Bespaar je de moeite. Vrouwen en techniek gaan niet samen. Mijn vriendin had ook al de vraag hoe je nou een iPod eigenlijk moet bedienen. "De knopjes werken niet".quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:09 schreef tonks het volgende:
Ik zal eens een FAQ maken voor dit topic
Iemand ervaring er mee? Klinkt niet slecht, maar ben toch altijd een beetje angstig om anderen aan mijn speeltje te laten zitten. Als er iets fout gaat ben ik de lul...quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:39 schreef tonks het volgende:
Denk van wel ja, repod.nl trouwens.
Hugster (een user op fok) die heeft er goede ervaring mee (stond ergens in een ander topic)quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:42 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Iemand ervaring er mee? Klinkt niet slecht, maar ben toch altijd een beetje angstig om anderen aan mijn speeltje te laten zitten. Als er iets fout gaat ben ik de lul...
Hmm, dat is er maar 1 dus. Blijf het een beetje riskant vinden, maar zal er wel over nadenken.Zie dat het vervangen van een batterij voor Mini 30 euro kost (15batterij en 15 arbeid). Kan iemand me zeggen hoeveel hij/zij bij Apple voor hetzelfde geintje kwijt was?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:43 schreef tonks het volgende:
[..]
Hugster (een user op fok) die heeft er goede ervaring mee (stond ergens in een ander topic)
De normale iPod haalt hij met kunststof spateltjes uit elkaar, volledig zonder beschadigingen, de mini wordt eerst een beetje verwarmd, en word dan stukje voor beetje uit z'n behuizing gepielt, die zit namelijk met een beetje lijm vast.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:51 schreef JeroenV het volgende:
Zelf proberen begin ik niet aan. Ik ben zo handig als het achterkant van een nijlpaard. Dan laat ik het die gasten van die site maar doen. Maar hoor graag nog verhalen als meer mensen het via hun gedaan hebben.
HOE MOET IK DAT NOU WETEN JOH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:46 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite. Vrouwen en techniek gaan niet samen. Mijn vriendin had ook al de vraag hoe je nou een iPod eigenlijk moet bedienen. "De knopjes werken niet".
DAN MOET JE VERDOMME DRAAIEN MET JE VINGER DOOS!
Duhquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:57 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
HOE MOET IK DAT NOU WETEN JOH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bedankt! Daar heb ik wat aanquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:10 schreef Hugster het volgende:
Verhaal
Veel voorkomend probleem dacht ik, paar vrienden van me en ik zelf hadden het ookquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:24 schreef JeroenV het volgende:
Mijn Podje (mini) is volgens mij aan het doodgaan.![]()
Ik heb hem ruim een dag in de oplader laten zitten. Zit ik vrolijk muziek te luisteren in de trein, stopt hij er mee tussen 30 minuten en een uur. De batterij in het beeld staat dan vrolijk op pas een kwart gebruikt. Dit is nu al drie keer achter elkaar gebeurt.
Iemand een idee wat het kan zijn? Ik heb de software al opnieuw geinstalleerd, in de hoop dat dat helpt. En mocht er weinig aan te doen zijn van mijn kant, hoe duur is een nieuwe accu laten inzetten? Een hele nieuwe Pod kan ik niet bepaald betalen...
Lullige is ook dat hij natuurlijk pas een half jaar over garantie heen is...
RIPquote:Op maandag 13 maart 2006 19:51 schreef Q. het volgende:
Mn geliefde iPod mini is na anderhalf jaar doodgegaan..
Beetje domme vraag, maar als alle muziek weg is, doet ie het dan gewoon weer als je nieuwe muziek erop zet?quote:Op maandag 13 maart 2006 20:06 schreef Aventura het volgende:
Die van mij (3rdgen, 10GB) dateert van eind 2003. Het is nu al twee keer voorgekomen dat alle muziek verdween. Ook is-ie na een kwartier leeg. Ik heb nu een batterij besteld, hopelijk helpt dat en houdt de HDD het gewoon nog jaren vol. Ik vind het eigenlijk bizar dat zo'n prijzig apparaat een levensduur van 2-3 jaar heeft.
Nou, ik moest hem toen herstellen d.m.v. de software. (Updater). Daarna kon ik hem weer aan mijn PC koppelen en er weer muziek op zetten.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Beetje domme vraag, maar als alle muziek weg is, doet ie het dan gewoon weer als je nieuwe muziek erop zet?
Vriend van mij heeft dat probleem nu namelijk.
Als je deze OP van het topic aangepast wilt zien, moet je maar een gilletje geven in het feedback topicquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:51 schreef tonks het volgende:
Ben al een beetje begonnen met een iPod OP http://wiki.fok.nl/index.php/DIG/ipodOP
quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:05 schreef Gelderland het volgende:
waarom mag je eigenlijk de IPOD niet zomaar uit de DOCK of USB-kabel halen en moet je dat altijd eerst via windows 'afsluiten'. Er staat op mijn ipod altijd mededeling : 'koppel niet los' ...(als ik hem in de dock zet).... Dit doe ik altijd omdat ik soms geen tijd/zin heb om dat weer via Itunes oid te doen, maar kan dat kwaad of niet![]()
Omdat je PC nou net toevallig een paar bytes te weinig over kan gooien waardoor je filesystem op je iPod beschadigt? Gokje hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:05 schreef Gelderland het volgende:
waarom mag je eigenlijk de IPOD niet zomaar uit de DOCK of USB-kabel halen en moet je dat altijd eerst via windows 'afsluiten'. Er staat op mijn ipod altijd mededeling : 'koppel niet los' ...(als ik hem in de dock zet).... Dit doe ik altijd omdat ik soms geen tijd/zin heb om dat weer via Itunes oid te doen, maar kan dat kwaad of niet![]()
Precies, meestal is het goede woord.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:34 schreef Mip1988 het volgende:
kan meestal geen kwaad hoor
nee, daarom vraag ik ook waarom !! die melding er is (wat er fout kan gaan als je die ipod zoals mij steeds gewoon uit de dock trekt) ....quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:06 schreef tonks het volgende:
[..]. Die melding is er niet voor niets hoor.
Denk dat nitespeed het al gezegt heeft.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:05 schreef Gelderland het volgende:
[..]
nee, daarom vraag ik ook waarom !! die melding er is (wat er fout kan gaan als je die ipod zoals mij steeds gewoon uit de dock trekt) ....![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |