Je vergeet bassisten, gitaristen, percussionisten.quote:Op zondag 6 april 2008 15:11 schreef iuvenis het volgende:
Lenny maakt wel goede muziek voor beginnende drummers...
Rockin'Park was erg leuk.quote:
wat de fuck! die kaarten gaan morgen pas in voorverkoop.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:26 schreef elkravo het volgende:
Heb 'm gezien op Rockin'Park... ga ook naar de HMH... heb kaarten...
=> www.livenation.nl nu kaarten al in de presale!!!! effe aanmelden en lid worden!!!
Ja in Finland precies hetzelfde; maar het publiek was veel te verlegen (Finnen hequote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:40 schreef daReaper het volgende:
Ben laatst naar zijn Love Revolution concert geweest hier in Sint Petersburg (Rusland). Afgezien van de slechte organisatie, waardoor we na een kort voorprogramma welgeteld 40 minuten zaten te kijken, hoe ze daar het podium aan het opbouwen waren, was het een heel tof concert. Vooral de solo van die drummer vond ik heel tof.
Erg grappig was om te zien hoe Lenny probeerde het publiek mee te laten zingen enzo. Maar die Russen begrijpen amper Engels, wisten niet wat ze moesten doen. Op een gegeven moment wilde Lenny dat iedereen "Leeeeeeeet loooooooove ruuuuuuule yeaaa" zou zingen, maar niemand begreep het. De frustratie was echt op z'n gezicht te lezen
Hij liet idd sommige nummers flink lang doorlopen en aan 't einde geloofde ik zijn "love, peace en god" boodschap ook wel ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:37 schreef MadMaster het volgende:
Vond het muziektechnisch gezien een goed concert, maar soms wel wat langdradig...
Dat doet ie al vanaf het begin, ik was een paar jaar geleden in het Goffertpark, en "let love rule" hield niet meer op voor mijn gevoelquote:[b]Op woensdag 13 augustus 2008 09:37 schreef MadMaster het volgende:[/b
Vond het muziektechnisch gezien een goed concert, maar soms wel wat langdradig...
Wat dacht je van 4 juli in het Westerpark in Amsterdam?quote:Op donderdag 20 november 2008 16:26 schreef Felixa het volgende:
Lenny Kravitz komt volgend jaar weer naar Europa.
Hier wat data die op lastfm staan. Buiten deze data ook nog op 19 april in Antwerpen.
Concerten voor Nederland heb ik nog niet kunnen vinden.
http://www.last.fm/music/Lenny+Kravitz/+events
Sjeez.... wat een geld zeg!!quote:Op donderdag 27 november 2008 17:05 schreef MadMaster het volgende:
2 Kaarten zijn besteld voor het luttele bedrag van ¤ 136,41...
Nee dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 27 november 2008 18:09 schreef elkravo het volgende:
Heb hem nu twee keer gezien (Rockin Park, HMH) dit jaar... denk niet dat dit concert me veel nieuws gaat brengen...
Eerst maar eens een nieuw album... LK kennende zal dat wel 2010 worden (op zijn vroegst)...quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee dat weet ik wel zeker
Pfoe, lekkere prijzen ook
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:48 schreef Woodpecker het volgende:
Gaan er nog FOK!kers naar het concert a.s. zaterdag? Ik wel
Ikke ook...quote:Op maandag 29 juni 2009 14:48 schreef Woodpecker het volgende:
Gaan er nog FOK!kers naar het concert a.s. zaterdag? Ik wel
Ben je al te laat dacht ik. Je kon volgens mij t/m afgelopen zondag reserveren.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:31 schreef Mr.J het volgende:
Iemand nog parkeertips voor morgen? Je kan een parkeerplek reserveren in de Houthavens voor 15,-- en dan mag je een kwartiertje lopen. Maybe een goed idee?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |