oh jammer, maar je hebt ook uitzonderingen die de regel bevestigenquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:05 schreef APK het volgende:
[..]
Zo werkt het hier dus niet. [afbeelding]
Iedereen is welkom in elk topic, zolang ze zich aan de policy houden.
Is dat niet het geval, dan volgt over het algemeen (niet altijd) een waarschuwing en bij herhaling een ban.
Je kunt dus niet iemand verbieden in een bepaald topic te reageren en zolang Tanja en anderen blijven happen hou je gezeik.....
Ik geef hem 1 dagquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is idd ook een goede optie!![]()
En volgens mij mag Peter morgen weer los.
Eensch.quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:08 schreef golfer het volgende:
ex-mod-modus
Zullen we allemaal even proberen weer volwassen te doen?
Dit topic voor echte FB aan de modjes te gebruiken en verdere zaken onderling via msn/mail af te handelen?
voordat jullie bereiken dat het hele HBB-forum gesloten wordt, dankzij dit gekloot?
dank u
nou, dan laten we em lekker dicht, kzeg je eerlijk tis lastig niet te reageren, kdoe nu erg mn best maar heb ondertussen geen nagels meer ......kga morgen ff lekker shoppen, aaalemaal nieuwe dingen kopen,quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:05 schreef APK het volgende:
[..]
Zo werkt het hier dus niet. [afbeelding]
Iedereen is welkom in elk topic, zolang ze zich aan de policy houden.
Is dat niet het geval, dan volgt over het algemeen (niet altijd) een waarschuwing en bij herhaling een ban.
Je kunt dus niet iemand verbieden in een bepaald topic te reageren en zolang Tanja en anderen blijven happen hou je gezeik.....
Ja gelukkig maar want ik weet toch echt niet wat ik alle nachten moet doen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
En volgens mij mag Peter morgen weer los.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Beter dan in de babykamer moet je maar denken
Moeten we jou nu ook al geld sturen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:10 schreef tann het volgende:
[..]
nou, dan laten we em lekker dicht, kzeg je eerlijk tis lastig niet te reageren, kdoe nu erg mn best maar heb ondertussen geen nagels meer ......kga morgen ff lekker shoppen, aaalemaal nieuwe dingen kopen,![]()
kwou dat ik het geld er voor had....
![]()
Hup!quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:10 schreef tann het volgende:
nou, dan laten we em lekker dicht, kzeg je eerlijk tis lastig niet te reageren, kdoe nu erg mn best maar heb ondertussen geen nagels meer ......kga morgen ff lekker shoppen, aaalemaal nieuwe dingen kopen,![]()
kwou dat ik het geld er voor had....
![]()
nee hoor, kga wel weer op mn rugquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moeten we jou nu ook al geld sturen?Heb net wat opgestuurd een andere kant op
quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:15 schreef tann het volgende:
[..]
nee hoor, kga wel weer op mn rug![]()
slapen bedoel ik...truste..ik zoek jullie morgen wel weer op![]()
Flikker eens op naar de SC met dat geleuter.quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:23 schreef Kimske het volgende:
slaap lekker!
Of, zoals ik al zei, naar je eigen forumpje gaan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:06 schreef tann het volgende:
[..]
als flugel zich ook kan vinden in suikeroom zn voorstel......we zien morgen wel...
Op de een of andere manier zie ik nog geen echte akela in je.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Op de een of andere manier zie ik nog geen echte akela in je.![]()
Heb ff der fotoboek bekeken, dat wordt nooit een strenge damequote:Op woensdag 1 maart 2006 10:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Op de een of andere manier zie ik nog geen echte akela in je.![]()
Een akela deelt ook af en toe een compliment uit aan haar welpen. En dan glunderen ze van trots.quote:
En oja dit was natuurlijk een verkapte tvpquote:
Werkt iemand die OP nog wel eens bij?quote:
Dat gebeurde omdat iedereen in de commentaren op de streamverslagen zat te slowchatten.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:31 schreef Stereotomy het volgende:
Welke stumperds hadden in de eerste plaats besloten om het Commentaren op de Livestreams topic om te dopen tot SC?
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:34 schreef APK het volgende:
[..]
Dat gebeurde omdat iedereen in de commentaren op de streamverslagen zat te slowchatten.
Mensen begrepen -en begrijpen blijkbaar nog steeds niet- wat het woord 'verslag' inhoudt.
Daar kom je trouwens rijkelijk laat achter.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ik merk dat er weer een offtopic SC is aangemaakt
En dat leek weer te veel op 'Commentaren op de streamverslagen', waardoor een radeloze meute volkomen de weg kwijt raakte.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:37 schreef Falco het volgende:
Ik vond 'Commentaren op de streams' nog het beste werken toen
Dat was het inderdaad. Zo gehaast om die diepgravende analyse te delen met de rest van Fok! dat het lezen van de TT er meestal bij inschoot.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:39 schreef APK het volgende:
En dat leek weer te veel op 'Commentaren op de streamverslagen', waardoor een radeloze meute volkomen de weg kwijt raakte.
Ja dat was dus het beste, vond ik dan! Erg jammer dat het omgedoopt werd tot SCquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:44 schreef Pinball het volgende:
Oh ja, en toen hebben we ook nog 'Live commentaar op de streams' gehad en 'Commentaar op de Live streams'.
Jij hebt de eerste toen geopend, dat zal je zelf wel geweest zijn dus: BB SC deel 292 - Roel007: Licence to Smoke (vh Commentaren)quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:31 schreef Stereotomy het volgende:
Welke stumperds hadden in de eerste plaats besloten om het Commentaren op de Livestreams topic om te dopen tot SC?
Ho ho, die TT is ge-edit door een niet nader te noemen modquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij hebt de eerste toen geopend, dat zal je zelf wel geweest zijn dus: BB SC deel 292 - Roel007: Licence to Smoke (vh Commentaren)
quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:48 schreef Pinball het volgende:
Jij hebt de eerste toen geopend, dat zal je zelf wel geweest zijn dus: BB SC deel 292 - Roel007: Licence to Smoke (vh Commentaren)
En toen zat iedereen te slowchatten in het slowchattopic en dus moest iedereen eruit gekickt worden zodat de SC weer over commentaren op de streamverslagen ging?quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:34 schreef APK het volgende:
[..]
Dat gebeurde omdat iedereen in de commentaren op de streamverslagen zat te slowchatten.
Mensen begrepen -en begrijpen blijkbaar nog steeds niet- wat het woord 'verslag' inhoudt.
Echt niet, jij was het, probeer er maar niet onderuit te komen!quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ho ho, die TT is ge-edit door een niet nader te noemen mod
Toen ik hem opende, was het gewoon nog een commentarentopic. Ik ben een purist
Dat zie je ook aan de OP: was gewoon dezelfde op als alle andere commentarentopics
Nee hoor Pinball, ik denk dat ik die TT veranderd heb.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Echt niet, jij was het, probeer er maar niet onderuit te komen!![]()
Hier begint de discussie zo'n beetje in de FB van toen: [FB] Sanne & Ripley, zender checken!
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:57 schreef flugeltje het volgende:
Ik persoonlijk vind het 't leukste topic om in rond te hangen... Ik was overigens van mening dat het een soort slowchat topic was. maar dat is dus niet zo begrijp ik?
Weet ik toch. BB SC deel 292 - Roel007: Licence to Smoke (vh Commentaren)quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:06 schreef Sanne het volgende:
Nee hoor Pinball, ik denk dat ik die TT veranderd heb.
Ja, en mijn eerste reply:quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Echt niet, jij was het, probeer er maar niet onderuit te komen!![]()
Hier begint de discussie zo'n beetje in de FB van toen: [FB] Sanne & Ripley, zender checken!
Tan is uit, in Belgie hebben ze een nieuwe labiele zwangere gevondenquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:12 schreef Danaa het volgende:
Er moet nu gewoon weer een topic komen voor TanIedereen zit nu verspreid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |