Die ziet er echt niet uit, dan nog liever een Tube.quote:
Hij hoeft er ook niet mooi uit te zien het is alleen voor in de zak en onderwegquote:Op maandag 20 maart 2006 13:26 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Die ziet er echt niet uit, dan nog liever een Tube..
Hij hoeft er ook niet mooi uit te zien het is alleen voor in de zak en onderwegquote:Op maandag 20 maart 2006 13:26 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Die ziet er echt niet uit, dan nog liever een Tube..
Met een iPod hoor je er naar behoren bij te lopen en er geen onding omheen te zetten.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:27 schreef tonks het volgende:
[..]
Hij hoeft er ook niet mooi uit te zien het is alleen voor in de zak en onderweg.
Nopequote:Op maandag 20 maart 2006 13:29 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Met een iPod hoor je er naar behoren bij te lopen en er geen onding omheen te zetten.
Tubes dan maar he.![]()
Dat dacht ik dus al, dat wordt weer 150 liedjes in de juiste volgorde zetten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:57 schreef tonks het volgende:
Weet niet of dat kan.. je kunt ze wel omhoog slepen
ipod aansluiten - automatisch synchroniseren - achterover leunenquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:26 schreef Ladyxima het volgende:
okay.. nu dus op een computer met windows xp en alles geinstalleerd enzo, ook dat I-tunes. Nu iemand een snelle simpele uitleg hoe ik nou daadwerkelijk de muziek uit de bibliotheek (alles staat daar in) kan selecteren en op mn iPod kan zetten??
Even "in" je iPod gaan via het menu links, dan de liedjes opzoeken, selecteren en op del drukken. Dit werkt overigens alleen als je handmatig synchroniseren hebt ingesteld, want als je het automatisch doet gooit 'ie alles uit je library gewoon weer op je iPod. Dus als je er echt vanaf wil, gooi je het helemaal uit je library op je pc.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:59 schreef Ladyxima het volgende:
het lukt.. eindelijk! maar zijn wat wazige liedjes bijgekomen, hoe haal ik die dr weer af? gewoon wegslepen ofzo lukt niet...
Jazekers. Zolang je handmatig synchroniseren hebt ingesteld kan dat.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:26 schreef Erik26 het volgende:
Ik krijg binnekort mijn iPod, maar ik had een vraagje...
Kun je ook een afspeellijst synchroniseren met je iPod?..Dus dat niet de hele bibliotheek wordt gesynchroniseerd maar een zelf gemaakte playlist met nummers die je op je iPod wil?..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |