Hadt..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:25 schreef teknomist het volgende:
[..]
[..]
Ach, het is overal even erg..
Oh wat erg.quote:
Gelukkig zijn ze bijna allemaal om het leven gekomen door een verkeersongeluk. Dat haalt de angel ook een beetje uit het gestigmatiseerde beeld van de pillenslikkende gabber..quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh wat erg.
Daar ben ik echt even stil van.Nog zo jong allemaal.
Zie je foto's van hun op feesten terwijl ze er niet meer zijn.
Tof van PartyFlock dat ze de andere users ervan op de hoogte brengen en dat de overledenen niet gewoon nummer zoveel zijn.![]()
![]()
Ja ik las het in dit topic. http://partyflock.nl/topic/781095.htmlquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:38 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze bijna allemaal om het leven gekomen door een verkeersongeluk. Dat haalt de angel ook een beetje uit het gestigmatiseerde beeld van de pillenslikkende gabber..
Ik zag vandaag een kale Pool in een trainingspak...hij stond op een ladder een lantaarnpaal te verven...quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:53 schreef tonks het volgende:
Gabbers zijn aan het uitsterven.
Kun je het eigenlijk een natuurlijke dood noemen, ik bedoel, de levensstijl van de gabber is niet bepaald gebaseerd op gezondheid enzoquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:53 schreef tonks het volgende:
Gabbers zijn aan het uitsterven.
Dood is dood. boeiend hoe, als ze maar dood gaan.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:57 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Kun je het eigenlijk een natuurlijke dood noemen, ik bedoel, de levensstijl van de gabber is niet bepaald gebaseerd op gezondheid enzo
lul, zo sluit je het topicquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:06 schreef tonks het volgende:
[..]
Dood is dood. boeiend hoe, als ze maar dood gaan.
Alsof 't hem iets kan schelen.quote:
Nou neequote:Op woensdag 1 maart 2006 21:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Ach beter gabbers dan wiggers
Ja, want je komt ook naar een gigantische hal waar op oorverdovend niveau gemiddeld 180 beats per minuut uit de speakers blazen, om eens gezellig de week te bespreken met je vrienden.quote:Op woensdag 5 april 2006 02:17 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Nou nee
Gabbers op een party:
Boem Boem Boem Boem Boem PIET Boem Boem Boem Boem PIEHIET Boem Boem Boem Jahoaa Boem Boem Boem Heb je nog pillen?? Boem Boem Boem WAH?? Boem Boem HEB JE NOG TIKKELS KALE??? Boem Boem Boem NEE IK HEB ZE ALLEMAAL OPGEGETEN Boem Boem Boem
Godverdomme die buitenlanders ook altijd Boem Boem Boem
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:14 schreef JOPPI3 het volgende:
Partyflock en FOK vind ik beide wel goeie sites! En ach ja zowel hier als op Partyflock zitten rare vogels... ben er zelf 1 van
En we moeten vooral niet vergeten om zondag braaf naar de kerk te gaan.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:09 schreef Maisnon het volgende:
Nou jongens, het is weer bijna zaterdagavond, kunnen we weer gaan Lannen want we weten niet wat feesten is
Ja, want met een paar pillen op tegen een boom aan knallen is natuurlijk veel beter dan een overdosis!quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:38 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze bijna allemaal om het leven gekomen door een verkeersongeluk. Dat haalt de angel ook een beetje uit het gestigmatiseerde beeld van de pillenslikkende gabber..
Hoe kom jij erbij dat ze allemaal onder invloed waren tijdens het ongeluk?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:33 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Ja, want met een paar pillen op tegen een boom aan knallen is natuurlijk veel beter dan een overdosis!
Die sukkels brengen fatsoenlijke automobilisten in gevaar ja
Hoe weet jij dat het niet zo isquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoe kom jij erbij dat ze allemaal onder invloed waren tijdens het ongeluk?
Ga eerst maar eens lezen en kom dan maar terug met je commentaar.
als je met pillen op gaat rijden ben je inderdaad dom jaquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:33 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Ja, want met een paar pillen op tegen een boom aan knallen is natuurlijk veel beter dan een overdosis!
Die sukkels brengen fatsoenlijke automobilisten in gevaar ja
Inderdaad, er zat een fout in mijn redenering. Ik ging er bij voorbaat van uit dat bomen geen aanrijdingen kunnen veroorzaken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoe kom jij erbij dat ze allemaal onder invloed waren tijdens het ongeluk?
Ga eerst maar eens lezen en kom dan maar terug met je commentaar.
op fok zitten toch alleen maar nerdsquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:27 schreef PsyCha het volgende:
Waarom leeft dit topic nog? Die van PF is allang al dood hoor.
hele goede vraagquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:23 schreef OFfSprngr het volgende:
(wtf doe je ook op een vrijdag avond bij een skatepool in het donker pillen te slikken terwijl je elkaar loopt uit te schelden?)
Hup! Naar PF jij!quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
op fok zitten toch alleen maar nerds
Hey een kaalkop zonder tijdsbesef !quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:58 schreef NielsTriple het volgende:
Ach ja, partyflock is gelukkig vrij van elitair-lullende fuckers die je op elke fucking zpelvaut wijzen...
Mn ontbijt, wat doe je.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:05 schreef cultheld het volgende:
Dat wel ja, maar wat te denken van dit:
[afbeelding]
Stoer ben ik he? Ik heb een Nederlands vlaggetje met "Volland" op m'n profiel
[afbeelding]
Linke vriendengroep
[afbeelding]
Gave truien hoor
[afbeelding]
Eigenlijk denk ik dat ik nu net zo stoer ben als Edward Norton in AHX
Kaalkop? misschien moet je eerst kijken, voor je gaat schreeuwen...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:03 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Hey een kaalkop zonder tijdsbesef !
kutkick
Gewoon negeren.quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:11 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Kaalkop? misschien moet je eerst kijken, voor je gaat schreeuwen...
Ik ben niet kaal, ik ben geen "lonsdale jongere" of Wazi, dus waar de fuck heb je het over?
Huiliequote:Op zondag 8 oktober 2006 10:11 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ik ben niet kaal, ik ben geen "lonsdale jongere" of Wazi, dus waar de fuck heb je het over?
Je harige moedertjequote:
Gheghe.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
Whehe, kan dat pet en oorbeltuig niets anders verzinnen. Ze hebben het IQ van een doos vissticks op kamertemperatuur, dus waarschijnlijk zal er van een leuke tegenactie nooit sprake zijn.
Je quote een bericht van me van 7 maanden geledenquote:
En nog een kuktickquote:Op zondag 8 oktober 2006 10:11 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Mijn moeder is helemaal niet harig. Op haar hoofd misschien, maar voor kaalkoppen zoals jij is dat al heel snel harig natuurlijk.quote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:55 schreef PsyCha het volgende:
waarom wordt dit topic toch telkens gekickt?
Omdat gabbers homoseksueel zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:55 schreef PsyCha het volgende:
waarom wordt dit topic toch telkens gekickt?
Het was het waardquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je quote een bericht van me van 7 maanden geleden
quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:17 schreef Maikuuul het volgende:
Check Sebasser rechts op die pic pwnen
Stel je voor...quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:50 schreef Fetai het volgende:
[..]
![]()
hij lijkt er inderdaad donders veel op.... of is het m ook?
Weet je wat, ik neem het terug. Het is een ontzettende belediging voor homoseksueel Nederland.quote:
Wat een kutkick.quote:
da's de ellende met die kaalkopjes.. je weet nooit welke echt kanker heeftquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:29 schreef depax het volgende:
zit ik net in die overlijdens te kijken zie ik deze :|
Laatste aanpassing: dinsdag 2 januari 2007 om 13:31 door een medewerker.
Goede middag, avond en nacht aan alle partyflockers...
Iedereen die mijn broer kent, kan om hem lachen
hoe hij staat los te gaan, om zijn manier van lachen
gisternacht rond de klok van 3 uur is hij overleden
Ten gevolge van kanker. Omdat wij niet iedereen kennen
die hij kent, wilde ik jullie op deze manier op de hoogte stellen
Wij zullen hem nooit vergeten, en iedereen die olav maar een beetje
kent, zal dat ook niet.
Esther
lekker nieuwjaar...
WTFquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:38 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
da's de ellende met die kaalkopjes.. je weet nooit welke echt kanker heeft