De mooiste hoesjes voor je iPod zijn de Xskin. Deze zijn niet dik, maar geven wel een goede bescherming. Ik heb er nog een paar over, heb ze namelijk een tijdje verkocht. De 60GB color is niet de nieuwste video iPod toch? Daar heb ik namelijk geen skins voor... Mocht je interesse hebben, dan hoor ik het wel.quote:Op woensdag 1 maart 2006 04:11 schreef NiteSpeed het volgende:
Vorige twee gestelde vragen:
1. Welk merk heeft goede transparante bescherming voor de iPod? Ik heb nu een siliconen hoesje voor mijn 60GB Color maar die maakt hem nog dikker dan hij al is, en je ziet niets meer van het mooie design.
2. Waar kan je draadloze oordopjes halen? (Voor zover ik weet is Logitech de enige met een draadloze koptelefoon)
iTunes opstarten / iPod connecten / als de iPod in je iTunes verschijnt: rechter muisknop en bijwerken.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:51 schreef stevengerrard het volgende:
ik heb sinds gister ook een I-pod maar nu zegt hij dat er bestanden opstaan zonder dat ik via I-tunes zie dat er wat opstaat.
Hoe kan ik de "bestanden" die er schijnbaar opstaan deleten??
Oe een krasje. Boeiequote:Op zondag 5 maart 2006 12:45 schreef zoom het volgende:
keiharde tvp
Sinds gisteren in bezit van iPod 30 GBen nu al 1 krasje op de achterkant
![]()
Om aan te geven dat bij gebruik van een iPod, je niet kan voorkomen dat er krassen op kan komen. Le-zenquote:
Kan ja.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:57 schreef ralfseltje het volgende:
Vraagje: Op mijn laptop heb ik een boxenset aangesloten via het "koptelefoonaansluitingsgat" aan de zijkant. Kan ik deze boxen ook op mijn ipod video aansluiten? Dat het kan weet ik maar is het ook veilig?
ja maar dat is iets om krassen te voorkomen.. dit waar ik het over had is iets om krassen weg te halenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:21 schreef Chav het volgende:
Al een keer in het vorige topic gevraagd:
Heeft iemand ervaring met de Artwizz ScratchStopper voor de iPod nano ? Zo`n velletje dat je erover plakt om krassen tegen te gaan ? Werkt het of komen er 600 bubbels in ?
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/91509/wo/YMvWb4S5JpsT2r8LkuM4Ts5AX4b/1.SLID?mco=CC849E3D&nplm=TF393
Zo'n plastic velletje? Die had ik een tijdje gelede. Ik vonnet maar kut, ze garanderen er maar op los dat het niet afkomt, en ja hoor wat denk je...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:21 schreef Chav het volgende:
Al een keer in het vorige topic gevraagd:
Heeft iemand ervaring met de Artwizz ScratchStopper voor de iPod nano ? Zo`n velletje dat je erover plakt om krassen tegen te gaan ? Werkt het of komen er 600 bubbels in ?
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/91509/wo/YMvWb4S5JpsT2r8LkuM4Ts5AX4b/1.SLID?mco=CC849E3D&nplm=TF393
haha mijn excuusquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:51 schreef Chav het volgende:
Ja, dat is ook m`n vraag. Heeft nix met jouw vraag te makenIk ga een nano kopen en om er nou binnen 1 dag krassen op te hebben vind ik zonde. Daarom wil ik weten of het werkt.
Dat kun je alleen wel pas doen als je iPod geconnect is, dus pas daarna je video's weggooien!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:43 schreef NiteSpeed het volgende:
Ja, automatische updates uit zetten. Voortaan handmatig aangeven wat je wilt updaten in iTunes.
Dus je gooit nieuwe liedjes in je library, selecteert deze, klikt update en dan komen alleen deze liedjes erop? Dus als ik mijn hele library leeg maak en ik gooi daarna 1 liedje erin en klik op update, komt alleen dit liedje erbij, en gaat er niks af? (Momenteel staat al mijn muziek op mijn iPod, vandaar dat ik dit ff zeker wil weten, ben nu ff heel voorzichtig)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:43 schreef NiteSpeed het volgende:
Ja, automatische updates uit zetten. Voortaan handmatig aangeven wat je wilt updaten in iTunes.
Rot op man kneus, daarom begin ik steeds meer in die GOT mentaliteit te geloven, lees gewoon het boekje man als je iets koopt. Kijk desnoods op google. en val ons niet lastig met de domste vragen OOIT om vervolgens nog iemand een nerd te noemen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:42 schreef Chav het volgende:
Lekker belangrijk, je snapt best wat ik bedoel. Dat ik nou niet zo`n nerd als jij ben....
Dat antwoord krijg je ook altijd van die rellende pubers op het VMBO als je ze aanspreekt. Pfoehee. Goed, wil je hulp? Ga naar www.apple.com/ipod/ en lees je eventjes in.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:51 schreef Chav het volgende:
Trouwens, had ik het tegen jou ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |