Je kunt de filmpjes op je pc converteren naar een iPod-vriendelijk formaat met behulp van bv Cucusoft software. Ook in de bekende p2p-bronnen zoeken naar iPod video of mpeg4 werkt wel.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:43 schreef Greetings het volgende:
Nogmaals de vraag: Bij dit iPod met Video... hoe kom je aan de videos? Ik las ergens dat er in Nederland nog geen videos beschikbaar zijn hiervoor?
Ja je iPod staat op automatisch bijwerken, moet je ff uitvinken in de instellingen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:29 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik kan m'n iPod ook niet meer bijwerken? Het staat in het grijs.
Music Store heeft wel Happy Tree Friends filmpjesquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:43 schreef Greetings het volgende:
Nogmaals de vraag: Bij dit iPod met Video... hoe kom je aan de videos? Ik las ergens dat er in Nederland nog geen videos beschikbaar zijn hiervoor?
in Itunes kan je een fotoinstelling vinden bij de opties.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:51 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Hoe zet ik foto's op m'n iPod videoVideo's lukt me trouwens wel. [afbeelding].
Video podcasts, G4-TV heeft een aantal gigabyte aan video's volledig gratis beschikbaar gemaaktquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:43 schreef Greetings het volgende:
Ligt het niet aan je mp3's? dwz, op je pc draaien ze wel zonder problemen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:29 schreef ruud_fr het volgende:
Ik heb een probleem met mijn iPod mini:
In sommige nummers die op mijn iPod staan zitten korte pauzes (dus niet tussen de nummers door, maar gewoon in de nummers zelf).
De pauzes duren maar een halve seconde en komen om de ongeveer om de 10 sec terug. Dit is erg irritant.
Alle nrs. eraf en er weer op werkt niet, resetten ook niet.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Link?quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Video podcasts, G4-TV heeft een aantal gigabyte aan video's volledig gratis beschikbaar gemaakt
iTunes Music store > Podcasts > Video Podcastsquote:
nee, het zijn gewoon originele cd's en in iTunes zelfde probleem.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:41 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ligt het niet aan je mp3's? dwz, op je pc draaien ze wel zonder problemen?
Als je bestanden in iTunes ook haperen lijkt het me dat er iets fout gaat met rippen. Misschien iTunes opnieuw installeren, een andere bitrate gebruiken, of misschien een extern programma om je cd's te converteren?quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:10 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nee, het zijn gewoon originele cd's en in iTunes zelfde probleem.
Talpa heeft nu ook NSE en Barend en van Dorp als vodcastquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
iTunes Music store > Podcasts > Video Podcasts
Krijg je een heel mooi overzicht van enorm goede en gratis video podcasts
Uitzending van gisteren.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:25 schreef Geqxon het volgende:
En wat bieden ze dan precies aan van NSE?
Wat?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:05 schreef Geqxon het volgende:
En hoe duur is dat dan precies?
Nopes gratisquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een aflevering van NSE. Is dat net als de amerikaanse series 2 dollar euro per stuk?
Rot nou maar op stomme sensatie zoeker.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:12 schreef Q_Orianka het volgende:
Ik wil niet veel zeggen hier, maar wat is het verhaal van Geqxon? Iedereen praatte namelijk over hem in andere topics![]()
Zo maar eens even mijn iPod zoeken, die ligt denk ik onder een week aan papier en rotzooiquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:11 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nopes gratis
http://www.talpa.tv/web/show?id=271831
Ziet er goed uit hoor op de iPod
Onder windows?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:04 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Nogmaals, waar vind ik precies de optie om foto's op m'n iPod video te zetten?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:36 schreef Greetings het volgende:
Ik heb eerder vanavond wat nummers op m'n nieuwe iPod gezet. Maar nu heb ik dat iTunes programma al uren geleden afgesloten en heb ik de iPod de afgelopen uren steeds connected met m'n laptop gehouden omdat er op het scherm staat: "do nog disconnect".
Maar nu begint het toch wel lang te duren (zo'n 5 uur al).... wanneer en hoe kan ik hem disconnecten?
En is dit soms om de batterij op te laden de eerste keer?
Ah te gek! Thnx voor de tip!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:49 schreef Geqxon het volgende:
De aankoopbon is niet nodig! Gewoon naar Apple.com gaan en je probleem intypen. Grote kans dat hij omgeruild word
De mooiste hoesjes voor je iPod zijn de Xskin. Deze zijn niet dik, maar geven wel een goede bescherming. Ik heb er nog een paar over, heb ze namelijk een tijdje verkocht. De 60GB color is niet de nieuwste video iPod toch? Daar heb ik namelijk geen skins voor... Mocht je interesse hebben, dan hoor ik het wel.quote:Op woensdag 1 maart 2006 04:11 schreef NiteSpeed het volgende:
Vorige twee gestelde vragen:
1. Welk merk heeft goede transparante bescherming voor de iPod? Ik heb nu een siliconen hoesje voor mijn 60GB Color maar die maakt hem nog dikker dan hij al is, en je ziet niets meer van het mooie design.
2. Waar kan je draadloze oordopjes halen? (Voor zover ik weet is Logitech de enige met een draadloze koptelefoon)
iTunes opstarten / iPod connecten / als de iPod in je iTunes verschijnt: rechter muisknop en bijwerken.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:51 schreef stevengerrard het volgende:
ik heb sinds gister ook een I-pod maar nu zegt hij dat er bestanden opstaan zonder dat ik via I-tunes zie dat er wat opstaat.
Hoe kan ik de "bestanden" die er schijnbaar opstaan deleten??
Oe een krasje. Boeiequote:Op zondag 5 maart 2006 12:45 schreef zoom het volgende:
keiharde tvp
Sinds gisteren in bezit van iPod 30 GBen nu al 1 krasje op de achterkant
![]()
Om aan te geven dat bij gebruik van een iPod, je niet kan voorkomen dat er krassen op kan komen. Le-zenquote:
Kan ja.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:57 schreef ralfseltje het volgende:
Vraagje: Op mijn laptop heb ik een boxenset aangesloten via het "koptelefoonaansluitingsgat" aan de zijkant. Kan ik deze boxen ook op mijn ipod video aansluiten? Dat het kan weet ik maar is het ook veilig?
ja maar dat is iets om krassen te voorkomen.. dit waar ik het over had is iets om krassen weg te halenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:21 schreef Chav het volgende:
Al een keer in het vorige topic gevraagd:
Heeft iemand ervaring met de Artwizz ScratchStopper voor de iPod nano ? Zo`n velletje dat je erover plakt om krassen tegen te gaan ? Werkt het of komen er 600 bubbels in ?
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/91509/wo/YMvWb4S5JpsT2r8LkuM4Ts5AX4b/1.SLID?mco=CC849E3D&nplm=TF393
Zo'n plastic velletje? Die had ik een tijdje gelede. Ik vonnet maar kut, ze garanderen er maar op los dat het niet afkomt, en ja hoor wat denk je...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:21 schreef Chav het volgende:
Al een keer in het vorige topic gevraagd:
Heeft iemand ervaring met de Artwizz ScratchStopper voor de iPod nano ? Zo`n velletje dat je erover plakt om krassen tegen te gaan ? Werkt het of komen er 600 bubbels in ?
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/91509/wo/YMvWb4S5JpsT2r8LkuM4Ts5AX4b/1.SLID?mco=CC849E3D&nplm=TF393
haha mijn excuusquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:51 schreef Chav het volgende:
Ja, dat is ook m`n vraag. Heeft nix met jouw vraag te makenIk ga een nano kopen en om er nou binnen 1 dag krassen op te hebben vind ik zonde. Daarom wil ik weten of het werkt.
Dat kun je alleen wel pas doen als je iPod geconnect is, dus pas daarna je video's weggooien!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:43 schreef NiteSpeed het volgende:
Ja, automatische updates uit zetten. Voortaan handmatig aangeven wat je wilt updaten in iTunes.
Dus je gooit nieuwe liedjes in je library, selecteert deze, klikt update en dan komen alleen deze liedjes erop? Dus als ik mijn hele library leeg maak en ik gooi daarna 1 liedje erin en klik op update, komt alleen dit liedje erbij, en gaat er niks af? (Momenteel staat al mijn muziek op mijn iPod, vandaar dat ik dit ff zeker wil weten, ben nu ff heel voorzichtig)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:43 schreef NiteSpeed het volgende:
Ja, automatische updates uit zetten. Voortaan handmatig aangeven wat je wilt updaten in iTunes.
Rot op man kneus, daarom begin ik steeds meer in die GOT mentaliteit te geloven, lees gewoon het boekje man als je iets koopt. Kijk desnoods op google. en val ons niet lastig met de domste vragen OOIT om vervolgens nog iemand een nerd te noemen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:42 schreef Chav het volgende:
Lekker belangrijk, je snapt best wat ik bedoel. Dat ik nou niet zo`n nerd als jij ben....
Dat antwoord krijg je ook altijd van die rellende pubers op het VMBO als je ze aanspreekt. Pfoehee. Goed, wil je hulp? Ga naar www.apple.com/ipod/ en lees je eventjes in.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:51 schreef Chav het volgende:
Trouwens, had ik het tegen jou ?
Bespaar je de moeite. Vrouwen en techniek gaan niet samen. Mijn vriendin had ook al de vraag hoe je nou een iPod eigenlijk moet bedienen. "De knopjes werken niet".quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:09 schreef tonks het volgende:
Ik zal eens een FAQ maken voor dit topic
Iemand ervaring er mee? Klinkt niet slecht, maar ben toch altijd een beetje angstig om anderen aan mijn speeltje te laten zitten. Als er iets fout gaat ben ik de lul...quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:39 schreef tonks het volgende:
Denk van wel ja, repod.nl trouwens.
Hugster (een user op fok) die heeft er goede ervaring mee (stond ergens in een ander topic)quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:42 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Iemand ervaring er mee? Klinkt niet slecht, maar ben toch altijd een beetje angstig om anderen aan mijn speeltje te laten zitten. Als er iets fout gaat ben ik de lul...
Hmm, dat is er maar 1 dus. Blijf het een beetje riskant vinden, maar zal er wel over nadenken.Zie dat het vervangen van een batterij voor Mini 30 euro kost (15batterij en 15 arbeid). Kan iemand me zeggen hoeveel hij/zij bij Apple voor hetzelfde geintje kwijt was?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:43 schreef tonks het volgende:
[..]
Hugster (een user op fok) die heeft er goede ervaring mee (stond ergens in een ander topic)
De normale iPod haalt hij met kunststof spateltjes uit elkaar, volledig zonder beschadigingen, de mini wordt eerst een beetje verwarmd, en word dan stukje voor beetje uit z'n behuizing gepielt, die zit namelijk met een beetje lijm vast.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:51 schreef JeroenV het volgende:
Zelf proberen begin ik niet aan. Ik ben zo handig als het achterkant van een nijlpaard. Dan laat ik het die gasten van die site maar doen. Maar hoor graag nog verhalen als meer mensen het via hun gedaan hebben.
HOE MOET IK DAT NOU WETEN JOH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:46 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite. Vrouwen en techniek gaan niet samen. Mijn vriendin had ook al de vraag hoe je nou een iPod eigenlijk moet bedienen. "De knopjes werken niet".
DAN MOET JE VERDOMME DRAAIEN MET JE VINGER DOOS!
Duhquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:57 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
HOE MOET IK DAT NOU WETEN JOH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bedankt! Daar heb ik wat aanquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:10 schreef Hugster het volgende:
Verhaal
Veel voorkomend probleem dacht ik, paar vrienden van me en ik zelf hadden het ookquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:24 schreef JeroenV het volgende:
Mijn Podje (mini) is volgens mij aan het doodgaan.![]()
Ik heb hem ruim een dag in de oplader laten zitten. Zit ik vrolijk muziek te luisteren in de trein, stopt hij er mee tussen 30 minuten en een uur. De batterij in het beeld staat dan vrolijk op pas een kwart gebruikt. Dit is nu al drie keer achter elkaar gebeurt.
Iemand een idee wat het kan zijn? Ik heb de software al opnieuw geinstalleerd, in de hoop dat dat helpt. En mocht er weinig aan te doen zijn van mijn kant, hoe duur is een nieuwe accu laten inzetten? Een hele nieuwe Pod kan ik niet bepaald betalen...
Lullige is ook dat hij natuurlijk pas een half jaar over garantie heen is...
RIPquote:Op maandag 13 maart 2006 19:51 schreef Q. het volgende:
Mn geliefde iPod mini is na anderhalf jaar doodgegaan..
Beetje domme vraag, maar als alle muziek weg is, doet ie het dan gewoon weer als je nieuwe muziek erop zet?quote:Op maandag 13 maart 2006 20:06 schreef Aventura het volgende:
Die van mij (3rdgen, 10GB) dateert van eind 2003. Het is nu al twee keer voorgekomen dat alle muziek verdween. Ook is-ie na een kwartier leeg. Ik heb nu een batterij besteld, hopelijk helpt dat en houdt de HDD het gewoon nog jaren vol. Ik vind het eigenlijk bizar dat zo'n prijzig apparaat een levensduur van 2-3 jaar heeft.
Nou, ik moest hem toen herstellen d.m.v. de software. (Updater). Daarna kon ik hem weer aan mijn PC koppelen en er weer muziek op zetten.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Beetje domme vraag, maar als alle muziek weg is, doet ie het dan gewoon weer als je nieuwe muziek erop zet?
Vriend van mij heeft dat probleem nu namelijk.
Als je deze OP van het topic aangepast wilt zien, moet je maar een gilletje geven in het feedback topicquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:51 schreef tonks het volgende:
Ben al een beetje begonnen met een iPod OP http://wiki.fok.nl/index.php/DIG/ipodOP
quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:05 schreef Gelderland het volgende:
waarom mag je eigenlijk de IPOD niet zomaar uit de DOCK of USB-kabel halen en moet je dat altijd eerst via windows 'afsluiten'. Er staat op mijn ipod altijd mededeling : 'koppel niet los' ...(als ik hem in de dock zet).... Dit doe ik altijd omdat ik soms geen tijd/zin heb om dat weer via Itunes oid te doen, maar kan dat kwaad of niet![]()
Omdat je PC nou net toevallig een paar bytes te weinig over kan gooien waardoor je filesystem op je iPod beschadigt? Gokje hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:05 schreef Gelderland het volgende:
waarom mag je eigenlijk de IPOD niet zomaar uit de DOCK of USB-kabel halen en moet je dat altijd eerst via windows 'afsluiten'. Er staat op mijn ipod altijd mededeling : 'koppel niet los' ...(als ik hem in de dock zet).... Dit doe ik altijd omdat ik soms geen tijd/zin heb om dat weer via Itunes oid te doen, maar kan dat kwaad of niet![]()
Precies, meestal is het goede woord.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:34 schreef Mip1988 het volgende:
kan meestal geen kwaad hoor
nee, daarom vraag ik ook waarom !! die melding er is (wat er fout kan gaan als je die ipod zoals mij steeds gewoon uit de dock trekt) ....quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:06 schreef tonks het volgende:
[..]. Die melding is er niet voor niets hoor.
Denk dat nitespeed het al gezegt heeft.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:05 schreef Gelderland het volgende:
[..]
nee, daarom vraag ik ook waarom !! die melding er is (wat er fout kan gaan als je die ipod zoals mij steeds gewoon uit de dock trekt) ....![]()
![]()
ja, maar dit is als je in itunes muziek overzet..... MAar als sluit ik itunes af (of alles is overgezet) dán nog staat die 'mededeling/waarschuwing' in mijn ipod.... óf kan je filesystem op je ipod dan nóg beschadigenquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:59 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Omdat je PC nou net toevallig een paar bytes te weinig over kan gooien waardoor je filesystem op je iPod beschadigt? Gokje hoor!
Ik denk niet dat het kwaad kan, het werkt in principe hetzelfde als met een externe HD. Die kun je er ook zo uittrekken, al is het 'beter' schijnbaar om hem officieel los te koppelen via je system tray.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:24 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ja, maar dit is als je in itunes muziek overzet..... MAar als sluit ik itunes af (of alles is overgezet) dán nog staat die 'mededeling/waarschuwing' in mijn ipod.... óf kan je filesystem op je ipod dan nóg beschadigen
Eindelijkquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ook iPod-muts nuRoze Mini
gekocht in Utrecht, ¤149
Inderdaadquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:37 schreef CherryLips het volgende:
ha, alleen een franse en een duitse handleiding
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ook iPod-muts nuRoze Mini
gekocht in Utrecht, ¤149
Ik weet 'tquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:00 schreef Q. het volgende:
[..]iPod
Utrecht
CL
Een gouden combinatie..
Jaquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:00 schreef Thetallguy het volgende:
Jawel dat gaat wel goed hoor, daar staat dan Apple iPod USB Device tussen ofzo en als je die verwijdert gaat je iPodje binnen een paar sec van Do Not Disconnect af
Lukt importeren met iTunes ook niet?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:32 schreef CherryLips het volgende:
weet iemand misschien hoe ik bij cds de copy control kan omzeilen? beetje irritant
Nee, importeren lukt dus niet. En of 't mag weet ik niet, zal wel moeten. Ik heb de cd's gewoon origineel en wil ze op m'n iPod zetten. Als ik ze illegaal had dan was er geen probleem geweestquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Lukt importeren met iTunes ook niet?
Ow ja eigenlijk mag dit volgensmij niet hier
Ja maar... ik wil die cd op m'n spelerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:03 schreef Q. het volgende:
Copy control zooi kan je niet echt rippen, zelfs niet afspelen op de pc zonder nare hulpprogrammaatjes die op die cds staan.
In iTunes zit een optie geluidscontrole daar worden alle nummers mee op het gelijke niveau gebracht. Volgensmij zit die optie zelfs in je iPod.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:22 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb ook nog een vraagje.
De ene mp3 is van geluid wat luider dan de ander. Nu wil ik niet telkens aan mijn volume gaan klooien als ik aan het luisteren ben, dus wil ik via iTunes bij sommige nummers het volume al wat hoger zetten. Maar kost dit dan veel extra van de batterij?
iTunes niet, je CD-speler niet? Probeer eens een ander rip-programmaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:52 schreef CherryLips het volgende:
oh, andere cds met copy control importeert ie wel, alleen die ene leuke niet
en een andere cd zonder copy control doet ie ook niet
2000 of xp installeren hequote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:09 schreef Ladyxima het volgende:
ik heb een ipod nano bij mn telefoon gekregen.. doe ik de cd erin om t te installeren, zegt ie dat windows 2000 (SP4) of windows xp nodig is... en die heb ik dus nietIk heb windows ME.. wat nu?
Weggooien.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:09 schreef Ladyxima het volgende:
ik heb een ipod nano bij mn telefoon gekregen.. doe ik de cd erin om t te installeren, zegt ie dat windows 2000 (SP4) of windows xp nodig is... en die heb ik dus nietIk heb windows ME.. wat nu?
ja maar die heb ik nietquote:
Vooruit.quote:
Hmm er zijn alternatieven natuurlijkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:18 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
ja maar die heb ik nietwou je zeggen dat ik die eerst nog moet kopen?
![]()
hmm meer info? dat installeren en daarna i-tunes? of is het ipv i-tunes?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:23 schreef tonks het volgende:
[..]
Hmm er zijn alternatieven natuurlijk.
http://www.redchairsoftware.com/anapod/?r=ad
(iPod software weet niet of het op ME draait)
Het is in plaats van iTunesquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:25 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
hmm meer info? dat installeren en daarna i-tunes? of is het ipv i-tunes?
Hoi.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:29 schreef tonks het volgende:
With Anapod Explorer, your MP3 player appears right where you expect it, as a device in My Computer. Anapod works with Windows 98SE, ME, 2000 and XP.
Dus je hebt geluk.
Helaas kan je geen iTunes installeren het is een super programma, maar je moet het doen met de middelen die je hebt. Is het trouwens een oude computer?, ik hoop dan dat je een snelle usb kaart hebt. anders ben je lang bezig met liedjes erop te zetten
.
eh, volgens mij niet. tenzij dat de windows media player isquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:34 schreef tonks het volgende:
Laxyxima, heb je winamp?
Geen idee, maar als je een oudere pc hebt is de kans vrij groot dat je geen USB2 hebtquote:
jazeker.. dat dan weer wel hé, maar niks.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:49 schreef tonks het volgende:
Heb je al geprobeert als hij dat zoekt de cd erin te doen?
Die site die ik je gaf, daar staat wat je moet doen. maar je hebt dan (helaas) wel iemand nodig met windows XP.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:52 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
jazeker.. dat dan weer wel hé, maar niks.![]()
ik typte die reactie voor ik die site zagquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:53 schreef tonks het volgende:
[..]
Die site die ik je gaf, daar staat wat je moet doen. maar je hebt dan (helaas) wel iemand nodig met windows XP.
wel waar.. op zo'n plasticje wat ik over t hoofd had gezien stond: off, press hold en play/pauze knop ingedrukt houden, en t werktequote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:07 schreef tonks het volgende:
[..]
iPods gaan niet uit. als je hem niet gebruikt gaat hij wel in een slaapstand.
Dan is hij alsnog niet uit, mutsquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:12 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
wel waar.. op zo'n plasticje wat ik over t hoofd had gezien stond: off, press hold en play/pauze knop ingedrukt houden, en t werkte
Zullen we het er maar op houden dat ik gelijk hebquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:12 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
wel waar.. op zo'n plasticje wat ik over t hoofd had gezien stond: off, press hold en play/pauze knop ingedrukt houden, en t werkte
Zullen we het er maar op houden dat ik gelijk hebquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:12 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
Jouw vriendinquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:48 schreef tonks het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk aan foto's op de iPod? ik heb sinds vandaag een Nano maar kan niets bedenken om er aan foto's op te zetten. heb een foto van mijn vriendin erop maar meer kan ik niet bedenken haha
De ene cd kan ik makkelijk omzeilen, maar Escapology van Robbie Williams pakt 'ie het eerste nummer steeds nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:35 schreef NiteSpeed het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Copy_control
Die ziet er echt niet uit, dan nog liever een Tube.quote:
Hij hoeft er ook niet mooi uit te zien het is alleen voor in de zak en onderwegquote:Op maandag 20 maart 2006 13:26 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Die ziet er echt niet uit, dan nog liever een Tube..
Hij hoeft er ook niet mooi uit te zien het is alleen voor in de zak en onderwegquote:Op maandag 20 maart 2006 13:26 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Die ziet er echt niet uit, dan nog liever een Tube..
Met een iPod hoor je er naar behoren bij te lopen en er geen onding omheen te zetten.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:27 schreef tonks het volgende:
[..]
Hij hoeft er ook niet mooi uit te zien het is alleen voor in de zak en onderweg.
Nopequote:Op maandag 20 maart 2006 13:29 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Met een iPod hoor je er naar behoren bij te lopen en er geen onding omheen te zetten.
Tubes dan maar he.![]()
Dat dacht ik dus al, dat wordt weer 150 liedjes in de juiste volgorde zetten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:57 schreef tonks het volgende:
Weet niet of dat kan.. je kunt ze wel omhoog slepen
ipod aansluiten - automatisch synchroniseren - achterover leunenquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:26 schreef Ladyxima het volgende:
okay.. nu dus op een computer met windows xp en alles geinstalleerd enzo, ook dat I-tunes. Nu iemand een snelle simpele uitleg hoe ik nou daadwerkelijk de muziek uit de bibliotheek (alles staat daar in) kan selecteren en op mn iPod kan zetten??
Even "in" je iPod gaan via het menu links, dan de liedjes opzoeken, selecteren en op del drukken. Dit werkt overigens alleen als je handmatig synchroniseren hebt ingesteld, want als je het automatisch doet gooit 'ie alles uit je library gewoon weer op je iPod. Dus als je er echt vanaf wil, gooi je het helemaal uit je library op je pc.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:59 schreef Ladyxima het volgende:
het lukt.. eindelijk! maar zijn wat wazige liedjes bijgekomen, hoe haal ik die dr weer af? gewoon wegslepen ofzo lukt niet...
Jazekers. Zolang je handmatig synchroniseren hebt ingesteld kan dat.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:26 schreef Erik26 het volgende:
Ik krijg binnekort mijn iPod, maar ik had een vraagje...
Kun je ook een afspeellijst synchroniseren met je iPod?..Dus dat niet de hele bibliotheek wordt gesynchroniseerd maar een zelf gemaakte playlist met nummers die je op je iPod wil?..
Het kan zelfs automatischquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:29 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Jazekers. Zolang je handmatig synchroniseren hebt ingesteld kan dat.
Ik was 25 euro kwijt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:43 schreef JeroenV het volgende:
Hmm, hoe duur was dat en is er grote kans dat je de iPod verkloot?
Ik neem aan dat je de harde reset (dus ook hold aan-uit en met de voeding eraan) ook al hebt geprobeerd?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:12 schreef Hammet het volgende:
Mijn iPod mini is zojuist gecrasht. Hij staat nog wel aan, maar speelt geen muziek (het display lijkt te suggereren van wel, maar er komt geen geluid uit. Hij reageert totaal niet meer. Ik kan m niet uitzetten, ik m niet resetten en als ik m aansluit op de PC gebeurt er ook niks.
Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?
Jep, ook geen reactie.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:48 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de harde reset (dus ook hold aan-uit en met de voeding eraan) ook al hebt geprobeerd?
Dat doen, dan is het goed. Vriend van me heeft het ook weleens gehad, en die heeft er nu geen last meer vanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:10 schreef Hammet het volgende:
[..]
Jep, ook geen reactie.
Ik wacht nu wel tot de accu vanzelf leeg gaat en zie dan wel of ik m nog aan de praat krijg.
Jep, het probleem is nu verholpenquote:Op zondag 26 maart 2006 17:51 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
Dat doen, dan is het goed. Vriend van me heeft het ook weleens gehad, en die heeft er nu geen last meer van
Ook als je m lostkoppelt?quote:Op zondag 26 maart 2006 19:52 schreef Chav het volgende:
Mijn nano blijft maar aangeven "niet loskoppelen" ook al staat in itunes dat ie al bijgwerkt is. Dat "sterretje" op de nano zelf is dan al klaar.
Alles staat er wel op als ik `m uitwerp.
Weet iemand daar iets over ?
Ja, er zit een functie bij de advanced opties ergens (heb hier even geen itunes), die heet 'consolidate library' o.i.d. Daarmee zet hij alles volgens de itunes-manier op je HD. In de map die je zelf kunt aangeven, maakt hij dan van elke artiest een mapje, submapje voor album, met daarin je mp3-tjes. Maar als je dat weer gaat verplaatsen, hou je het probleem.quote:Op maandag 27 maart 2006 09:56 schreef Everett het volgende:
Ik heb mij Ipod nu een paar weken en het is echt een top apparaat. Ik vind het alleen irritant dat als ik een nummer heb toegevoegd aan de bibliotheek en je verplaatst dat nummer, dat je dan handmatig aan moet gaan geven waar je het heen hebt verplaatst. Met één nummer gaat dat best, maar met een paar duizend wordt het een lastig verhaal. Is daar een handige manier voor die ik nog niet ken?
Als het om volledige albums gaat, dan kan je natuurlijk ook deze uit je bibliotheek verwijderen en vervolgens weer toevoegen. Als het om losse, willekeurige nummers gaat is het een ander verhaal.quote:Op maandag 27 maart 2006 09:56 schreef Everett het volgende:
Ik heb mij Ipod nu een paar weken en het is echt een top apparaat. Ik vind het alleen irritant dat als ik een nummer heb toegevoegd aan de bibliotheek en je verplaatst dat nummer, dat je dan handmatig aan moet gaan geven waar je het heen hebt verplaatst. Met één nummer gaat dat best, maar met een paar duizend wordt het een lastig verhaal. Is daar een handige manier voor die ik nog niet ken?
Je moet je iPod ook wel op hold zetten.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:44 schreef CherryLips het volgende:
Dinsdagavond iPod helemaal opgeladen. Ik heb hem donderdag pas weer gebuikt, en vrijdag (in totaal zo'n 5,5 uur). Nu doe ik hem net weer aan, en de batterij zit op 1 streepje. Is dat normaal?
johquote:Op maandag 27 maart 2006 15:56 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Je moet je iPod ook wel op hold zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |