Talpa heeft nu ook NSE en Barend en van Dorp als vodcastquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
iTunes Music store > Podcasts > Video Podcasts
Krijg je een heel mooi overzicht van enorm goede en gratis video podcasts
Uitzending van gisteren.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:25 schreef Geqxon het volgende:
En wat bieden ze dan precies aan van NSE?
Wat?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:05 schreef Geqxon het volgende:
En hoe duur is dat dan precies?
Nopes gratisquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een aflevering van NSE. Is dat net als de amerikaanse series 2 dollar euro per stuk?
Rot nou maar op stomme sensatie zoeker.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:12 schreef Q_Orianka het volgende:
Ik wil niet veel zeggen hier, maar wat is het verhaal van Geqxon? Iedereen praatte namelijk over hem in andere topics![]()
Zo maar eens even mijn iPod zoeken, die ligt denk ik onder een week aan papier en rotzooiquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:11 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nopes gratis
http://www.talpa.tv/web/show?id=271831
Ziet er goed uit hoor op de iPod
Onder windows?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:04 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Nogmaals, waar vind ik precies de optie om foto's op m'n iPod video te zetten?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:36 schreef Greetings het volgende:
Ik heb eerder vanavond wat nummers op m'n nieuwe iPod gezet. Maar nu heb ik dat iTunes programma al uren geleden afgesloten en heb ik de iPod de afgelopen uren steeds connected met m'n laptop gehouden omdat er op het scherm staat: "do nog disconnect".
Maar nu begint het toch wel lang te duren (zo'n 5 uur al).... wanneer en hoe kan ik hem disconnecten?
En is dit soms om de batterij op te laden de eerste keer?
Ah te gek! Thnx voor de tip!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:49 schreef Geqxon het volgende:
De aankoopbon is niet nodig! Gewoon naar Apple.com gaan en je probleem intypen. Grote kans dat hij omgeruild word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |