Ik zal dan als laatste mezelf ff quoten. En het antwoord ook geven, want Tanja is in de "ik heb er geen zin in modus"quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er is geen tanja topic meer, dus maar ff hier....
Tanja, wat is leuker, in het BB-huis, waar iedereen je "verkeerd" begrijpt, of FOK! waar iedereen zo "meelevend" is met je?
ik wil het wel maar ze zouden erover slapen en ze wilde niet dat we het verpesten dus dan doe ik het morgen nog 9 keer (is Flugel toch aan het werkquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:53 schreef Kimske het volgende:
[..]
dan zou deel 50 ook kunnen nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat was ik niet![]()
op idee gebracht isquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:53 schreef golfer het volgende:
Ik loer intussen in de Zweedse BB. Veel leuker eigenlijk, qua blote mensen enzo.
verantwoordelijk voor eigen daden! Zou t er ook niet mee eens zijn als nu deel 50 geopend wordt, ik beschreef een mogelijkheid.. puur hypothetischquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daag mij nou niet uit, want ik geef dan gewoon jou de schuld
Zolang jij geen eigen topic meer wilt hebben kun je bv hier: [HBB SC 450] Jacuzzi time reageren. Maar, daar hebben de hallo- en gedagzeggers de macht overgenomen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:49 schreef tann het volgende:
maaruuuh, waar moeten we het nu over hebben.......dat het fijn is een mod te zijn??
quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:53 schreef Kimske het volgende:
[..]
dan zou deel 50 ook kunnen nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat was ik niet![]()
jup.. dit is natuurlijk voor hem kicken, iedereen zijn 'thuistopic' kwijt dankzij hem...quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:59 schreef mazaru het volgende:
Als LS het probleem is, waarom negeren jullie hem dan niet massaal?
Lijkt me vrij saai om constant voor JL te typen
Kan ook hier [HBB] Het offtopic-topic deeltje 1 dat hebben nog weinig mensen nog ontdekt, dus vast ook de zwaaiersquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Zolang jij geen eigen topic meer wilt hebben kun je bv hier: [HBB SC 450] Jacuzzi time reageren. Maar, daar hebben de hallo- en gedagzeggers de macht overgenomen.
Ik zou toch nog even nadenken of je niet toch je eigen reeks voort wil zetten, als Flugel morgen weer fris en fruitig besluit dat het moet kunnen.![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:54 schreef PC eend het volgende:
Moeders haal uw kinderen binnen, hij begint zichzelf nu al te quoten![]()
Ik zou juist voorstellen om met z'n allen hem te gaan stalken...quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:59 schreef mazaru het volgende:
Als LS het probleem is, waarom negeren jullie hem dan niet massaal?
Lijkt me vrij saai om constant voor JL te typen
Zo werkt het hier dus niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:49 schreef Suikeroom het volgende:
ik snap dat er algemene regels zijn maar in dit specifiek geval ligt het tog anders.. geef het topic een 2e kans met de voorwaarde dat LS niet meer welkom is en als ie tog komt dat niemand over hem praat in welke vorm dan ook
deal?
als flugel zich ook kan vinden in suikeroom zn voorstel......we zien morgen wel...quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Zolang jij geen eigen topic meer wilt hebben kun je bv hier: [HBB SC 450] Jacuzzi time reageren. Maar, daar hebben de hallo- en gedagzeggers de macht overgenomen.
Ik zou toch nog even nadenken of je niet toch je eigen reeks voort wil zetten, als Flugel morgen weer fris en fruitig besluit dat het moet kunnen.![]()
sorry iets vergetenquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hack zijn computer wel weerquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou juist voorstellen om met z'n allen hem te gaan stalken...
Reversed psychology![]()
hehe...quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:02 schreef Kimske het volgende:
[..]
jup.. dit is natuurlijk voor hem kicken, iedereen zijn 'thuistopic' kwijt dankzij hem...
Dat is idd ook een goede optie!quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:02 schreef PC eend het volgende:
Kan ook hier [HBB] Het offtopic-topic deeltje 1 dat hebben nog weinig mensen nog ontdekt, dus vast ook de zwaaiers![]()
Wel spookt peter daar rond, maar dat was vast nog voor een of andere ban
Beter dan in de babykamer moet je maar denkenquote:
let's go!quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is idd ook een goede optie!![]()
En volgens mij mag Peter morgen weer los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |