Hadt..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:25 schreef teknomist het volgende:
[..]
[..]
Ach, het is overal even erg..
Oh wat erg.quote:
Gelukkig zijn ze bijna allemaal om het leven gekomen door een verkeersongeluk. Dat haalt de angel ook een beetje uit het gestigmatiseerde beeld van de pillenslikkende gabber..quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh wat erg.
Daar ben ik echt even stil van.Nog zo jong allemaal.
Zie je foto's van hun op feesten terwijl ze er niet meer zijn.
Tof van PartyFlock dat ze de andere users ervan op de hoogte brengen en dat de overledenen niet gewoon nummer zoveel zijn.![]()
![]()
Ja ik las het in dit topic. http://partyflock.nl/topic/781095.htmlquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:38 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze bijna allemaal om het leven gekomen door een verkeersongeluk. Dat haalt de angel ook een beetje uit het gestigmatiseerde beeld van de pillenslikkende gabber..
Ik zag vandaag een kale Pool in een trainingspak...hij stond op een ladder een lantaarnpaal te verven...quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:53 schreef tonks het volgende:
Gabbers zijn aan het uitsterven.
Kun je het eigenlijk een natuurlijke dood noemen, ik bedoel, de levensstijl van de gabber is niet bepaald gebaseerd op gezondheid enzoquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:53 schreef tonks het volgende:
Gabbers zijn aan het uitsterven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |