ja, maar dit is als je in itunes muziek overzet..... MAar als sluit ik itunes af (of alles is overgezet) dán nog staat die 'mededeling/waarschuwing' in mijn ipod.... óf kan je filesystem op je ipod dan nóg beschadigenquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:59 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Omdat je PC nou net toevallig een paar bytes te weinig over kan gooien waardoor je filesystem op je iPod beschadigt? Gokje hoor!
Ik denk niet dat het kwaad kan, het werkt in principe hetzelfde als met een externe HD. Die kun je er ook zo uittrekken, al is het 'beter' schijnbaar om hem officieel los te koppelen via je system tray.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:24 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ja, maar dit is als je in itunes muziek overzet..... MAar als sluit ik itunes af (of alles is overgezet) dán nog staat die 'mededeling/waarschuwing' in mijn ipod.... óf kan je filesystem op je ipod dan nóg beschadigen
Eindelijkquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ook iPod-muts nuRoze Mini
gekocht in Utrecht, ¤149
Inderdaadquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:37 schreef CherryLips het volgende:
ha, alleen een franse en een duitse handleiding
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ook iPod-muts nuRoze Mini
gekocht in Utrecht, ¤149
Ik weet 'tquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:00 schreef Q. het volgende:
[..]iPod
Utrecht
CL
Een gouden combinatie..
Jaquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:00 schreef Thetallguy het volgende:
Jawel dat gaat wel goed hoor, daar staat dan Apple iPod USB Device tussen ofzo en als je die verwijdert gaat je iPodje binnen een paar sec van Do Not Disconnect af
Lukt importeren met iTunes ook niet?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:32 schreef CherryLips het volgende:
weet iemand misschien hoe ik bij cds de copy control kan omzeilen? beetje irritant
Nee, importeren lukt dus niet. En of 't mag weet ik niet, zal wel moeten. Ik heb de cd's gewoon origineel en wil ze op m'n iPod zetten. Als ik ze illegaal had dan was er geen probleem geweestquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Lukt importeren met iTunes ook niet?
Ow ja eigenlijk mag dit volgensmij niet hier
Ja maar... ik wil die cd op m'n spelerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:03 schreef Q. het volgende:
Copy control zooi kan je niet echt rippen, zelfs niet afspelen op de pc zonder nare hulpprogrammaatjes die op die cds staan.
In iTunes zit een optie geluidscontrole daar worden alle nummers mee op het gelijke niveau gebracht. Volgensmij zit die optie zelfs in je iPod.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:22 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb ook nog een vraagje.
De ene mp3 is van geluid wat luider dan de ander. Nu wil ik niet telkens aan mijn volume gaan klooien als ik aan het luisteren ben, dus wil ik via iTunes bij sommige nummers het volume al wat hoger zetten. Maar kost dit dan veel extra van de batterij?
iTunes niet, je CD-speler niet? Probeer eens een ander rip-programmaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:52 schreef CherryLips het volgende:
oh, andere cds met copy control importeert ie wel, alleen die ene leuke niet
en een andere cd zonder copy control doet ie ook niet
2000 of xp installeren hequote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:09 schreef Ladyxima het volgende:
ik heb een ipod nano bij mn telefoon gekregen.. doe ik de cd erin om t te installeren, zegt ie dat windows 2000 (SP4) of windows xp nodig is... en die heb ik dus nietIk heb windows ME.. wat nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |