abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41454361
Gaaf! Welk nummer speelde hij?
pi_41454709
quote:
Op zondag 3 september 2006 16:52 schreef wlsandman het volgende:
Gaaf! Welk nummer speelde hij?
I Love New York @ YouTube

De geruchten gaan dat hij vanavond en/of morgen ook even komt buurten bij Madonna in de uitverkochte concerten in de Amsterdamse Arena.
pi_41458574
cool!... volledig filmpje ook op p2p te vinden zie ik...
  zondag 3 september 2006 @ 22:21:53 #29
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_41464634
Wow!
je moeder is m'n broer
pi_41526333
Van nieuws.nl: hoewel de Sun als bron...

Madonna gaat studio in met Lenny Kravitz

Madonna en Lenny Kravitz gaan samenwerken. Dat meldt de Britse boulevardkrant The Sun. Donderdag stonden de twee artiesten al samen op het podium bij een concert van Madonna in Parijs. Ze zongen samen het nummer 'I love New York' van Madonna. De samenwerking zou zo goed bevallen zijn dat ze nu eind dit jaar de studio in willen duiken om enkele nummers op te nemen.

Het zou niet de eerste keer zijn dat Madonna en Kravitz hun krachten bundelen. In 1990 schreef Kravitz de hit 'Justify my love' voor de Queen of Pop. Ook was hij te zien in de videoclip bij het nummer.Madonna was in Parijs in het kader van haar 'Confessions'-tournee. Zondag en maandag stond de popdiva twee keer voor een uitverkochte Amsterdam ArenA. De komende maanden staan onder meer Praag, Moskou en Tokio nog op de agenda.
pi_41648361
Justify My Love is een supergeile track!
je moeder is m'n broer
pi_41649184
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:14 schreef DeSiever het volgende:
Justify My Love is een supergeile track!
Ik hoor Lenny het eigenlijk ook zelf zingen... achteraf is het gewoon typisch een Kravitz-nummer...
pi_41649341
Tuurlijk
Ze zeggen dat ie speelt als Jimi Hendriks in zijn begintijd (voor velen het grote voorbeeld natuurlijk) maar hij heeft ook een erg herkenbaar eigen geluid ontwikkeld.
Voor mij hoeft Madonna al helemaal niet, maar als het erg Lenny is, wil ik het best een keertje beluisteren
pi_41715269
Mja.. Madonna en Lenny... Ik hoor Lenny toch liever.
Als hij justify my love had gezongen had hij vast veel meer vrouwelijke fans gehad
Hier heb ik een wat langere versie van "I love New York" ook gevonden op You Tube.

"I Love New York"

I don't like cities
But I like new york
Other places make me feel like a dork
Los Angeles is for people who sleep
Paris and London
Baby you can keep

[Chorus]
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad except New York
I love New York [X3]

If you don't like my attitude
Then you can F off
Just go to Texas
Isn't that where they golf

New York is not for little pussies who scream
If you can't stand the heat
Then get off my street [repeat]

[Chorus]

I love New York [repeat]
Get off my street [repeat]

[ Bericht 30% gewijzigd door BRITTJE op 11-09-2006 19:25:31 ]
pi_41715501
Wow.. bedankt, Brittje
je moeder is m'n broer
pi_41716240
You're welcome
pi_41716943
je moeder is m'n broer
pi_41723784
Thanx Brittje!!... had tot nu toe alleen nog maar een trillerige-telefoon-in-het-publiek-opname gevonden hiervan...
pi_41724081
Hij heeft ook al 'California'.. je kunt niet alles hebben natuurlijk..
je moeder is m'n broer
pi_42134425
Lenny, wanneer komt er weer een nieuw album/nieuwe tour? Enig idee?
je moeder is m'n broer
pi_42178589
Album? Ik zal eens gaan surfen.
Dit interview kwam ik tegen.

bron:http://www.lennykravitz.com

LENNY KRAVITZ: CRAZY SEXY COOL

Lenny says that his life today is about serenity. “Things have calmed down around me. I used to have a lot of people around, but not so much anymore. The few people that I have around me now add and multiply, and I’m extremely happy with where I am as a person and artist.” In conversations like these, Lenny often refers to his late mother, who died in 1995. “My mother was really into being real. She did not try to elevate herself in a pretentious way because she was on the top TV show, but that was her craft and she was who she was. When she started to make money and we moved to LA, we didn’t have a maid. My mom would be cleaning the house, and so would I, with her. She would say that the naked ‘me’ out of bed was who she was. That ‘me’ wasn’t Roxie Roker, the famous actress.”

Still, certain rock star episodes demonstrate that he is quite used to getting it his way, most of the time. Andelman told me about a documentary they shot a couple of years ago in Brazil. There were a million people assembled for Lenny on Copacabana beach, in the first of a series of free rock concerts organized by the city of Rio de Janeiro. (The Rolling Stones performed there in front of 1.5 million people last February.) The entire video production crew flew to Rio with a ton of equipment, and the idea was to capture a Lenny performance in an idyllic, tropical setting. Everything went well, and they filmed away for a couple of days

pi_42184305
Ik wist dat helemaal niet van z'n moeder, jullie wel?
je moeder is m'n broer
pi_42193528
Yup en van zijn vader ook.
Die is ook pas overleden.
(dat bedoel je toch?)
pi_42197801
Nou, ik bedoel dat ze bekend/beroemd was. wist ik niet. *schaam*
je moeder is m'n broer
pi_42198053
Hahahaha... je kan ook niet alles weten!
pi_42199571
'alles te weten maakt niet gelukkig'..
je moeder is m'n broer
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 18:12:27 #48
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_42428795
Straight Cold Player is zo'n onwijs cool nummer!!
je moeder is m'n broer
pi_42483461
http://www.youtube.com/watch?v=NR_-DeJ_yaM

Grappig om te zien dat iemand die het lied totaal niet kent het aangeleerd wordt door Lenny...

Is dit een Frans Idols?
pi_42483741
en toen liep ik ook meteen tegen deze aan...
http://www.youtube.com/watch?v=CbcdqQZtU8g&NR

vind het altijd grappig om artiesten "tijdens hun werk" zo te zien...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')