abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 1 maart 2006 @ 23:45:28 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_35628192
[ANP]

Van onze verslaggever.

Naar wat juist is bekend geworden heeft Frans Beckenbauer om half twaalf bekend gemaakt dat Duitsland het WK niet gaat organiseren.
De desastreuze resultaten in de oefenwedstrijden nopen hem de kandidatuur terug te trekken.
We mogen niet het lachertje van de wereld worden en als thuisland al in de eerste ronde worden uitgeschakeld. Aldus Der Kaiser.
De nederlaag met 4-0 tegen Italië was volgens de voorzitter van het WK-comité de druppel.

Verliezen mag aldus de ex-wereldkampioen maar tegen een land dat alleen maar middelmatige spelers opstelt omdat ze maar tegen Duitsland spelen, gaat te ver.

Ik draag graag het stokje over aan België. Een land in voetbalcrisis, maar die blazen niet te hoog van de toren. Volgens Beckenbauer is het wel mooi dat er nu veel moderne stadions zijn in Duitsland. Dat is het enige positive dat ik kan bedenken, en ik gun België het aller beste.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_35628350
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_35628356
Tis goed dat er [ANP] boven staat, anders had ik het niet geloofd.
  woensdag 1 maart 2006 @ 23:50:42 #4
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_35628388
Gelukkig voor Franz Beckenbauer eindigde de wedstrijd niet in 4-0, maar in 4-1, waarop Der Kaiser weer de organisatie terugpakte van de Belgen
pi_35628429
Wat heb je nou weer gerookt Tong ?

en heb je nog wat over ?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 2 maart 2006 @ 00:21:33 #6
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35629427
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')