Ja ik vind het tot nu toe ook wat matigquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:39 schreef teknomist het volgende:
Ik vind die voorbeelden wel meevallen eigenlijk. Er lopen hier ergere exemplaren rond..
En die drie Fok!kers (uit de OP) worden ook 'bekritiseerd' (quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:39 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja ik vind het tot nu toe ook wat matig
Ik heb m'n inactieve PF account weer geactiveerd om die users daar wat te prikkelenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En die drie Fok!kers (uit de OP) worden ook 'bekritiseerd' () door één user daar....Matig.
![]()
Ik was eigenlijk net hetzelfde van planquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:42 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik heb m'n inactieve PF account weer geactiveerd om die users daar wat te prikkelen
Ik had ook op meer gehooptquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:48 schreef -Marc- het volgende:
Ik vind de "wraak" wel meevallen moet ik zeggen!
Godver, ik heb buikpijn van het lachen, t lukt me denk ik niet om die grijns nog van mn gezicht te krijgenquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:02 schreef Gizmo112 het volgende:
waarom trekken gabbers altijd rare bekken? echt te mooi
Aanradertje, lag ook echt in een scheur, jammer dat niet alle foto's meer werken, maar de teksten die er bij staan, echt briljantquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:15 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Godver, ik heb buikpijn van het lachen, t lukt me denk ik niet om die grijns nog van mn gezicht te krijgen
Had ik een reactie of 10 geleden ook al geplaatstquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/userpics/1484_39077X6A5466.jpg
Sukkel. Als je ff boven je leest zie je dat iemand vroeg welke foto het was.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Had ik een reactie of 10 geleden ook al geplaatst![]()
Topics lezen![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Sukkel. Als je ff boven je leest zie je dat iemand vroeg welke foto het was.![]()
![]()
Lees zelf eens voordat je begint te zeiken.
http://partyflock.nl/user/106346.htmlquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:39 schreef teknomist het volgende:
Ik vind die voorbeelden wel meevallen eigenlijk. Er lopen hier ergere exemplaren rond..
Hey, dat ben ik!quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:43 schreef PsyCha het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/user/106346.html
![]()
quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:54 schreef HAL9000S het volgende:
Nu gaan ze onderling ruzie maken en ons gelijk geven van die foto's
quote:ze zeggen voor zover ik kan lezen niets over partyflockers in het algemeen, het gaat om de vage foto's en die kunnen overal vandaan komen.
In mijn woonplaats staat op een brug gekalkt: Gabber leeft en Sneek beeftquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:40 schreef PsyCha het volgende:
Ik dacht dat gabbers uitgestorven waren.
je woont in den haag???quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:31 schreef Tommeke het volgende:
[..]
In mijn woonplaats staat op een brug gekalkt: Gabber leeft en Sneek beeft![]()
![]()
En dan de eerstvolgende reactiequote:er lopen meer rare vogels op fok rond daar
quote:Wat zit er in hemelsnaam op z'n lip?
ey ik ben ook een partyflockerquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:11 schreef yosander het volgende:
Partyflokkers, als jullie dit lezen; jullie zijn raar!!
Een beetje gekke bekken trekken en doen alsof stonend bent.
Niet alle users van PartyFlock zijn raar.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:11 schreef yosander het volgende:
Partyflokkers, als jullie dit lezen; jullie zijn raar!!
Een beetje gekke bekken trekken en doen alsof stonend bent.
jij moet je op ml75.nl registrerenquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Ach beter gabbers dan wiggers
snorroquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:47 schreef Molluck het volgende:
[..]
En dan de eerstvolgende reactie
[..]
het forum misschien. de rest is erg handig.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:27 schreef Urticaria het volgende:
Partyflock is zo mogelijk nog kanslozer dan het hele gabberwereldje.
Nooitquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jij moet je op ml75.nl registreren
Maar PartyFlock is niet alleen maar gabber.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:27 schreef Urticaria het volgende:
Partyflock is zo mogelijk nog kanslozer dan het hele gabberwereldje.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:34 schreef OpenDeur het volgende:
Nog matiger dan de rapbattle tussen The Don en Leers dit
D66 ook alquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
d66, voor de amsterdamse gemeenteraad, had er ook een gemaakt maar die was zo slecht dat ie nu opnieuw is ingerapt door anderen
ze trekken natuurlijk wel super veel jongeren aan met die rapsquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:48 schreef OpenDeur het volgende:
[..]
D66 ook alHoe klein moet de kloof nou worden tussen politiek en de burgers.
Ik kan er anders niets over vinden op Partyflockquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ze trekken natuurlijk wel super veel jongeren aan met die raps
Ja, die vond ik ookal geweldig. Onze grap, wat doen ze!quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:47 schreef Molluck het volgende:
[..]
[..]
Ja inderdaad, ik dacht eigenlijk dat die vent eigenlijk ook een Fok!ker zou zijn...quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, die vond ik ookal geweldig. Onze grap, wat doen ze!
Helemaal erg: een kruising tussen die twee!quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat merk ik inderdaad ook, in de r&b zaal krijg je vaak vieze blikken naar je toe enzo, in de hardcorezaal zie je iedereen eigenlijk vrolijk tegen elkaar zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:57 schreef Pjotorzo het volgende:
Nou ja, ik zal hier niet gaan beweren dat alle gabbers even slim zijn, vervelend vind ik ze in ieder geval niet. Ik ga hier eens in de paar maanden weleens naar een discotheek waar dan zo'n hardcore avond is en er vinden nooit incidenten plaats. Sterker nog, de sfeer is er zeer goed, ik heb nog nooit een ruzie gezien. Alles behalve onaardige mensen hoor.
Die hebben niet alleen pillen op hoor,quote:Op donderdag 2 maart 2006 05:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoeveel pillen slikken die gasten gemiddeld, bij de meeste foto's denk je dat die grote ogen er uit gaan knallen...![]()
Gevaarlijke combinatie, en dan ook nog aan ijsjes en lollies likken...quote:Op donderdag 2 maart 2006 05:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die hebben niet alleen pillen op hoor,
Zeker weten dat ze ook speed hebben gebruikt.![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:47 schreef Molluck het volgende:
[..]
[..]
En zich helemaal uitputten op de dansvloer..quote:Op donderdag 2 maart 2006 05:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Gevaarlijke combinatie, en dan ook nog aan ijsjes en lollies likken...
Hoezo verbaast dit mij niet?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ey ik ben ook een partyflockersort of.
en...stoned?
OMFS, dat's echt het meest kansloze forum wat ik tot nu toe ben tegen gekomen op stormfront en superdudes/sugababes na.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jij moet je op ml75.nl registreren
daaromquote:Op donderdag 2 maart 2006 05:36 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
OMFS, dat's echt het meest kansloze forum wat ik tot nu toe ben tegen gekomen op stormfront en superdudes/sugababes na.
de boefjesquote:Op donderdag 2 maart 2006 05:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die hebben niet alleen pillen op hoor,
Zeker weten dat ze ook speed hebben gebruikt.![]()
Dus zo dom zijn ze helemaal niet, als zo'n subtiel en onopvallend bovenlip-dingetje ze al opvalt...quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:47 schreef Molluck het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:47 schreef Molluck het volgende:
[..]
[..]
Dit is dan ook wel een schandalige foto!!!quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:47 schreef Molluck het volgende:
[..]
[..]
Niks tegen s(n)o(u)rcy.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:15 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Dit is dan ook wel een schandalige foto!!!![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:32 schreef HAL9000S het volgende:
En er zijn weer wat slachtoffers bijgekomen
ja hadt erger verwacht maar ja kunnen niet zo veel he die gasten ... paupers .. .quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:39 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja ik vind het tot nu toe ook wat matig
reactie terug van een gabber:quote:WAT IS EEN GABBER?
De Gabber is een lagere levensvorm dan de Homo Sapiens. Een Gabber probeert er enorm stoer uit te zien en scheert daarom zijn hoofd kaal. Gevolg: Ze zien er bestraald uit als na een chemokuur, dit bewijst wederom wat voor kankerlijers het eigenlijk zijn. Het is tevens duidelijk dat het gezegde 'More hair than brains' op hen van toepassing is.
De Oppergabbers onderscheiden zich door een half kaal hoofd, en hebben dan een eilandje of erger nog een staartje om hun toch al niet te fraaie kutkop nog verder toe te takelen.
Hun IQ staat gelijk aan dat van een amoebe. Toegegeven moet wel worden dat hun verstandelijke vermogens iets lijken toe te nemen als er gepraat wordt over het aantal BPM van de nieuwe plaat van DJ Paul Elstak.
quote:niet alle gabbers zijn het zelfde, tuurlijk zijn er een paar wazies bij, maar niet allemaal! dus hou je oordeel voor je!
Naam: VlaDi
Geboortedatum: 1 juli
Geslacht: man
Geaardheid: hetero
Relatie: ja, met Carlijn*
Favoriete muziekgenres: breakcore, darkcore, drum & bass, industrial hardcore, speedcore, terror
goh je vind het muziek toch wel leuk??
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:22 schreef MI55ILLE het volgende:
reactie van een partyflock user genaamd VlaDi op dat forum daar:
[..]
reactie terug van een gabber:
[..]
![]()
Ach, het is overal even erg.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:03 schreef master_X het volgende:
[..]
ja hadt erger verwacht maar ja kunnen niet zo veel he die gasten ... paupers .. .
Hadt..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:25 schreef teknomist het volgende:
[..]
[..]
Ach, het is overal even erg..
Oh wat erg.quote:
Gelukkig zijn ze bijna allemaal om het leven gekomen door een verkeersongeluk. Dat haalt de angel ook een beetje uit het gestigmatiseerde beeld van de pillenslikkende gabber..quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh wat erg.
Daar ben ik echt even stil van.Nog zo jong allemaal.
Zie je foto's van hun op feesten terwijl ze er niet meer zijn.
Tof van PartyFlock dat ze de andere users ervan op de hoogte brengen en dat de overledenen niet gewoon nummer zoveel zijn.![]()
![]()
Ja ik las het in dit topic. http://partyflock.nl/topic/781095.htmlquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:38 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze bijna allemaal om het leven gekomen door een verkeersongeluk. Dat haalt de angel ook een beetje uit het gestigmatiseerde beeld van de pillenslikkende gabber..
Ik zag vandaag een kale Pool in een trainingspak...hij stond op een ladder een lantaarnpaal te verven...quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:53 schreef tonks het volgende:
Gabbers zijn aan het uitsterven.
Kun je het eigenlijk een natuurlijke dood noemen, ik bedoel, de levensstijl van de gabber is niet bepaald gebaseerd op gezondheid enzoquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:53 schreef tonks het volgende:
Dood is dood. boeiend hoe, als ze maar dood gaan.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:57 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Kun je het eigenlijk een natuurlijke dood noemen, ik bedoel, de levensstijl van de gabber is niet bepaald gebaseerd op gezondheid enzo
lul, zo sluit je het topicquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:06 schreef tonks het volgende:
[..]
Dood is dood. boeiend hoe, als ze maar dood gaan.
Alsof 't hem iets kan schelen.quote:
Nou neequote:Op woensdag 1 maart 2006 21:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja, want je komt ook naar een gigantische hal waar op oorverdovend niveau gemiddeld 180 beats per minuut uit de speakers blazen, om eens gezellig de week te bespreken met je vrienden.quote:Op woensdag 5 april 2006 02:17 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Nou nee
Gabbers op een party:
Boem Boem Boem Boem Boem PIET Boem Boem Boem Boem PIEHIET Boem Boem Boem Jahoaa Boem Boem Boem Heb je nog pillen?? Boem Boem Boem WAH?? Boem Boem HEB JE NOG TIKKELS KALE??? Boem Boem Boem NEE IK HEB ZE ALLEMAAL OPGEGETEN Boem Boem Boem
Godverdomme die buitenlanders ook altijd Boem Boem Boem
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:14 schreef JOPPI3 het volgende:
Partyflock en FOK vind ik beide wel goeie sites! En ach ja zowel hier als op Partyflock zitten rare vogels... ben er zelf 1 van
En we moeten vooral niet vergeten om zondag braaf naar de kerk te gaan.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:09 schreef Maisnon het volgende:
Nou jongens, het is weer bijna zaterdagavond, kunnen we weer gaan Lannen want we weten niet wat feesten is
Ja, want met een paar pillen op tegen een boom aan knallen is natuurlijk veel beter dan een overdosis!quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:38 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze bijna allemaal om het leven gekomen door een verkeersongeluk. Dat haalt de angel ook een beetje uit het gestigmatiseerde beeld van de pillenslikkende gabber..
Hoe kom jij erbij dat ze allemaal onder invloed waren tijdens het ongeluk?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:33 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Ja, want met een paar pillen op tegen een boom aan knallen is natuurlijk veel beter dan een overdosis!
Die sukkels brengen fatsoenlijke automobilisten in gevaar ja
Hoe weet jij dat het niet zo isquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoe kom jij erbij dat ze allemaal onder invloed waren tijdens het ongeluk?
Ga eerst maar eens lezen en kom dan maar terug met je commentaar.
als je met pillen op gaat rijden ben je inderdaad dom jaquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:33 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Ja, want met een paar pillen op tegen een boom aan knallen is natuurlijk veel beter dan een overdosis!
Die sukkels brengen fatsoenlijke automobilisten in gevaar ja
Inderdaad, er zat een fout in mijn redenering. Ik ging er bij voorbaat van uit dat bomen geen aanrijdingen kunnen veroorzaken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoe kom jij erbij dat ze allemaal onder invloed waren tijdens het ongeluk?
Ga eerst maar eens lezen en kom dan maar terug met je commentaar.
op fok zitten toch alleen maar nerdsquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:27 schreef PsyCha het volgende:
Waarom leeft dit topic nog? Die van PF is allang al dood hoor.
hele goede vraagquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:23 schreef OFfSprngr het volgende:
(wtf doe je ook op een vrijdag avond bij een skatepool in het donker pillen te slikken terwijl je elkaar loopt uit te schelden?)
Hup! Naar PF jij!quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
op fok zitten toch alleen maar nerds
Hey een kaalkop zonder tijdsbesef !quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:58 schreef NielsTriple het volgende:
Ach ja, partyflock is gelukkig vrij van elitair-lullende fuckers die je op elke fucking zpelvaut wijzen...
Mn ontbijt, wat doe je.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:05 schreef cultheld het volgende:
Dat wel ja, maar wat te denken van dit:
[afbeelding]
Stoer ben ik he? Ik heb een Nederlands vlaggetje met "Volland" op m'n profiel
[afbeelding]
Linke vriendengroep
[afbeelding]
Gave truien hoor
[afbeelding]
Eigenlijk denk ik dat ik nu net zo stoer ben als Edward Norton in AHX
Kaalkop? misschien moet je eerst kijken, voor je gaat schreeuwen...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:03 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Hey een kaalkop zonder tijdsbesef !
kutkick
Gewoon negeren.quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:11 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Kaalkop? misschien moet je eerst kijken, voor je gaat schreeuwen...
Ik ben niet kaal, ik ben geen "lonsdale jongere" of Wazi, dus waar de fuck heb je het over?
Huiliequote:Op zondag 8 oktober 2006 10:11 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ik ben niet kaal, ik ben geen "lonsdale jongere" of Wazi, dus waar de fuck heb je het over?
Je harige moedertjequote:
Gheghe.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
Whehe, kan dat pet en oorbeltuig niets anders verzinnen. Ze hebben het IQ van een doos vissticks op kamertemperatuur, dus waarschijnlijk zal er van een leuke tegenactie nooit sprake zijn.
Je quote een bericht van me van 7 maanden geledenquote:
En nog een kuktickquote:Op zondag 8 oktober 2006 10:11 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Mijn moeder is helemaal niet harig. Op haar hoofd misschien, maar voor kaalkoppen zoals jij is dat al heel snel harig natuurlijk.quote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:55 schreef PsyCha het volgende:
waarom wordt dit topic toch telkens gekickt?
Omdat gabbers homoseksueel zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:55 schreef PsyCha het volgende:
waarom wordt dit topic toch telkens gekickt?
Het was het waardquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je quote een bericht van me van 7 maanden geleden
quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:17 schreef Maikuuul het volgende:
Check Sebasser rechts op die pic pwnen
Stel je voor...quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:50 schreef Fetai het volgende:
[..]
![]()
hij lijkt er inderdaad donders veel op.... of is het m ook?
Weet je wat, ik neem het terug. Het is een ontzettende belediging voor homoseksueel Nederland.quote:
Wat een kutkick.quote:
da's de ellende met die kaalkopjes.. je weet nooit welke echt kanker heeftquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:29 schreef depax het volgende:
zit ik net in die overlijdens te kijken zie ik deze :|
Laatste aanpassing: dinsdag 2 januari 2007 om 13:31 door een medewerker.
Goede middag, avond en nacht aan alle partyflockers...
Iedereen die mijn broer kent, kan om hem lachen
hoe hij staat los te gaan, om zijn manier van lachen
gisternacht rond de klok van 3 uur is hij overleden
Ten gevolge van kanker. Omdat wij niet iedereen kennen
die hij kent, wilde ik jullie op deze manier op de hoogte stellen
Wij zullen hem nooit vergeten, en iedereen die olav maar een beetje
kent, zal dat ook niet.
Esther
lekker nieuwjaar...
WTFquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:38 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
da's de ellende met die kaalkopjes.. je weet nooit welke echt kanker heeft
1 april grap!quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:53 schreef tonks het volgende:
We are still here.quote:
Jongeeeeee.quote:
Offensive warriors!quote:
Wat een geweldig topic was datquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:02 schreef Gizmo112 het volgende:
waarom trekken gabbers altijd rare bekken? echt te mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |