Niet alle users van PartyFlock zijn raar.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:11 schreef yosander het volgende:
Partyflokkers, als jullie dit lezen; jullie zijn raar!!
Een beetje gekke bekken trekken en doen alsof stonend bent.
jij moet je op ml75.nl registrerenquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Ach beter gabbers dan wiggers
snorroquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:47 schreef Molluck het volgende:
[..]
En dan de eerstvolgende reactie
[..]
het forum misschien. de rest is erg handig.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:27 schreef Urticaria het volgende:
Partyflock is zo mogelijk nog kanslozer dan het hele gabberwereldje.
Nooitquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jij moet je op ml75.nl registreren
Maar PartyFlock is niet alleen maar gabber.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:27 schreef Urticaria het volgende:
Partyflock is zo mogelijk nog kanslozer dan het hele gabberwereldje.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:34 schreef OpenDeur het volgende:
Nog matiger dan de rapbattle tussen The Don en Leers dit
D66 ook alquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
d66, voor de amsterdamse gemeenteraad, had er ook een gemaakt maar die was zo slecht dat ie nu opnieuw is ingerapt door anderen
ze trekken natuurlijk wel super veel jongeren aan met die rapsquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:48 schreef OpenDeur het volgende:
[..]
D66 ook alHoe klein moet de kloof nou worden tussen politiek en de burgers.
Ik kan er anders niets over vinden op Partyflockquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ze trekken natuurlijk wel super veel jongeren aan met die raps
Ja, die vond ik ookal geweldig. Onze grap, wat doen ze!quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:47 schreef Molluck het volgende:
[..]
[..]
Ja inderdaad, ik dacht eigenlijk dat die vent eigenlijk ook een Fok!ker zou zijn...quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, die vond ik ookal geweldig. Onze grap, wat doen ze!
Helemaal erg: een kruising tussen die twee!quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Ach beter gabbers dan wiggers
Dat merk ik inderdaad ook, in de r&b zaal krijg je vaak vieze blikken naar je toe enzo, in de hardcorezaal zie je iedereen eigenlijk vrolijk tegen elkaar zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:57 schreef Pjotorzo het volgende:
Nou ja, ik zal hier niet gaan beweren dat alle gabbers even slim zijn, vervelend vind ik ze in ieder geval niet. Ik ga hier eens in de paar maanden weleens naar een discotheek waar dan zo'n hardcore avond is en er vinden nooit incidenten plaats. Sterker nog, de sfeer is er zeer goed, ik heb nog nooit een ruzie gezien. Alles behalve onaardige mensen hoor.
Die hebben niet alleen pillen op hoor,quote:Op donderdag 2 maart 2006 05:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoeveel pillen slikken die gasten gemiddeld, bij de meeste foto's denk je dat die grote ogen er uit gaan knallen...![]()
Gevaarlijke combinatie, en dan ook nog aan ijsjes en lollies likken...quote:Op donderdag 2 maart 2006 05:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die hebben niet alleen pillen op hoor,
Zeker weten dat ze ook speed hebben gebruikt.![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:47 schreef Molluck het volgende:
[..]
[..]
En zich helemaal uitputten op de dansvloer..quote:Op donderdag 2 maart 2006 05:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Gevaarlijke combinatie, en dan ook nog aan ijsjes en lollies likken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |