Herman alleen op een terras......quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:49 schreef Thomas__Acda het volgende:
Mag ik ook fan zijn?
Bij deze danquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Herman alleen op een terras......
Natuurlijk
quote:
Eerst m'n voeten kussenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:10 schreef Thomas__Acda het volgende:
![]()
p.s. houd het fan zijn in dat je gewoon jouw avatar mag kopieren enzo?
Wat schuift het ?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tong... wil je sex hebben met mijn vriendin? het zou echt veel voor me betekenen
quote:
Ok ik ging te verquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]moet het ook nog wat schuiven ook... heb je ook helemaal niets over voor een fan?
neehoorquote:
*BukT*quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:54 schreef Laton het volgende:
Waarom wil iedereen toch in godsnaam zo graag zijn pik in de reet douwen bij een of andere bejaarde die toevallig veel post?
Jij bent de kenner.quote:
Die van mij past er waarschijnlijk sowieso wel bij..helaas krijg ik geen stijve plasser hier.quote:
Tief op fok!-cultuur-barbaar.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:54 schreef Laton het volgende:
Waarom wil iedereen toch in godsnaam zo graag zijn pik in de reet douwen bij een of andere bejaarde die toevallig veel post?
Die kleine van jou had er idd wel bij gepast.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:58 schreef Laton het volgende:
[..]
Die van mij past er waarschijnlijk sowieso wel bij..helaas krijg ik geen stijve plasser hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |