6600 GTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
6600 GTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whihihiquote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:39 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat je neukende bil linkt
inderdaad, vertel eensquote:Op zondag 12 maart 2006 03:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou vertel gozer!!
Wat is er zo gaaf aan jou dat we allermaal Fan moeten zijn ?
En wat is toch die spleenheup die boven z'n ava staatquote:Op zondag 12 maart 2006 03:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou vertel gozer!!
Jij hebt mijn gewoon nog niet op msn.quote:
Aantal posts: 157939 (gemiddeld 83 per dag)quote:Op zondag 12 maart 2006 03:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou vertel gozer!!
is het geen fok-bot?quote:Op zondag 12 maart 2006 13:11 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Aantal posts: 157939 (gemiddeld 83 per dag)
Daarom onder andere
Goeiemorgenquote:
Ik ben wel voorgeprogammeerd jaquote:Op zondag 12 maart 2006 22:06 schreef murp het volgende:
[..]
ben jij een echt persoon of ben je een fok robot? niemand kan zo veel posten.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |