Ja ik vind het tot nu toe ook wat matigquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:39 schreef teknomist het volgende:
Ik vind die voorbeelden wel meevallen eigenlijk. Er lopen hier ergere exemplaren rond..
En die drie Fok!kers (uit de OP) worden ook 'bekritiseerd' (quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:39 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja ik vind het tot nu toe ook wat matig
Ik heb m'n inactieve PF account weer geactiveerd om die users daar wat te prikkelenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En die drie Fok!kers (uit de OP) worden ook 'bekritiseerd' () door één user daar....Matig.
![]()
Ik was eigenlijk net hetzelfde van planquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:42 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik heb m'n inactieve PF account weer geactiveerd om die users daar wat te prikkelen
Ik had ook op meer gehooptquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:48 schreef -Marc- het volgende:
Ik vind de "wraak" wel meevallen moet ik zeggen!
Godver, ik heb buikpijn van het lachen, t lukt me denk ik niet om die grijns nog van mn gezicht te krijgenquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:02 schreef Gizmo112 het volgende:
waarom trekken gabbers altijd rare bekken? echt te mooi
Aanradertje, lag ook echt in een scheur, jammer dat niet alle foto's meer werken, maar de teksten die er bij staan, echt briljantquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:15 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Godver, ik heb buikpijn van het lachen, t lukt me denk ik niet om die grijns nog van mn gezicht te krijgen
Had ik een reactie of 10 geleden ook al geplaatstquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/userpics/1484_39077X6A5466.jpg
Sukkel. Als je ff boven je leest zie je dat iemand vroeg welke foto het was.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Had ik een reactie of 10 geleden ook al geplaatst![]()
Topics lezen![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Sukkel. Als je ff boven je leest zie je dat iemand vroeg welke foto het was.![]()
![]()
Lees zelf eens voordat je begint te zeiken.
http://partyflock.nl/user/106346.htmlquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:39 schreef teknomist het volgende:
Ik vind die voorbeelden wel meevallen eigenlijk. Er lopen hier ergere exemplaren rond..
Hey, dat ben ik!quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:43 schreef PsyCha het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/user/106346.html
![]()
quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:54 schreef HAL9000S het volgende:
Nu gaan ze onderling ruzie maken en ons gelijk geven van die foto's
quote:ze zeggen voor zover ik kan lezen niets over partyflockers in het algemeen, het gaat om de vage foto's en die kunnen overal vandaan komen.
In mijn woonplaats staat op een brug gekalkt: Gabber leeft en Sneek beeftquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:40 schreef PsyCha het volgende:
Ik dacht dat gabbers uitgestorven waren.
je woont in den haag???quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:31 schreef Tommeke het volgende:
[..]
In mijn woonplaats staat op een brug gekalkt: Gabber leeft en Sneek beeft![]()
![]()
En dan de eerstvolgende reactiequote:er lopen meer rare vogels op fok rond daar
quote:Wat zit er in hemelsnaam op z'n lip?
ey ik ben ook een partyflockerquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:11 schreef yosander het volgende:
Partyflokkers, als jullie dit lezen; jullie zijn raar!!
Een beetje gekke bekken trekken en doen alsof stonend bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |