Je kunt de filmpjes op je pc converteren naar een iPod-vriendelijk formaat met behulp van bv Cucusoft software. Ook in de bekende p2p-bronnen zoeken naar iPod video of mpeg4 werkt wel.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:43 schreef Greetings het volgende:
Nogmaals de vraag: Bij dit iPod met Video... hoe kom je aan de videos? Ik las ergens dat er in Nederland nog geen videos beschikbaar zijn hiervoor?
Ja je iPod staat op automatisch bijwerken, moet je ff uitvinken in de instellingen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:29 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik kan m'n iPod ook niet meer bijwerken? Het staat in het grijs.
Music Store heeft wel Happy Tree Friends filmpjesquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:43 schreef Greetings het volgende:
Nogmaals de vraag: Bij dit iPod met Video... hoe kom je aan de videos? Ik las ergens dat er in Nederland nog geen videos beschikbaar zijn hiervoor?
in Itunes kan je een fotoinstelling vinden bij de opties.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:51 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Hoe zet ik foto's op m'n iPod videoVideo's lukt me trouwens wel. [afbeelding].
Video podcasts, G4-TV heeft een aantal gigabyte aan video's volledig gratis beschikbaar gemaaktquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:43 schreef Greetings het volgende:
Ligt het niet aan je mp3's? dwz, op je pc draaien ze wel zonder problemen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:29 schreef ruud_fr het volgende:
Ik heb een probleem met mijn iPod mini:
In sommige nummers die op mijn iPod staan zitten korte pauzes (dus niet tussen de nummers door, maar gewoon in de nummers zelf).
De pauzes duren maar een halve seconde en komen om de ongeveer om de 10 sec terug. Dit is erg irritant.
Alle nrs. eraf en er weer op werkt niet, resetten ook niet.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Link?quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Video podcasts, G4-TV heeft een aantal gigabyte aan video's volledig gratis beschikbaar gemaakt
iTunes Music store > Podcasts > Video Podcastsquote:
nee, het zijn gewoon originele cd's en in iTunes zelfde probleem.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:41 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ligt het niet aan je mp3's? dwz, op je pc draaien ze wel zonder problemen?
Als je bestanden in iTunes ook haperen lijkt het me dat er iets fout gaat met rippen. Misschien iTunes opnieuw installeren, een andere bitrate gebruiken, of misschien een extern programma om je cd's te converteren?quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:10 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nee, het zijn gewoon originele cd's en in iTunes zelfde probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |