Weggooien.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:09 schreef Ladyxima het volgende:
ik heb een ipod nano bij mn telefoon gekregen.. doe ik de cd erin om t te installeren, zegt ie dat windows 2000 (SP4) of windows xp nodig is... en die heb ik dus nietIk heb windows ME.. wat nu?
ja maar die heb ik nietquote:
Vooruit.quote:
Hmm er zijn alternatieven natuurlijkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:18 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
ja maar die heb ik nietwou je zeggen dat ik die eerst nog moet kopen?
![]()
hmm meer info? dat installeren en daarna i-tunes? of is het ipv i-tunes?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:23 schreef tonks het volgende:
[..]
Hmm er zijn alternatieven natuurlijk.
http://www.redchairsoftware.com/anapod/?r=ad
(iPod software weet niet of het op ME draait)
Het is in plaats van iTunesquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:25 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
hmm meer info? dat installeren en daarna i-tunes? of is het ipv i-tunes?
Hoi.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:29 schreef tonks het volgende:
With Anapod Explorer, your MP3 player appears right where you expect it, as a device in My Computer. Anapod works with Windows 98SE, ME, 2000 and XP.
Dus je hebt geluk.
Helaas kan je geen iTunes installeren het is een super programma, maar je moet het doen met de middelen die je hebt. Is het trouwens een oude computer?, ik hoop dan dat je een snelle usb kaart hebt. anders ben je lang bezig met liedjes erop te zetten
.
eh, volgens mij niet. tenzij dat de windows media player isquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:34 schreef tonks het volgende:
Laxyxima, heb je winamp?
Geen idee, maar als je een oudere pc hebt is de kans vrij groot dat je geen USB2 hebtquote:
jazeker.. dat dan weer wel hé, maar niks.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:49 schreef tonks het volgende:
Heb je al geprobeert als hij dat zoekt de cd erin te doen?
Die site die ik je gaf, daar staat wat je moet doen. maar je hebt dan (helaas) wel iemand nodig met windows XP.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:52 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
jazeker.. dat dan weer wel hé, maar niks.![]()
ik typte die reactie voor ik die site zagquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:53 schreef tonks het volgende:
[..]
Die site die ik je gaf, daar staat wat je moet doen. maar je hebt dan (helaas) wel iemand nodig met windows XP.
wel waar.. op zo'n plasticje wat ik over t hoofd had gezien stond: off, press hold en play/pauze knop ingedrukt houden, en t werktequote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:07 schreef tonks het volgende:
[..]
iPods gaan niet uit. als je hem niet gebruikt gaat hij wel in een slaapstand.
Dan is hij alsnog niet uit, mutsquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:12 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
wel waar.. op zo'n plasticje wat ik over t hoofd had gezien stond: off, press hold en play/pauze knop ingedrukt houden, en t werkte
Zullen we het er maar op houden dat ik gelijk hebquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:12 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
wel waar.. op zo'n plasticje wat ik over t hoofd had gezien stond: off, press hold en play/pauze knop ingedrukt houden, en t werkte
Zullen we het er maar op houden dat ik gelijk hebquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:12 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
Jouw vriendinquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:48 schreef tonks het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk aan foto's op de iPod? ik heb sinds vandaag een Nano maar kan niets bedenken om er aan foto's op te zetten. heb een foto van mijn vriendin erop maar meer kan ik niet bedenken haha
De ene cd kan ik makkelijk omzeilen, maar Escapology van Robbie Williams pakt 'ie het eerste nummer steeds nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:35 schreef NiteSpeed het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Copy_control
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |