RIPquote:Op maandag 13 maart 2006 19:51 schreef Q. het volgende:
Mn geliefde iPod mini is na anderhalf jaar doodgegaan..
Beetje domme vraag, maar als alle muziek weg is, doet ie het dan gewoon weer als je nieuwe muziek erop zet?quote:Op maandag 13 maart 2006 20:06 schreef Aventura het volgende:
Die van mij (3rdgen, 10GB) dateert van eind 2003. Het is nu al twee keer voorgekomen dat alle muziek verdween. Ook is-ie na een kwartier leeg. Ik heb nu een batterij besteld, hopelijk helpt dat en houdt de HDD het gewoon nog jaren vol. Ik vind het eigenlijk bizar dat zo'n prijzig apparaat een levensduur van 2-3 jaar heeft.
Nou, ik moest hem toen herstellen d.m.v. de software. (Updater). Daarna kon ik hem weer aan mijn PC koppelen en er weer muziek op zetten.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Beetje domme vraag, maar als alle muziek weg is, doet ie het dan gewoon weer als je nieuwe muziek erop zet?
Vriend van mij heeft dat probleem nu namelijk.
Als je deze OP van het topic aangepast wilt zien, moet je maar een gilletje geven in het feedback topicquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:51 schreef tonks het volgende:
Ben al een beetje begonnen met een iPod OP http://wiki.fok.nl/index.php/DIG/ipodOP
quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:05 schreef Gelderland het volgende:
waarom mag je eigenlijk de IPOD niet zomaar uit de DOCK of USB-kabel halen en moet je dat altijd eerst via windows 'afsluiten'. Er staat op mijn ipod altijd mededeling : 'koppel niet los' ...(als ik hem in de dock zet).... Dit doe ik altijd omdat ik soms geen tijd/zin heb om dat weer via Itunes oid te doen, maar kan dat kwaad of niet![]()
Omdat je PC nou net toevallig een paar bytes te weinig over kan gooien waardoor je filesystem op je iPod beschadigt? Gokje hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:05 schreef Gelderland het volgende:
waarom mag je eigenlijk de IPOD niet zomaar uit de DOCK of USB-kabel halen en moet je dat altijd eerst via windows 'afsluiten'. Er staat op mijn ipod altijd mededeling : 'koppel niet los' ...(als ik hem in de dock zet).... Dit doe ik altijd omdat ik soms geen tijd/zin heb om dat weer via Itunes oid te doen, maar kan dat kwaad of niet![]()
Precies, meestal is het goede woord.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:34 schreef Mip1988 het volgende:
kan meestal geen kwaad hoor
nee, daarom vraag ik ook waarom !! die melding er is (wat er fout kan gaan als je die ipod zoals mij steeds gewoon uit de dock trekt) ....quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:06 schreef tonks het volgende:
[..]. Die melding is er niet voor niets hoor.
Denk dat nitespeed het al gezegt heeft.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:05 schreef Gelderland het volgende:
[..]
nee, daarom vraag ik ook waarom !! die melding er is (wat er fout kan gaan als je die ipod zoals mij steeds gewoon uit de dock trekt) ....![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |