Herman alleen op een terras......quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:49 schreef Thomas__Acda het volgende:
Mag ik ook fan zijn?
Bij deze danquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Herman alleen op een terras......
Natuurlijk
quote:
Eerst m'n voeten kussenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:10 schreef Thomas__Acda het volgende:
![]()
p.s. houd het fan zijn in dat je gewoon jouw avatar mag kopieren enzo?
Wat schuift het ?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tong... wil je sex hebben met mijn vriendin? het zou echt veel voor me betekenen
quote:
Ok ik ging te verquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]moet het ook nog wat schuiven ook... heb je ook helemaal niets over voor een fan?
neehoorquote:
*BukT*quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:54 schreef Laton het volgende:
Waarom wil iedereen toch in godsnaam zo graag zijn pik in de reet douwen bij een of andere bejaarde die toevallig veel post?
Jij bent de kenner.quote:
Die van mij past er waarschijnlijk sowieso wel bij..helaas krijg ik geen stijve plasser hier.quote:
Tief op fok!-cultuur-barbaar.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:54 schreef Laton het volgende:
Waarom wil iedereen toch in godsnaam zo graag zijn pik in de reet douwen bij een of andere bejaarde die toevallig veel post?
Die kleine van jou had er idd wel bij gepast.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:58 schreef Laton het volgende:
[..]
Die van mij past er waarschijnlijk sowieso wel bij..helaas krijg ik geen stijve plasser hier.
Wat fijn dat je mijn opmerking even uitlegt; snappen die iq loze volgelingen het ook weer.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die kleine van jou had er idd wel bij gepast.
Ga lekker met je Linux Kernel spelen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:02 schreef Sebasser het volgende:
Wij zijn de tweakers!!
Wij tweaken met Computers
wij lachen Fok! uit **O*
en we wonen bij onze ouders
JaaaadiejeeeeeJaaaadieeejeee!!
strefquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ga lekker met je Linux Kernel spelen.![]()
Wat is stref?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
stref
die song heb ik geleeched uit de FTP van de server van Tweakers die nu openstaat whwehehe
6600 GTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
6600 GTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whihihiquote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:39 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat je neukende bil linkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |