tuurlijk,daarom kan hij het zich permitteren om tot 5 uur in z'n graf te liggen![]()
Kan allemaal geregeld worden !quote:Op maandag 13 maart 2006 22:02 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
* Diemietuhriej jaloers is.
Tong, ik wil net als jouw zijn!![]()
Mojo Concerts is toch bezig ?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:26 schreef tong80 het volgende:
Ja die organiseer ik natuurlijk niet zelf
Nee, vertel?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:17 schreef Sebasser het volgende:
Joh!
Weetje waar ik jou !
ja Jou!!
van ken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |