Wat versta jij onder simpele muziek ?quote:Op zondag 16 juli 2006 20:02 schreef M-I-L-F het volgende:
Beetje overgewaardeerde vent.. Maar ik moet toegeven.. hij weet hoe je simpele muziek tof brengt,
Vier accoorden verwerken tot een popnummer wat al tig keer gedaan is door andere artiesten. Omdat het Lenny is, weer een produkt die de gemiddelde rockbreezer wel koopt.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:05 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Wat versta jij onder simpele muziek ?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:22 schreef DeSiever het volgende:
Ik heb een single van 'Stillness Of Heart' liggen. Naar wie mag ik 'm opsturen?
I Love New York @ YouTubequote:Op zondag 3 september 2006 16:52 schreef wlsandman het volgende:
Gaaf! Welk nummer speelde hij?
Ik hoor Lenny het eigenlijk ook zelf zingen... achteraf is het gewoon typisch een Kravitz-nummer...quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:14 schreef DeSiever het volgende:
Justify My Love is een supergeile track!
Ik had hem al eens gezien, het is indd een Franse Idols.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:10 schreef LennyKravitz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=NR_-DeJ_yaM
Grappig om te zien dat iemand die het lied totaal niet kent het aangeleerd wordt door Lenny...
Is dit een Frans Idols?
Wat leukquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:10 schreef LennyKravitz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=NR_-DeJ_yaM
Grappig om te zien dat iemand die het lied totaal niet kent het aangeleerd wordt door Lenny...
Is dit een Frans Idols?
Hij zit lekker te schrijven denk ik :quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:28 schreef DeSiever het volgende:
Ik mag toch aannemen dat hij met nieuwe muziek bezig is..
quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:37 schreef Xentic het volgende:
http://www.voguehommes.com/lennykravitz/en/voguehommes.html
-----
slick hoor....
Verklaar dit eens nader?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:45 schreef DeSiever het volgende:
Lenny met Esmee Denters!
alleen jammer dat die brazilianen zelfs die ene regel nog niet meezingen.....quote:Op maandag 9 juli 2007 12:05 schreef DeSiever het volgende:
Gisteravond nog 'Let Love Rule' bij de hoogtepunten. Best cool.
Let love rule, american woman en nog eentje... ik vond het weer zo glad en afgezaagd dat ik hem uit heb gezetquote:Op maandag 9 juli 2007 18:48 schreef LennyKravitz het volgende:
Welke nummers heeft 'ie gespeeld?... was zelf in Londen bij Live Earth in Wembley...
Zag let love rule op youtube... ( http://www.youtube.com/watch?v=PQPjvuTtofA ) maar als dat nummer weer 'ns 10 minuten duurt is dat niet leuk meer... vind ik althans...quote:Op maandag 9 juli 2007 20:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Let love rule, american woman en nog eentje... ik vond het weer zo glad en afgezaagd dat ik hem uit heb gezet
Hij heeft zo veel andere lekkere frisse nummers.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Let love rule, american woman en nog eentje... ik vond het weer zo glad en afgezaagd dat ik hem uit heb gezet
quote:Album update
17/7/07
Greetings Friends,
Thank you for your patience. I know that I have not been present and
that you have had no information from me. The last year or so, has
been a time for me to "drop out" of the so called scene and to focus
on my life and music. It has turned out to be a very valuable time
for me.
In fact the next two albums are completed. The first release is
entitled "IT IS TIME FOR A LOVE REVOLUTION" and the
second "FUNK". "LOVE REVOLUTION" is scheduled to be released in
February and "FUNK" will come out after the "LOVE REVOLUTION" tour. I
wanted to finish them both so there wouldn't be a break in between
albums.
I plan to tour continually for the next three years. I look forward
to sharing the new music with all of you, through the recordings and
the live performances. I am also going to make a point to stay in
touch with all of you through MY SPACE and the new website once it is
up.
I am going to be doing many things differently than I have in the
past few years. It is my goal that we will join together and start
this LOVE REVOLUTION collectively.
It is time...
LENNY
Ja zag het gisteren ok op: http://home.planet.nl/~kravitz/quote:Op zondag 30 september 2007 17:08 schreef BRITTJE het volgende:
Net de "Complete track listing for 'It's Time for a Love Revolution' gevonden "
Het album komt uit op 5 februari 2008![]()
EINDELIJK!![]()
"Love Revolution"
"Bring It On"
"Good Morning"
"Love Love Love"
"If You Want It"
"I'll Be Waiting"
"Will You Marry Me"
"I Love the Rain"
"A Long and Sad Goodbye"
"Dancing Till Dawn"
"This Moment Is All There"
"A New Door"
"Back in Vietnam"
"I Want To Go Home"
bron: http://www.ad.nl/cultuurenshow/article1994842.ecequote:Lenny kan al drie jaar zonder seks
De Amerikaanse rockster Lenny Kravitz (44) beweert al drie jaar zonder seks door het leven te gaan.
De rockster, die relaties zou hebben gehad met Nicole Kidman, Madonna, Penelope Cruz, Kylie Minogue, Vanessa Paradis en Natalie Imbruglia, heeft zich voorgenomen geen seks te hebben tot hij ‘de ware’ heeft gevonden.
Tegen het magazine Maxim vertelde hij: ,,Het is een belofte die ik mezelf heb gedaan: zolang ik niet getrouwd ben, geen seks meer. Voor mij hebben vrouwen tegenwoordig meer nodig dan een mooi lichaam. Het draait allemaal om het geestelijke. Mijn standpunt schrikt heel wat vrouwen af, maar dat is dan maar zo.''
Lenny Kravitz was ooit getrouwd met actrice Lisa Bonnet. In 1991 gingen de twee na vier jaar huwelijk uit elkaar. Ze hebben samen een dochter, Zoë, negentien jaar oud.
Eensch. Is er trouwens ook een versie van dat nieuwe album met 16 nummers? Uncharted Terrain en Confused?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:59 schreef elkravo het volgende:
I'll Be Waiting
Juweeltje van de plaat. Ik hou wel van dit soort nummers.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:47 schreef mrcool het volgende:
[..]
Eensch. Is er trouwens ook een versie van dat nieuwe album met 16 nummers? Uncharted Terrain en Confused?
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:46 schreef Devlinsect het volgende:
Dat nieuwe album is echt![]()
![]()
You, god and me are three teksten etc.Goed voor de eo kijkertjes.
Veel van hetzelfde. Vier akkoorden muziek.
Dacht op een gegeven moment te luisteren naar Let Love Rule. Maar dan een andere tekst.![]()
Jammer
quote:Lenny Kravitz postpones European tour
The singer is hospitalised in Florida
* Feb 13, 2008
* 0 Comments
* Add Lenny Kravitz to MyNME
Lenny Kravitz is postponing his forthcoming European tour due to severe illness.
The singer checked into Mount Sinai Hospital in Miami earlier this week to treat bronchitis as well as severe dehydration and fatigue.
Kravitz was scheduled to play dates in London and Brussels next week and throughout Europe into March, but the dates have been cancelled and are expected to be rescheduled in the coming weeks.
"I would like to apologize to my fans in Europe," Kravitz said in a statement. "I am extremely disappointed that I am not able to come to Europe to see everyone and also perform. Unfortunately I need to take this time to rest and get healthy and so I was forced to make this decision."
quote:Op maandag 18 februari 2008 12:45 schreef DeSiever het volgende:
Jammer hoor. Ik denk na over zijn toekomst.
Da's niets nieuws voor mister Kravitz. niet zo raar ook als je ooit begonnen bent in een gospelkoorgebeurenquote:Op maandag 11 februari 2008 12:28 schreef Roi het volgende:
Lekker album hoor, jammer van die 'divine message' alleen
Heb het gezien. Ik vind het altijd zo vre-se-lijk arrogant staan om daar met je zonnebril op te lopen. Bovendien had ik het idee dat hij zijn jas + sjaal niet had uitgedaan...quote:Op maandag 10 maart 2008 07:29 schreef Lief-visje het volgende:
Hij was gister bij Paul de Leeuw met I'll be waiting. Hij had een beetje last van zijn keel maar het was super om naar te luisteren
Ik denk dat het door het komt door het licht.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:09 schreef Bluezz het volgende:
Pas toen ie gespeeld had deed ie ineens zijn zonnebril af.
Zou ie last van het licht hebben, wil zijn plaotenbaos het of zo in het kader van zijn image?
Vond het wel ok, en hij deed best relaxed met die gekke dikke NL'er.
Komt blijkbaar hier vandaan...quote:
Je vergeet bassisten, gitaristen, percussionisten.quote:Op zondag 6 april 2008 15:11 schreef iuvenis het volgende:
Lenny maakt wel goede muziek voor beginnende drummers...
Rockin'Park was erg leuk.quote:
wat de fuck! die kaarten gaan morgen pas in voorverkoop.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:26 schreef elkravo het volgende:
Heb 'm gezien op Rockin'Park... ga ook naar de HMH... heb kaarten...
=> www.livenation.nl nu kaarten al in de presale!!!! effe aanmelden en lid worden!!!
Ja in Finland precies hetzelfde; maar het publiek was veel te verlegen (Finnen hequote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:40 schreef daReaper het volgende:
Ben laatst naar zijn Love Revolution concert geweest hier in Sint Petersburg (Rusland). Afgezien van de slechte organisatie, waardoor we na een kort voorprogramma welgeteld 40 minuten zaten te kijken, hoe ze daar het podium aan het opbouwen waren, was het een heel tof concert. Vooral de solo van die drummer vond ik heel tof.
Erg grappig was om te zien hoe Lenny probeerde het publiek mee te laten zingen enzo. Maar die Russen begrijpen amper Engels, wisten niet wat ze moesten doen. Op een gegeven moment wilde Lenny dat iedereen "Leeeeeeeet loooooooove ruuuuuuule yeaaa" zou zingen, maar niemand begreep het. De frustratie was echt op z'n gezicht te lezen
Hij liet idd sommige nummers flink lang doorlopen en aan 't einde geloofde ik zijn "love, peace en god" boodschap ook wel ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:37 schreef MadMaster het volgende:
Vond het muziektechnisch gezien een goed concert, maar soms wel wat langdradig...
Dat doet ie al vanaf het begin, ik was een paar jaar geleden in het Goffertpark, en "let love rule" hield niet meer op voor mijn gevoelquote:[b]Op woensdag 13 augustus 2008 09:37 schreef MadMaster het volgende:[/b
Vond het muziektechnisch gezien een goed concert, maar soms wel wat langdradig...
Wat dacht je van 4 juli in het Westerpark in Amsterdam?quote:Op donderdag 20 november 2008 16:26 schreef Felixa het volgende:
Lenny Kravitz komt volgend jaar weer naar Europa.
Hier wat data die op lastfm staan. Buiten deze data ook nog op 19 april in Antwerpen.
Concerten voor Nederland heb ik nog niet kunnen vinden.
http://www.last.fm/music/Lenny+Kravitz/+events
Sjeez.... wat een geld zeg!!quote:Op donderdag 27 november 2008 17:05 schreef MadMaster het volgende:
2 Kaarten zijn besteld voor het luttele bedrag van ¤ 136,41...
Nee dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 27 november 2008 18:09 schreef elkravo het volgende:
Heb hem nu twee keer gezien (Rockin Park, HMH) dit jaar... denk niet dat dit concert me veel nieuws gaat brengen...
Eerst maar eens een nieuw album... LK kennende zal dat wel 2010 worden (op zijn vroegst)...quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee dat weet ik wel zeker
Pfoe, lekkere prijzen ook
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:48 schreef Woodpecker het volgende:
Gaan er nog FOK!kers naar het concert a.s. zaterdag? Ik wel
Ikke ook...quote:Op maandag 29 juni 2009 14:48 schreef Woodpecker het volgende:
Gaan er nog FOK!kers naar het concert a.s. zaterdag? Ik wel
Ben je al te laat dacht ik. Je kon volgens mij t/m afgelopen zondag reserveren.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:31 schreef Mr.J het volgende:
Iemand nog parkeertips voor morgen? Je kan een parkeerplek reserveren in de Houthavens voor 15,-- en dan mag je een kwartiertje lopen. Maybe een goed idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 juli 2009 12:49 schreef Bluezz het volgende:
Irritant dat ie die nummers zo rekt, dat doet ie al jaren
Maar mooi dat wat ie speelt nog steeds goed isJe kan voor 10 euro ook parkeren naast de parkeerplekken die je online kan reserveren via de website van westerpark. Wij stonden bij P3. online reserveren kost 15 euro, en daar normaal plaatsen dus een 10tjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zie je verkeerd... de meeste mensen staan met mobieltjes te filmen... om pas thuis het concert te bekijken...quote:Op zondag 5 juli 2009 10:50 schreef staticdata het volgende:
Wel lijkt het alsof steeds minder mensen naar een concert gaan om naar de muziek te luisteren maar om met elkaar te lullen.
Geweldigquote:
Rond augustus komt z'n nieuwe (dubbel) cd uit...: Black and White America --- gevolgd door tourquote:
to show off, to strut around, to strut {ww.} pronkenquote:Op woensdag 24 september 2014 19:20 schreef Bluezz het volgende:
Kick with Strut! Het nieuwe album, klinkt lekker! Maar wat betekend Strut
quote:Lenny Kravitz, een man die waarschijnlijk de behoefte van de kamer aan een escapistisch genot kan lezen, heeft een nieuwe TV-MA-muziekvideo uitgebracht voor zijn single “TK421” die een ode is aan de buikspieren, een eerbetoon aan de ochtendsexyheid en absoluut niet geschikt voor consumptie op je werk – tenzij het natuurlijk jouw taak is om over entertainmentfiguren te schrijven, neem ik aan.
De verhaallijn: Terwijl het ochtendlicht zich een weg baant door de 4,5 meter hoge ramen van het boudoir van meneer Kravtiz, rolt hij zich in zijn volledige naakte glorie om om zijn dag te beginnen. Niet voordat hij de dag natuurlijk heeft begroet door de gordijnen open te trekken en de bomen te trakteren op een frontaal zicht op zijn mannelijke gestalte. (Niet afgebeeld: reactie van de tuinman).
Welke dag is het? Wat maakt het uit, denkt Kravitz waarschijnlijk. Het is een sexy dag omdat ik hier ben.
De video neemt ons vervolgens mee door zijn ochtendroutine, met onder meer een zonovergoten douche, een sigaret gevolgd door een goede tandenborstel (wat een heer) en wat volledig gekleed stoten in zijn onopgemaakte bed.
“TK421” is een duidelijke knipoog naar “Star Wars”, aangezien de term verwijst naar een “aanduiding van een menselijke mannelijke imperiale stormtrooper die op Lasan diende voordat hij op het Death Star-gevechtsstation was gestationeerd”, aldus Wookieepedia
Ik heb van mijn echtgenote ook instructies gekregen om kaarten aan te schaffen…quote:Op woensdag 6 december 2023 22:42 schreef Blues het volgende:
1 juli Ziggodomeeeee, morgen lig ik voor de deur bij de digitale voorverkoop van Mojo![]()
Eens.quote:Op maandag 27 mei 2024 15:34 schreef DJ11 het volgende:
Helemaal geen verkeerd album. Diverse nummers doen mij wat Prince-achtig aan.
Mijn favoriete nummer van het album.quote:Op maandag 27 mei 2024 16:31 schreef Blues het volgende:
[..]
Eens.
En een Stevie Wonder achtig nr.
Benieuwd naar de setlist 1/7 ziggo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |