Echt waar???quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:37 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Ik ben een superleuke, intelligente user hoor Jappie![]()
Ik geloof je wel hoorquote:
Jammer, newbies pesten is leuk!quote:Op zondag 19 februari 2006 01:10 schreef Arliator het volgende:
Post bewust niet in de topics waar de APK's, of de Jappie'skomen, heb namelijk het idee dat dat toch niet op prijs wordt gesteld.
gaan we het nu ook al over intelligentie hebben? Overjarige Hippiequote:Op zondag 19 februari 2006 00:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zou gewoon weer lekker gaan posten in de SC......ze zijn daar niet bijster intelligent, maar op cuall na zijn het op hun manier best aardige users.![]()
Aan de andere kant, als je er zo over denkt, wie ben ik dan om je een lolletje af te nemen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:55 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer, newbies pesten is leuk!![]()
Tanja kan het toch ook aan?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:37 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Ik ben een superleuke, intelligente user hoor Jappie![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:11 schreef Manu82 het volgende:
gaan we hier verder?
mannen ook niet...naar de plee.......quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:15 schreef Suikeroom het volgende:
vrouwen de weg wijzen is niet altijd even makkelijk
Dat moet nog te doen zijn ja voordat HBB zijn deuren sluitquote:
Oh fuck, nu krijgen we de hele zwaaibrigade in dit topic.quote:
Zwaai ik danquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
Oh fuck, nu krijgen we de hele zwaaibrigade in dit topic. [afbeelding]
ghehe.....je noemt hem Roeland..wel grappig...vraag me nog steeds af wie je bent, maar ga nu toch echt maar slapen, trustequote:Op woensdag 1 maart 2006 02:19 schreef Suikeroom het volgende:
ach ja ik heb wel vaker naast de pot gepist, Roeland zelfs naast een pot van 2 ton![]()
trustequote:Op woensdag 1 maart 2006 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
Wil ze wel even erbij roepen als je dat mistquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |