SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 juli 2009 12:49 schreef Bluezz het volgende:
Irritant dat ie die nummers zo rekt, dat doet ie al jaren
Maar mooi dat wat ie speelt nog steeds goed isJe kan voor 10 euro ook parkeren naast de parkeerplekken die je online kan reserveren via de website van westerpark. Wij stonden bij P3. online reserveren kost 15 euro, en daar normaal plaatsen dus een 10tjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zie je verkeerd... de meeste mensen staan met mobieltjes te filmen... om pas thuis het concert te bekijken...quote:Op zondag 5 juli 2009 10:50 schreef staticdata het volgende:
Wel lijkt het alsof steeds minder mensen naar een concert gaan om naar de muziek te luisteren maar om met elkaar te lullen.
Geweldigquote:
Rond augustus komt z'n nieuwe (dubbel) cd uit...: Black and White America --- gevolgd door tourquote:
to show off, to strut around, to strut {ww.} pronkenquote:Op woensdag 24 september 2014 19:20 schreef Bluezz het volgende:
Kick with Strut! Het nieuwe album, klinkt lekker! Maar wat betekend Strut
quote:Lenny Kravitz, een man die waarschijnlijk de behoefte van de kamer aan een escapistisch genot kan lezen, heeft een nieuwe TV-MA-muziekvideo uitgebracht voor zijn single “TK421” die een ode is aan de buikspieren, een eerbetoon aan de ochtendsexyheid en absoluut niet geschikt voor consumptie op je werk – tenzij het natuurlijk jouw taak is om over entertainmentfiguren te schrijven, neem ik aan.
De verhaallijn: Terwijl het ochtendlicht zich een weg baant door de 4,5 meter hoge ramen van het boudoir van meneer Kravtiz, rolt hij zich in zijn volledige naakte glorie om om zijn dag te beginnen. Niet voordat hij de dag natuurlijk heeft begroet door de gordijnen open te trekken en de bomen te trakteren op een frontaal zicht op zijn mannelijke gestalte. (Niet afgebeeld: reactie van de tuinman).
Welke dag is het? Wat maakt het uit, denkt Kravitz waarschijnlijk. Het is een sexy dag omdat ik hier ben.
De video neemt ons vervolgens mee door zijn ochtendroutine, met onder meer een zonovergoten douche, een sigaret gevolgd door een goede tandenborstel (wat een heer) en wat volledig gekleed stoten in zijn onopgemaakte bed.
“TK421” is een duidelijke knipoog naar “Star Wars”, aangezien de term verwijst naar een “aanduiding van een menselijke mannelijke imperiale stormtrooper die op Lasan diende voordat hij op het Death Star-gevechtsstation was gestationeerd”, aldus Wookieepedia
Ik heb van mijn echtgenote ook instructies gekregen om kaarten aan te schaffen…quote:Op woensdag 6 december 2023 22:42 schreef Blues het volgende:
1 juli Ziggodomeeeee, morgen lig ik voor de deur bij de digitale voorverkoop van Mojo![]()
Eens.quote:Op maandag 27 mei 2024 15:34 schreef DJ11 het volgende:
Helemaal geen verkeerd album. Diverse nummers doen mij wat Prince-achtig aan.
Mijn favoriete nummer van het album.quote:Op maandag 27 mei 2024 16:31 schreef Blues het volgende:
[..]
Eens.
En een Stevie Wonder achtig nr.
Benieuwd naar de setlist 1/7 ziggo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |