Nee, 50 cent!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:29 schreef Litso het volgende:
Bespeur ik hier een Bad Religion fan?
Ik weet goede titels wel te waarderen, maar ik heb niets in huis van die groep.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:29 schreef Litso het volgende:
Ah zoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik weet goede titels wel te waarderen, maar ik heb niets in huis van die groep.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Het is zo jammer dat ik de hele nacht door moet werken en dan niet eens hier mag vragen wie de Delta Deceptie gaat kopen.
What the fuck?!quote:De Derren Brown-mania komt tot een voorlopig hoogtepunt in de bloedstollende show The Heist, die op 4 januari 2006 op Channel 4 wordt uitgezonden. In deze uitzending laat hij zien hoe hij vier nietsvermoedende modale Britten zover krijgt om een gewapende overval op de Bank of England te plegen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:29 schreef Litso het volgende:
Waarom moet de Islam nu overal opgerakeld worden?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:29 schreef Litso het volgende:
Omdat ze een andere religie als doel hebben, die band.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Waarom moet de Islam nu overal opgerakeld worden?
Om het even te specificeren waar ik op doel:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:49 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Omdat ze een andere religie als doel hebben, die band.
&
Angstzaaiende regering zielig topicje met aannames, persoonlijke aanvallen en drogredenen. Alles om het te verlagen tot een café / borrelpraatje na 10 bier. Ik doe dus niet mee.
Nope. Geen zin in.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:24 schreef du_ke het volgende:
Komkom Yildiz wel blijven proberen het volk te verheffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |