Ik bepaal waarover ik wil discussieren. Ik voer alleen gesprekken die ik wil voeren.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:43 schreef PhiNiks het volgende:
leuk hoor, je vriendje bij Fok mij laten bannen uit dat topic...
waarom ga je elke vorm van discussie uit de weg?
Ik heb pheniks inderdaad nodig, omdat hij een bedreiging vormt voor het systeem. Daarom zal hij nog onderdeel gaan uitmaken van mijn systeem.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:07 schreef Kleintjuh het volgende:
maar heb je nodig om tot een vaccin te komen. Als je niet weet wat de problemen zijn kun je ze niet oplossen...
Wie was er nog meer die dit bedacht danquote:Op zondag 26 februari 2006 22:10 schreef PT_Hadrianus het volgende:
Je bent niet de eerste die dit be'denkt', Dromenvanger.
Praten over het hogere systeemquote:Op zondag 26 februari 2006 22:13 schreef Litso het volgende:
Wat is het doel van dit topic?
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Praten over het hogere systeem
Wat is het doel van deze reply
Ik openbaar mezelf wel, ik ben de openbaring.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:18 schreef PhiNiks het volgende:
doel van phiniks... de man achter dromenvanger openbaren door hem dit zelf te laten doen
Ik weet het niet..quote:Op zondag 26 februari 2006 22:31 schreef PT_Hadrianus het volgende:
Dat je op jezelf staat is waar; There..is..no.. other. Helaas bevat je spinsel iets met een klok en een klepel. (Mocht je onverhoopt begrijpen waar ik op doel).
[afbeelding]
Waarom zou ik het voor mezelf houdenquote:Op zondag 26 februari 2006 22:41 schreef Litso het volgende:
Dromenvanger,
waarom post je dit allemaal. Wat heeft het voor toegevoegde waarde aan dit forum? Wat wil je zeggen met alles wat je hier neerzet?
Wat betekent programmeren en wat betekent 'h4 variant'?
En nu met samenhangende zinnen?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Getallen, tijdstipppen, letters, cijfers, kleuren.
Persoonlijke voorkeuren
Gezamelijke bovennatuurlijke intelligentie.
De details werken meequote:Op zondag 26 februari 2006 22:45 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
En nu met samenhangende zinnen?
Omdat als iedereen alles zou zeggen wat in hem opkomt zonder na te denken of dit überhaupt ergens wat aan toevoegt Fok een gigantische zooi zou worden?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarom zou ik het voor mezelf houden
Ik maak me helemaal nergens druk om en ik denk ook niet dat ik het recht heb om wat te zeggen, dit is immers niet eens 'mijn' modforum. De titel van dit topic sprak mij aan dus ik was benieuwd wat het betekende en waar dit topic over zou gaan. Helaas was hier geen antwoord op te vinden omdat er alleen maar geruzied werd dus vroeg ik het even vriendelijk.quote:Ik heb hier met kleintje sowieso een gesprek. Ik deel graag informatie. Waar maak jij je druk om uberhaupt
Waar maak jij je druk om
Denk je dat je nu het recht heb om wat te zeggen omdat je blauw bent
Laat mij lekker schrijven zoals ik schrijf, laat anderen mee reageren. En hoepel op naar je eigen forum waar je mod bent![]()
Ik snap niet waar jij je druk om maakt.
Op zich is daar niks mis mee, maar als je zo in het wilde weg dingen loopt te roepen zonder uitleg en ook nog eens zo vijandig bent tegen in feite iedereen in dit topic heeft niemand er wat aan.quote:Ik deel graag de informatie die in mijn hoofd zit met anderen. Omdat ik ook weet dat de hele wereld mee kan lezen. Het zijn niet alleen de gebruikers die meelezen mocht je dat denken. Media en het nieuws leest mee. En misschien zet ik wel wat in gang op deze manier.
Ik wil best reageren en er ideeën over hebben maar nogmaals, dan zou het fijn zijn als ie ten minste in grove lijnen uitlegt wat je in godsnaam bedoelt met dit alles.quote:Fok! blijft niet alleen bij de vaste gebruikers, het kan wereldwijd doorgaan.
Dus maak je niet zo druk. Laat mij lekker schrijven zoals ik doe. En hopelijk komen er meer reacties of hebben mensen ook ideeen erover.
Ga je druk maken om onzin en bagger bijvoorbeeld![]()
Voor een geniaal persoon lees je vrij slordig. Ik noem jou niet psychotisch; ik constateer dat ik op dit moment (nog) geen verschil kan zien tussen jou en een psychoot, gebaseerd op je posts. Om die reden vroeg ik dan ook om een samenhangend en beknopt verhaal, zodat ik je gedachtegang (enigzins) kan volgen en vervolgens voor mijzelf een beter oordeel kan vellen, zonder dat ik daarvoor 300 posts aan hersenspinsels moet gaan doorspitten en daar een samenhangend geheel uit moet gaan distilleren.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:02 schreef Dromenvanger het volgende:
En psychotisch malebolgia........de grens tussen genialiteit en waanzin is klein. Jij begrijpt mij niet, dat weet ik. Zoals 99 procent mij niet begrijpt. Maar dat boeit me verder ook niet.
...
Daarom wil ik graag gek zijn, en dat je me psychotisch noemt zie ik als compliment. Van de gekken en geniale mensen moet je het hebben. Die hebben nota bene deze wereld opgebouwd
Ik ben al gestapt uit deze realiteitquote:Op maandag 27 februari 2006 00:10 schreef DemonRage het volgende:
Denk dat het herprogrammeer-/formateerwerk van jou plaatsvindt in een parallelle dimensie die door jouw fantasie gecreëerd is. Daar zullen we in deze dimensie niet veel van merken dus.
Aan jouw posts te lezen lijkt het ook alsof je bewustzijn zich aan het verplaatsen is naar die andere dimensie ofwel: impulsen uit deze dimensie zullen onbewust genegeerd gaan worden. Eerst nog selectief, maar daarna ontkom je er niet meer aan.
Uiteindelijk zal je materiële zelf geheel onbewust ronddwalen in deze dimensie, wat wij zullen waarnemen alsof je een zombie bent. Er kan dan geen interactie meer plaatsvinden tussen ons en jou.
Wat heerlijk mooi kun jij toch schrijven , Dromenvanger.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben zo los aanwezig hier, ik spring over een paar jaar zo de andere wereld in. Ik zit al in een andere wereld, maar ik zie de realiteit nog, deze realiteit moet weg nog. Deze realiteit is wel zo hardnekkigHoe komt dat
En dan geloof je het of niet. Ik ga deze realiteit nog verlaten. Omdat deze realiteit niet de enige realiteit is.
Ik ben soms zo los aanwezig hier, dan denk ik wel eens, als ik niet uitkijk dan verlaat ik deze dimensie en ga ik over naar de volgende. Maar ook dan gaat het vanzelf.
Ik beweeg gewoon in de ruimte alsof het gewoon los is.
Ik denk dat ik nog ga dansen op break-muziek. Op technische muziek gaan dansen op bewegingen van het lichaam beter te controleren en los te gooien
Dankjewelquote:Op maandag 27 februari 2006 00:37 schreef totsy het volgende:
[..]
Wat heerlijk mooi kun jij toch schrijven , Dromenvanger.
Ik geniet elke keer wel als ik jou lees .
Doe zo voort !![]()
Dat is een groot punt in dit hele verhaal. Als jij in je eentje al zo'n heftige reactie terugkrijgt, hoe moet dat dan als een percentage van de 6,5 miljard tegenwicht gaan bieden aan Dromenvanger zijn herprogrammeringsplannen.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:47 schreef PhiNiks het volgende:
Maar misschien praat ik onderhand tegen een muur. Wat kun je nou uiteindelijk voor iemand anders als jezelf betekenen als elke vorm van communicatie onmogelijk word?
Je kunt mij niet stoppen en dat is ook nergens voor nodigquote:Op maandag 27 februari 2006 00:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat is een groot punt in dit hele verhaal. Als jij in je eentje al zo'n heftige reactie terugkrijgt, hoe moet dat dan als een percentage van de 6,5 miljard tegenwicht gaan bieden aan Dromenvanger zijn herprogrammeringsplannen.
tevens tvp
Ik kan je niet stoppen nee. Heb ik ook totaal geen behoefte aan. Maar wat ik zie hier is dat je met wat tegenstand al snel in de verdediging schiet, en negatieve energie de kosmos in stuurt (om het zo maar even uit te drukken). Hoe wil je een wereld van goedheid realiseren als 'architect' als je zelf al snel in staat bent ronduit negatief en soms bedreigend tegenover andermans meningen staat?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Je kunt mij niet stoppen en dat is ook nergens voor nodig
Omdat ik doe wat gedaan moet wordenIk knap het vuile werk op dus
En dat is hard nodig ook.
En uiteindelijk komt het alleen maar goed. Omdat ik weet wat ik doe, ik volg mijn hart. En als iemand zijn hart volgt, is het altijd goed. En tevens komt deze opdracht misschien zelfs van bovenaf ook. Maar wat gedaan moet worden dat moet toch gedaan worden. Dus je kunt met 9 miljard mensen mij proberen te stoppen, ik ga toch door. Dus dan kun je beter pogingen staken om mij proberen te stoppen. Omdat het 0,0 nut heeft
Iemand moet het doen of niet soms
En ik volg niet alleen mijn hart, ik volg ook mijn verstand en gevoel.
Dus stop eens met tegenwerkenMaar werk gerust tegen. Want ik ga toch door
![]()
terug de tijd in daar veranderen vóór het ontstaat?quote:Op maandag 27 februari 2006 09:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Ook het vogelgriep virus moet eruit nog
Maar dat komt nog wel. Eerst moet ik zien waar het aan ligt, en dat verschijnt vanzelf wel. Het is een fout in het systeem dus die fout moet ook eruit gehaald kunnen worden.
Een virus ontleden dus, hoe moeilijk het ook kan klinken. Een virus is ontstaan dus moet het ook weggehaald kunnen worden
hehe tijdje geleden had ik ook zo'n verlangen om mn eigen realiteit te maken.. mn eigen fantasie wereld ,universum in mn hoofd en mezelf soort van compleet los maken van de manier waarop mensen elkaar zien ,spreken alles me eigen regeltjes en dingentjes verzinnen.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Nu ben ik dus echt weg
En ik vlucht graag naar de fantasie. En de realiteit tja...leef jij maar lekker in de saaie realiteit. Als dat jou leven is, moet je dat vooral doen. Dat ik volgens jou doe vluchten is geen teken van zwakte, het is een teken van kracht als je geen genoegen neemt met de realiteit. Ik ben krachtig omdat ik me niet als slachtoffer aanzie in deze realiteit. Daarom vecht ik ervoor om deze realiteit te wissen. Zie me maar als verzets-strijder in deze realiteit. En als ik de hele realiteit nog moet wissen ooit, dan doe ik dat. Dan wis ik zelfs jou realiteit.............ect
ik raad je aan om eens met een psychiater te gaan praten,quote:Op zondag 26 februari 2006 22:34 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik spoor helemaal
Maak je maar niet druk.
Spoor jij wel
Kijk eens in jezelf. Spoor jij helemaal?
Heb je geen barrieres in je gevoel en denken
Ik voel me vrij![]()
Jij dan
Voel jij je vrij
Ik wel![]()
Kortom: Kijk eens goed naar jezelf voordat je mij gaat afkraken. Ken jezelf 100 procent. Dan pas heb je recht om mij te beoordelen. Ken jij jezelf niet voor de volle 100 procent. Flikker dan een eind op en snel een beetje![]()
Dat is ook weer zo nutteloos héquote:
Pff, als hij inderdaad gestopt is met z'n medicijnen hoop ik dat er in zijn omgeving iemand is die hem een beetje in de gaten houdt. Hij lijkt wel manisch man.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:47 schreef PhiNiks het volgende:
Dromenvanger... even een poging tot een opbouwende reaktie van mij dan.. elders las ik dat je laatst gestopt was met het nemen van antidepressieva, of daar mee ging stoppen... ik wenste je daar nog veel sterkte mee. Is dit het gevolg misschien? Je depressie kwam weer keihard trug en als reaktie daarop is deze tweede werkelijkheid weer een vluchtoord geworden om aan de harde werkelijkheid te ontvluchten?
Maar misschien praat ik onderhand tegen een muur. Wat kun je nou uiteindelijk voor iemand anders als jezelf betekenen als elke vorm van communicatie onmogelijk word?
Manischquote:Op maandag 27 februari 2006 16:34 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Pff, als hij inderdaad gestopt is met z'n medicijnen hoop ik dat er in zijn omgeving iemand is die hem een beetje in de gaten houdt. Hij lijkt wel manisch man.
Oh, en dit is dus niet lullig bedoeld.
Zoals ik al zei was het niet lullig bedoeld, en meer uit een soort herkenning en bezorgdheid. En voor de rest: laat ook maar zitten. Ik twijfelde al of ik zou posten in je topic en nu heb ik er weer spijt van.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Manisch
Ik ben inderdaad niet van deze wereld, maar manisch is iets heel anders. Verdiep je eerst in de materie voordat je met domme opmerkingen komt.
Je moet niet praten over zaken waar je geen verstand van hebt![]()
En het is ook verboden op fok om diagnoses te stellen![]()
Diagnoseer jezelf maar![]()
Of moet ik jou een sticker geven nu
Ik heb zo een hokje klaar voor jouJe hoeft maar te vragen en je krijgt een hokje toegewezen. Maar ik ben niet zo krap denkend. Ik deel mensen niet in. Ik laat mensen vrij. Zouden meer mensen moeten doen.
Zelfs al kraak ik alles, dan nog laat ik mensen vrij zijn.
Ik laat me dus niet de wet voorschrijven door users hier.
Ik wil het liefst een slotje op deze topic. Omdat ik elders aan de slag ga. Jullie zijn nog niet klaar om deze informatie te verwerken. Maar dat komt door het verschil.
Er zullen vast en zeker mensen zijn die het wel begrijpen. Maar dan nog. Het overgrote deel gaat om de mensen die niet weten waar het topic over gaat en die niets zeggende berichten toevoegen.
En jij noemt jezelf freethinker
Ik zou maar snel een andere naam nemen![]()
Bad karma, bad karma. bad karma.
Zal ik het 4 keer zeggen of 3 keer zeggenWat is toepasselijker
Hoe staat het met jou karma eigenlijkAlles okey in je leven
Heb je ze op een rijtje en voel jij je vrij
Bezorgdheid werkt vaak slecht uit. Je bedoeld het goed, en het werkt averechts. Omdat ik geen 2e moeder nodig heb.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:59 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Zoals ik al zei was het niet lullig bedoeld, en meer uit een soort herkenning en bezorgdheid. En voor de rest: laat ook maar zitten. Ik twijfelde al of ik zou posten in je topic en nu heb ik er weer spijt van.
Daar heb je ook gelijk in inderdaad. Iedereen voor zichzelf is het motto van deze tijd he...quote:Op maandag 27 februari 2006 16:59 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Bezorgdheid werkt vaak slecht uit. Je bedoeld het goed, en het werkt averechts. Omdat ik geen 2e moeder nodig heb.
Ik weet verdomde goed wat ik doe. Ik zie het overal. En op tv zie ik het ook. Meer mensen geloven mij. Zelfs op tv ben ik aanwezig. Alleen word ik nooit bij naam genoemd. Dat is een regel. Ik mag niet openbaar worden. Ik ben geheim. Een geheim. Hoewel veel weten wie ik ben. En wat ik ben.
Zulke berichten zijn dus wel beterquote:Op maandag 27 februari 2006 00:37 schreef totsy het volgende:
[..]
Wat heerlijk mooi kun jij toch schrijven , Dromenvanger.
Ik geniet elke keer wel als ik jou lees .
Doe zo voort !![]()
Ik heb geen slaap meer nodigquote:Op maandag 27 februari 2006 17:07 schreef zatoichi het volgende:
Aha nou ik beschouw mezelf nog zeker niet als vrij. Je zit in een systeem, en daarom kun je niet vrij zijn, althans niet in het huidige systeem. Het is nu 17:00 geweest, maar dan nog ben je niet vrij. Je moet boodschappen doen, eten koken, eten, en vervolgens jezelf de rest van de avond vermaken. op tijd naar bed, want morgen staat de wekker weer op 06:30.
Mijn code is 17 00 06 30 Kijken of ik morgen een complexere tevoorschijn kan halen
Als mensen komen met, bezoek een huisarts dan ga ik fel de verdediging in. Omdat ik daar niet van gediend ben.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:10 schreef zatoichi het volgende:
Nou dat is mooi toch, dat wil ik ook. Ik lig ieder nacht wakker en vervolgens sta ik moe op. Dan kun je beter wakker liggen en wakker opstaan door niet moe te worden.
En mensen die op je posts reageren doen moeite om je te begrijpen, of althans moeite om met je te communiceren. Is dat geen vorm van waardering?
Jij bent okey hier.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:10 schreef Kleintjuh het volgende:
wie zegt dat anderen het niet waarderen? alleen omdat ze niet in je hol kruipen? (nofi) Ik denk nog steeds dat twijfel goed wanneer je echt tot een conclusie/oplossing wilt komen. Want bij twijfel heroverweeg je en laat je aspecten die eerst niet belangrijk leken meetellen.
En wat ik je probeer te zeggen is dat je nu te zeker van je zaak bent, of zo wilt overkomen terwijl je zelf zegt er nog niet uit te zijn.
lijkt me een voordeel. Dan durven mensen VRIJ te zijn.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:12 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van internet. Zelfs onzekere watjes kunnen een grote bek opzetten.
Je kunt pas iets uitvinden als je anders denkt inderdaad.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:18 schreef zatoichi het volgende:
Vaag is goed!Vaagheid is de manier om tot zinnigheid te komen. Wie niet vaag kan zijn, kan nooit het vaste pad loslaten en tot nieuwe inzichten komen die uiteindelijk beter kunnen zijn!
Helaas "moet" ik nu weg, dit topic is veel te leuk om een tijdje niet te reageren
De vraag is of dat een goed iets is. Maakt de mens zich dan niet té afhankelijk van de technologie, als mens en machine één gaan worden?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:59 schreef Kleintjuh het volgende:
maar als je gedachtes en pc's combineert...
net als dat er in japan nu en systeem is wat mensen op afstand kan besturen. Daar chips steeds kleiner worden zullen ze uiteindelijk op cel-niveau komen en dan zijn ze denk ik goed toepasbaar in het menselijk lichaam
Waarom doe je nu alweer jezelf tekortquote:Op maandag 27 februari 2006 17:57 schreef sweetgirly het volgende:
Hoi Dromenvanger,
Heb een paar reacties gelezen en je verwoordt het allemaal goed.
Je hebt ook gelijk, omdat het niet te toetsen is of je ongelijk hebt.
Het grappige is, iedereen heeft gelijk en soms allemaal ongelijk.
Over het systeem. H4, 4e dimensie, who knows.
Wel vraag ik mezelf af of ben ik zelfs van mening dat een dimensie natuurlijk of misschien niet alleen gedachtes zijn. Al is gedachtes kraken een mooi iets. Maar net als een pc bewustzijn mist, missen gedachtes ook bepaalde formateertechnieken.
Maar misschien is het kraken daarvan dan wel de manier om over te gaan naar h4.
Dat rijmten tot zover mijn (beetje nutteloze) bijdrage
Wie weet zijn de mensen al grotendeels allemaal robots en wordt het bewustzijn daardoor vernietigd, oorlog op micro-schaalquote:Op maandag 27 februari 2006 17:59 schreef Kleintjuh het volgende:
maar als je gedachtes en pc's combineert...
net als dat er in japan nu en systeem is wat mensen op afstand kan besturen. Daar chips steeds kleiner worden zullen ze uiteindelijk op cel-niveau komen en dan zijn ze denk ik goed toepasbaar in het menselijk lichaam
Ik denk dus ook dat de mens boven de computer moet staan. De mens moet de baas blijven van de technologie. Hoewel de mens de computer wel kan gebruiken.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:02 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De vraag is of dat een goed iets is. Maakt de mens zich dan niet té afhankelijk van de technologie, als mens en machine één gaan worden?
Het feit dat je zo over computers denkt en praat geeft al aan dat je weinig van computers begrijpt, IT'er of niet.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:06 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik denk dus ook dat de mens boven de computer moet staan. De mens moet de baas blijven van de technologie. Hoewel de mens de computer wel kan gebruiken.
De computer kan een goede vriend worden. En de computer kan werk overnemen.
Maar computers mogen niet de baas worden.
Stel dat een computer zelf de 10101010 gaat bepalen hier. Maar goed, kan dat wel
Hebben wij niet de computer gemaaktZijn wij niet sowieso de vader van de computer
Is jou mening. Kun je het niet op een andere manier brengenquote:Op maandag 27 februari 2006 18:10 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Het feit dat je zo over computers denkt en praat geeft al aan dat je weinig van computers begrijpt, IT'er of niet.
Hehe, ja zo dacht ik of dat vroeg ik mezelf ook al af dus.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:02 schreef Lynx666 het volgende:
De vraag is of dat een goed iets is. Maakt de mens zich dan niet té afhankelijk van de technologie, als mens en machine één gaan worden?
Ach, vond het zelf wat. Ben niet naar complimentjes aan het vissen hoor, wat nu zo lijktquote:Op maandag 27 februari 2006 18:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Waarom doe je nu alweer jezelf tekortHet is geen nutteloze bijdrage, zelfs een hele zinnige.
Als je de hemel/kosmos beschouwt als een waar kunstwerkje techniek, geef ik je ook groot gelijk.quote:Het is pure software. Het is geen hardware.
De 4e dimensie is soft van aard. Pure software dus. De hemel. En hoe de 12e dimensie eruit ziet weet ik niet. Misschien staat de 4e dimensie wel voor het einde.
Maar ik denk dat overleden mensen terug komen. Ik heb dat altijd beweert. En ik geloof ook daarin.
Pure software. En mensen zullen mij niet geloven nee. Sommigen misschien wel. Als mensen merken dat de software gaat werken, dan zullen ze misschien geloven dat ik het was.
Hoewel ze het niet willen geloven of kunnen geloven.
Nee, ik hou alleen niet van mensen die doen alsof ze veel weten terwijl ze overduidelijk geen flauw benul van de ter zake doende materie hebben.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:11 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Is jou mening. Kun je het niet op een andere manier brengen
De manier waarop jij praat, zegt genoeg over jou sociale vaardigheden. Je bent a-sociaal.
Computers bepalen al voor een heel groot (véél te groot?) gedeelte ons leven. Haal computers weg uit het hedendaags bestaan en de (westerse) wereld is niet meer in staat te overleven. Zijn computers eigenlijk al niet de baas dan?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:06 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik denk dus ook dat de mens boven de computer moet staan. De mens moet de baas blijven van de technologie. Hoewel de mens de computer wel kan gebruiken.
De computer kan een goede vriend worden. En de computer kan werk overnemen.
Maar computers mogen niet de baas worden.
Stel dat een computer zelf de 10101010 gaat bepalen hier. Maar goed, kan dat wel
Hebben wij niet de computer gemaaktZijn wij niet sowieso de vader van de computer
Daar gaat dit topic toch niet over.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:10 schreef L.Denninger het volgende:
Het feit dat je zo over computers denkt en praat geeft al aan dat je weinig van computers begrijpt, IT'er of niet.
Verder kun je wel schelden tegen Zyggie, maar probeer eens te ontkennen dat je 100% voldoet aan de symptomen van een psychose ?
Klinkt erg scary idd..quote:Op maandag 27 februari 2006 18:13 schreef Lynx666 het volgende:
Computers bepalen al voor een heel groot (véél te groot?) gedeelte ons leven. Haal computers weg uit het hedendaags bestaan en de (westerse) wereld is niet meer in staat te overleven. Zijn computers eigenlijk al niet de baas dan?
Nee, computers bepalen nog niet zelf de code, maar wie weet is de mens al in staat mbv de computer code te creeeren sterken dan hunzelf. sterker dan jóuzelf.
De computer kan een goeie vriend worden, maar tegelijkertijd je ergste vijand.
Nope. Je bent a-sociaal vanwege je toontje. Dus ik zou maar eens een toontje lager gaan zingen.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:13 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nee, ik hou alleen niet van mensen die doen alsof ze veel weten terwijl ze overduidelijk geen flauw benul van de ter zake doende materie hebben.
Wil je over code of computers lullen ? Prima, ik ben je man.
Maar dan niet met slap gefantaseer en ongefundeerd gelul.
Verder vind je mij alleen asociaal omdat ik je aanspreek op je slap geleuter.
Mijn post is helder en duidelijk geschreven en verwoordt precies wat ik denk.
Communicatief gezien dus prima.
Kan én interessante gedachte(gang(en)).quote:Op maandag 27 februari 2006 18:28 schreef Kleintjuh het volgende:
máár we werken toch al met de natuur. Wat wij zien als tegenwerken is misschien juist wel de bedoeling. wie zijn wij om onszelf buiten of hoger dan de natuur te plaatsen. Is alles wat de mensen nu doen niet een deel van het natuurlijke proces? Ik denk dat het er gewoon bijhoort
Ik lees nu al een tijdje mee in dit ( en het vorige topic hierover) topic, maar ik vind zijn 'toontje' niet a-socialer dan de toon die je zelf regelmatig aanslaat......quote:Op maandag 27 februari 2006 18:28 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nope. Je bent a-sociaal vanwege je toontje. Dus ik zou maar eens een toontje lager gaan zingen.
Jou toontje komt over als zinloos geweld. Hoe onschuldig het ook in jou ogen of oren is. Je bent bezig met zinloos geweld. Puur door je toontje.
Dus sla eens een toontje lager aan, verbeter de wereld en begin bij jezelf.
Hohoho, dromenvanger, ik ook nietquote:Op maandag 27 februari 2006 18:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Mensen zonder foto in het fotoboek zijn sowieso niet helemaal serieus te nemen. Die voeren een discussie zonder hun gezicht te laten zien.
Ik vind jou maar een vreemde pino, je verkondigt alleen rare hersenspinsels.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik bepaal waarover ik wil discussieren. Ik voer alleen gesprekken die ik wil voeren.
Dat recht heb jij ook. Dat recht heb jij en dat recht heb ik. Dus ik neem me dat recht ook
Jij mag ook bepalen waarover je wilt praten. Waarom zou ik praten over zaken die me niet goed doen
Je kunt me toch niet dwingen
Ik vind jou ook een gigantische zeur eerlijk gezegd. Je zeurt alleen maar
Dat komt omdat jij te normaal bent om te functioneren in deze wereld. Jij bent waarschijnlijk zo normaal dat je best past in de huidige realiteitquote:Op maandag 27 februari 2006 18:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vind jou maar een vreemde pino, je verkondigt alleen rare hersenspinsels.
Ik mag toch hopen dat dit niet een verkapte "Pas als je 4 jaar of langer hier post heb je recht van spreken"-opmerking is?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Sweetgirly, het gaat om de mensen die een grote bek opzetten zonder foto te laten zien.
Ik durf tenminste mijn gezicht te laten zien.
En gaai, je bent inderdaad een newbie, dus je kunt fok! niet helemaal goed inschatten. Kom je hier 4 jaar of langer, dan weet je dat je op je stoeptegel moet blijven staan. Als newbie begrijp je dat niet, omdat jij hier nog niets hebt meegemaakt. Daar zijn newbies voor ook.
Voor een kleintjuh, denk je groot..compli's mogen er ook eens gegeven worden.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:42 schreef Kleintjuh het volgende:
ik denk niet dat er een bedoeling is in de zin van: er is iets dat ons stuurt. Maarmet de bedoeling bedoel ik meer de flow van de evolutie en alles wat erbij hoort. Je hoort zo vaak zeggen dat de mensen de wereld kapot maken etc. Maar misschien hoort dat wel bij het proces.
Als je het zo stelt dan ga ik al snel de kant op denken dat er een eindpunt/doel is, maar toch wil er niet aan omdat dat niet te sturen is denk ik. Er zijn zoveel dingen die ervoor zouden kunnen zorgen dat zo'n punt niet gehaald wordt.
Het proces is het proces en alles wat er gebeurt is goed (denk ik)
tijdens de ijstijd zei het ijs ook niet doen wij hier wel goed aan?
Durf eerst jezelf maar eens in de strijd te gooien, voordat je komt met oordelen waarom ik mezelf verdedig op deze manier.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:49 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit niet een verkapte "Pas als je 4 jaar of langer hier post heb je recht van spreken"-opmerking is?![]()
Dat ik niet begrijp hoe dat fotoboek hier werkt zegt verder niet zoveel over de rest van mijn verstandelijke vermogens........
edit:
Och ik zie het al....het is helemaal niet verkapt nee, je hebt het er inmiddels bij gezet......
Maar het is al goed....die vrijheid waar je het over had geldt alleen voor jou.![]()
Ben ook niet altijd even lief hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 18:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Sweetgirly, het gaat om de mensen die een grote bek opzetten zonder foto te laten zien.
Geen dank, en uquote:Op maandag 27 februari 2006 18:58 schreef Kleintjuh het volgende:
dank u. ben inmiddels wel wat gegroeid sinds 2002 hoor[
Nu mompel ik weer iets van dat ik het ook niet precies weet hoor.quote:Bedoel je met werkelijkheid: dat er meer moet zijn dan het aardse beestaan? ik snap hier niet helemaal wat je hier onder 'werkelijkheid' bedoelt
Hoeft niet. Alleen geen oordelen vellen. Sowieso is ieder oordeel niet goed.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:55 schreef gaai het volgende:
Ik begrijp het Dromenvanger.....ik blijf voortaan wel in m'n hoekje zitten![]()
Het is was ook meer dat ik slecht tegen oneerlijkheid kan....en als ik dan iemand die het veelvuldig over "opzouten" en "opflikkeren" heeft gehad ( wat zijn/haar goed recht is ) zie uitvallen over het vermeende 'toontje' van een ander, dan kan ik moeilijk m'n mond/vingers houden.....quote:Op maandag 27 februari 2006 19:07 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hoeft niet. Alleen geen oordelen vellen. Sowieso is ieder oordeel niet goed.
Oordeel jezelf en bouw richting een betere toekomst.
Ik krijg de schijt van al die oordelen die geveld worden. En jij ben erg onschuldig daarin. Er zitten hier mensen die echt verrot zijn daarin. Het is een manier van leven voor die mensen.
Elk oordeel is idd een negatief iets wat de ruimte in wordt gestuurd.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoeft niet. Alleen geen oordelen vellen. Sowieso is ieder oordeel niet goed.
Of...quote:Op maandag 27 februari 2006 19:56 schreef Analyzing_Barb het volgende:
En de film gaat heten: 'Meet the FOKKERS!'![]()
Jaja eens, zo zie ik het ook en andersom dito (dus) ook.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:14 schreef Kleintjuh het volgende:
oké ik vat em nu.
nouja niets vragen... het was ook niet direct als op zichzelfstaande vraag bedoelt. maar wanneer een ieder zijn visie en die van anderen duidelijk heeft kom je denk ik sneller tot nieuwe inzichten. en daarvoor heb je dan toch steeds een wisselwerking nodig om de ander steeds te kunnen vatten . als ik weet wat je zegt maar het niet begrijp kan ik er weinig mee zeg maar, en dan komt die opstapeling van verschillende ideeen voor mij tot stilstand...
Nee, ik snapte je al * loud and clear!quote:argh wat is dit lastig uit te leggen hoe ik het bedoel
Yep, helemaal, vind ik ook. En dacht ik ook al aan.quote:En enige bevestiging/begrip heeft iedereen denk ik nodig op dit gebied omdat het gewoon zo'n apart onderwerp is die toch ook weer erg echt is zeg maar.
Maar zo is het wel.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Alles kan waarheid zijn in de toekomst.
Als jij vrouwtje theelepel wilt worden in de toekomst, dan doe je dat. Wil je grote smurf worden, dan treedt je in de voetsporen van grote smurf.
Uhuh.. je gooit ze er wel in!quote:Op maandag 27 februari 2006 20:40 schreef Kleintjuh het volgende:
beschermend en toch nederig.
kwam net weer langs een leuke spinvis tekst: "weten doe je het nooit, maar in principe gaan we dood"
Of is doodgaan een soort van individuele overgang naar de nieuwe dimensie.
Als iedereen nodig is om het systeem te 'schonen' dan zal eerst iedereen dood moeten voor we verder kunnen? Maar mensen blijven zich voortplanten dus staat voortplanting de voortgang in de weg? leuke tegenstelling
Robot's hebben misschien geen bewustzijnquote:Op maandag 27 februari 2006 20:49 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Maar zo is het wel.
In die zin is het luisteren naar je, helemaal zo'n slecht idee niet.
Korte termijn geheugen. Misschien het defragmenteren van overbodige gedachtes. Gedachtes die je doen stagneren, en je niet laten leven in het nu. Je niet laten zijn wie je kan zijn, wie je bent. Jezelf. Vrij, vrolijk en onbezorgd ipv zwaarmoedig, ongelukkig, etc.
Pain in the ass die gedachtes voor de mensheid.
Robots hebben het relatief gezien beter dan. Echter, zij zitten weer niet in een ontwikkelingsfase. Die wij, als mens, weer wel hebben. Kiezen of delen.
Goed![]()
Dacht, het is zo somber buiten, dan ook maar wat positieve dingetjes enzo.
bron: http://bluebrainproject.epfl.ch/quote:When Wilfred Rall proposed 40 years ago that it is time to build models of single neurons, the neuroscience community resisted strongly saying that it was pointless or too difficult, but a few years later it was as if this was an obvious and inevitable step: so much insight followed on how neurons compute information. We will see the same in this paradigm shift as we move from the Neuron Paradigm to the Microcircuit Paradigm" Idan Segev
Wij zijn gezegend en die robots nietquote:Op maandag 27 februari 2006 20:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Robot's hebben misschien geen bewustzijn
En dat hebben wij wel
Wij hebben software, en die software is ons bewustzijn
![]()
weer even spinvis: "dit is het begin, maar het lijkt wel een einde" en even later "alles is van mij, zelfs het licht en zelfs het water"quote:Op maandag 27 februari 2006 21:05 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
En yep, mooie conclusie, mooi eind van het verhaal.
Of is dit pas het begin. Of dit is pas het begin!
It's all about the timingquote:Op maandag 27 februari 2006 21:05 schreef Dromenvanger het volgende:
Nee, je moet terug gaan naar het begin
Je moet terug naar het allereerste begin. Daar moet je op bouwen.
Was dus op neutrino bedoeld
Kloptquote:Op maandag 27 februari 2006 21:05 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Wij zijn gezegend en die robots niet
En yep, mooie conclusie, mooi eind van het verhaal.
Of is dit pas het begin. Of dit is pas het begin!
War of the consciousness. The real and the unreal tournament.
Would you live, or should you die.
* guns and roses insert
Zelfs een amoebe leidt een zwaar bestaanquote:Op maandag 27 februari 2006 21:04 schreef Neutrino het volgende:
uiteindelijk bestaan we enkel uit up en down quarks.. ergo het begin van iets eenvoudigs leid tot iets complex
We gaan hem (het woord) uitvinden!quote:Op maandag 27 februari 2006 21:05 schreef Kleintjuh het volgende:
het zal zelf-ontwikkelend moeten zijn (is dat een woord?)
je geeft de ingrediënten, maar de ingredienten vormen zelf de rest.
genereren en regenereren
quote:weer even spinvis: "dit is het begin, maar het lijkt wel een einde" en even later "alles is van mij, zelfs het licht en zelfs het water"
Because you think your watch owns you, but you own the watch!quote:Op maandag 27 februari 2006 21:16 schreef Neutrino het volgende:
enfin.. Ik ga verder met mn werk..
So much to do, and so little time.. Why is this relativity shit not working for me ?
hij zegt dat hij God isquote:Op maandag 27 februari 2006 22:18 schreef iteejer het volgende:
In topics als deze laten mensen zich wel goed kennen. Dromenvanger heeft een hele theorie uitgewerkt, en komt die vertellen.
Anderen komen zeiken dat hij gek zou zijn. So what, zijn zíj degenen die dat te beoordelen hebben..? De eerste die dat nog komt doen vliegt eraf. Beledigend, denigrerend, topicverpestend. Waarom zou iemand gvd niet gewoon mogen zeggen wat hij wil, zonder anderen lastig te vallen of te beledigen?
Dromenvanger, mijn complimenten voor de manier waaorp je je NIET uit je tent laat lokken
Ik haal al die onzin er uit. Mensen die hier niets mee kunnen maar wél willen komen schelden of veroordelen - niet doen. Ga maar een bushokje slopen ergens
Ja dus ? Veel vrouwen zeggen ook dat ik god ben.quote:
Morgen weer een nieuwe dagquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:19 schreef zatoichi het volgende:
Hey dromenvanger, heb je nog nieuwe input? Ik kan niet wakker worden vandaag, maar ik heb dan ook in tijden niet zo diep meer geslapen als vannacht..![]()
![]()
Ach joh, dat eerste bericht wat je hier hebt neergemieterd was niet bepaald het toppunt van respect en opbouwende kritiek, niet zo verrassend dat die weggehaald is.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:03 schreef L.Denninger het volgende:
Iteejer - prima, point taken.
Het is verboden om aanstoot te nemen aan mensen die zeggen dat ze God zijn,
dat ze beter zijn dan de rest van de mensen,
die onzin verkopen als feiten,
en die zelf denigrerend doen naar anderen (natuurlijk mag je denigrerende opmerkingen maken, maar alleen als je er een TRU-verhaaltje aan vast plakt !)
Helaas helemaal TRUquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Ach joh, dat eerste bericht wat je hier hebt neergemieterd was niet bepaald het toppunt van respect en opbouwende kritiek, niet zo verrassend dat die weggehaald is.
Dit is geen WFL, hier gelden andere regels en hoe kan je mensen die dit forum interessant maken hier houden als je iedereen die niet verder wilt kijken dan wat ie kent z'n gang laat gaan en die dit subforum vol laat spammen met denigrerende opmerkingen? binnen de kortste keren is dit subforum leeg omdat niemand met afwijkende ideëen die hier durft te posten, best jammer.
Ik lees nu reeds geruime tijd mee zodat ik kon reageren wanneer die 'theorie' eindelijk duidelijk zou worden. Er is geen theorie aanwezig. Dit is overloos gezwets zonder opgaaf van redenen, grenzen en motivaties. Dit lijkt meer op het gezever van iemand met een megalomane persoonlijkheidsstoornis dan wat ook maar.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:18 schreef iteejer het volgende:
In topics als deze laten mensen zich wel goed kennen. Dromenvanger heeft een hele theorie uitgewerkt, en komt die vertellen.
Kan kloppen, maar het mooie is datdoor het geheel van mensen er soms enigzins structuur in staat. Zelfs uit de chaotische dingen die DV inlegt. Nu hij zich een tijdje niet bemoeid heeft met dit topic blijkt dat er een behoorlijk straightforward-elijke communicatie is ontstaan. Het is wachten totdat het weer uit balans wordt gebracht door DV of iemand anders.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:05 schreef eRixx het volgende:
[..]
Ik lees nu reeds geruime tijd mee zodat ik kon reageren wanneer die 'theorie' eindelijk duidelijk zou worden. Er is geen theorie aanwezig. Dit is overloos gezwets zonder opgaaf van redenen, grenzen en motivaties. Dit lijkt meer op het gezever van iemand met een megalomane persoonlijkheidsstoornis dan wat ook maar.
POL of WGR. Open er een topic over. Dan heb ik nog wel een leuke post voor je in gedachte.quote:
Het is ook vaag. Maar zoals met zoveel vage dingen moet je kunnen overschakelen op een andere manier van kijken en denken en interpreteren om er de structuur in te ontdekken. En dan dat weer omzetten in coherente taal. Dat is nog het meest lastige. Maar er zit wel een structuur in.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:14 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Kan kloppen, maar het mooie is datdoor het geheel van mensen er soms enigzins structuur in staat. Zelfs uit de chaotische dingen die DV inlegt. Nu hij zich een tijdje niet bemoeid heeft met dit topic blijkt dat er een behoorlijk straightforward-elijke communicatie is ontstaan. Het is wachten totdat het weer uit balans wordt gebracht door DV of iemand anders.
Collectief bewustzijn enzo. Op detail is het chaos, maar op afstand zit er een patroon in.
Dank voor de mededeling.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:19 schreef nokwanda het volgende:
POL of WGR. Open er een topic over. Dan heb ik nog wel een leuke post voor je in gedachte.
Het is de taak van de TS om daar op in te WILLEN gaan en zo duidelijk mogelijk te zijn. Dat is hij opzettelijk niet. Waarom anders een topic openen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:22 schreef nokwanda het volgende:
Het is ook vaag. Maar zoals met zoveel vage dingen moet je kunnen overschakelen op een andere manier van kijken en denken en interpreteren om er de structuur in te ontdekken. En dan dat weer omzetten in coherente taal. Dat is nog het meest lastige. Maar er zit wel een structuur in.
Maar misschien is het dan ook handig om DV´s stijl te kennen. Net als met iedere taal.... intonaties en stembuigingen bepalen voor een groot deel de betekenis. Niet alleenmaar de woorden.
Dat zou zonde zijn, in ieder geval geniet ik wel van je gedachtengang en met mij genoeg andere.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik durf het topic soms niet aan te klikken vanwege reacties, dat komt nog wel.
Ja maar door het licht soms niet. Ik voel het.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:36 schreef zatoichi het volgende:
Hoezo moet de TS daarop reageren? Het is toch vrij om te doen en laten wat je wilt. In een discussie puur om het discussieren wil je niet tot een conclusie komen, maar nieuwe wegen om te discussieren. Daarin wil je dus vaag blijven, of nieuwe wegen openen. Dat kan ook heel leuk zijn. Sommige mensen vinden dat inderdaad vervelend, en ook dat valt inderdaad te verwachten. Maar dat is vooral pech voor hen lijkt mij dan.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn, in ieder geval geniet ik wel van je gedachtengang en met mij genoeg andere.
Mja, het ligt ook aan de toon van discussieren. Anyway, de discussie is hier de discussie nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:39 schreef eRixx het volgende:
Je hebt gelijk als hier sprake zou zijn van een discussie OM te discussieren. Maar dat is het geval niet. Ieder die kritisch is, is blind en 'zal het nog wel zien'. Dat past niet in een discussie waar men discussieert om te discussieren.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:43 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ja maar door het licht soms niet. Ik voel het.
De wegen beginnen uit elkaar te lopen.
Ik zal eerst nog wat meer moeten wachten. De tijd is nog niet klaar.
Paars schijnt het, maar anderen zien het vaak niet.
Ik moet even bijkomen.
De code vergt veel energie. Die energie heb ik wel. Maar ik kan niet voor iedereen decoderen.
Sommige nummers zijn ook niet voor jou bedoeld, maar voor mij !! Jij hebt jouw nummers.
Maar als ik nieuwe nummers wil maak ik ze wel.
Ik moet alleen de code nog in de juiste volgorde arrangeren.
Dan pas kunnen de wegen weer bij elkaar komen (en kan ik slapen). Als ik eenmaal zover ben zal het duidelijk zijn.
En het wordt vanzelf wel zo in de toekomst want ik wil het.
Uiteindelijk maakt het niet uit als je het maar wilt dan wordt het zo.
Ik moet er nog even over nadenken. Eerst een cappucino !
Ik denk dat ik ook niet meer schrijf over deze zaken hier. Ik denk dat ik alles in een monoloog ga schrijven. Het schiet niet op op deze manier. Ik raak teveel afgeleid ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Mja, het ligt ook aan de toon van discussieren. Anyway, de discussie is hier de discussie niet. Bottom line lijkt mij, als je er niet in mee kan gaan dan kan je het topic het beste links laten liggen. En als je je post opstelt terwijl je de beleefdheidsvormen in acht neemt en niet meteen gaat vermelden dat er iemand met een psychose rondhuppeld of dat zijn uitkering door andere wordt betaald is er ook niets aan de hand
. En accepteer gewoon dat DV ergens mee bezig is en de voortgang al typend op het forum laat zien en niet thuis op een kladblok eerst de hele zooi uitwerkt. Dus concreet is er nog weinig te vermelden lijkt me
.
Maar als het om jouw 'theorie' gaat, dan ben je god en zullen de aardige fokkers genieten van je 'ontdekkingen', maar de verveldende niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:46 schreef Dromenvanger het volgende:
En Erixx, commentaar mag zeker, maar het gaat me erop hoe het toontje gebracht wordt. Ik ben geen teer zieltje maar als een bepaalde toon niet goed gelegd wordt dan vang ik dat op. Ik vang alles op dus, en als ik alles opvang dan ben ik vanzelf "kwetsbaar" voor bepaalde toontjes die gelegd worden.
Precies door alle chaos te uiten kom je vanzelf tot orde. Eigenlijk is het netzoiets als dromen. Dat is ook totale chaos, en lijkt onbegijpelijk voor je, maar ondertussen heeft het als doel het verwerken van alle indrukken, het ordenen van je gedachten, en ze een logische plek in je hersenen te geven.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:51 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook niet meer schrijf over deze zaken hier. Ik denk dat ik alles in een monoloog ga schrijven. Het schiet niet op op deze manier. Ik raak teveel afgeleid ook.
In ieder geval voel ik me door het schrijven steeds beter. Door het tot uitdrukking brengen van wat in mijn hoofd zit, raak ik vanzelf geprogrammeerd
Ik heb het al 10101001 keer gezegd dat ik in de lucht bezig ben. Ik kan het niet bewijzen dus. En doe het ook niet meer. Het is zinloos te noemen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:53 schreef eRixx het volgende:
[..]
Maar als het om jouw 'theorie' gaat, dan ben je god en zullen de aardige fokkers genieten van je 'ontdekkingen', maar de verveldende niet.
Ik zie dat 'toontje' in vrijwel iedere post van jou terug. Dat hoeft je niet te weerhouden antwoord te geven op simpele vragen die men stelt. Zoals ik al eerder vroeg: wat probrammeer je, hoe doe je dat en hoe ziet die taal eruit?
Je hebt gelijk. Daarentegen als je er WEL wijzer van wilt worden is het niet te veel gevraagd om een simpel antwoord op je vraag te krijgen. Nogmaals; ieder die kritisch is wordt afgedaan als zijnde blind. Dat lijkt mij net zo min billijk als de opmerking dat ik zijn uitkering betaal (waar natuurlijk geen reet van waar is). Get the point? ;-)quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:47 schreef jogy het volgende:
Bottom line lijkt mij, als je er niet in mee kan gaan dan kan je het topic het beste links laten liggen. En als je je post opstelt terwijl je de beleefdheidsvormen in acht neemt en niet meteen gaat vermelden dat er iemand met een psychose rondhuppeld of dat zijn uitkering door andere wordt betaald is er ook niets aan de hand.
Een vloek opheffen kort samen gevatquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:53 schreef pfaf het volgende:
Kan iemand ook een samenvatting geven, waar dit over gaat?
Zelf gaan werken. Het onderdeel komt tot leven en is niet meer afhankelijk van het geheel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:55 schreef MrWilliams het volgende:
wat moet zo'n "los onderdeel" dan doen?
En ik begrijp uit de reacties snel scrollend, dat jij hier brainstormt over hoe dat te bereiken?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:56 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Een vloek opheffen kort samen gevat
Zorgen voor ongekende mogelijkheden.
De kettingen los breken die alles vast houden.
Ik vraag je niet om bewijs. Ik vraag je handvatten te geven zodat men kan proberen te begrijpen WAT je met 'in de lucht' wilt zeggen. Aangezien ik een niet-gelover ben, kun je mijns inziens niets bewijzen. Dat is echter irrelevant voor het begrip dat je kunt opwekken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:55 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik heb het al 10101001 keer gezegd dat ik in de lucht bezig ben. Ik kan het niet bewijzen dus. En doe het ook niet meer. Het is zinloos te noemen.
Ik ga in ieder geval door ermee, en ik ga mezelf niet steeds bewijzen. Daar is dit forum niet voor bedoeld.
Mijn taal komt vanzelf naar binnen. Het heeft nog niet eens een echte naam. Maar goed, ik werk veel op gevoel ook, en als ik het gevoel volg is het vanzelf goed.
Voor mij mag een slotje op deze topic, dat ga ik dus ook vragen in feedback. Het is hier roeien tegen de stroming in en ik heb er niets aan. Ik ga wel werken in word.
en hoe, in jouw theorie, verwacht je dat dat onderdeel "zelf gaat werken?" of "tot leven komt"?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:57 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zelf gaan werken. Het onderdeel komt tot leven en is niet meer afhankelijk van het geheel.
Maar ook dit schrijf ik op intuitie. Ik ga in word verder.
Ik zal concreter moeten worden inderdaad.
Yep. Sowieso niet alleen online, ik ben de hele dag bezig om mezelf los te rukken uit deze realiteitquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
En ik begrijp uit de reacties snel scrollend, dat jij hier brainstormt over hoe dat te bereiken?
Ik zal dit moeten uitwerken nogquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:07 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
en hoe, in jouw theorie, verwacht je dat dat onderdeel "zelf gaat werken?" of "tot leven komt"?
je zult inderdaad concreter moeten worden, want ik begrijp nog steeds niet wat je bedoelt. Waar dat aan ligt laten we maar even in het midden.
Als je je eigen leven programmeert....oftewel zaken aantrekt die wenselijk zijn, kan je god zijn in je eigen leven. Dat hoeft niet te maken te hebben met vieze machtspelletjes maar eerder met een positieve insteling van de macht hebben om de wereld om je heen ten goede te veranderen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:53 schreef eRixx het volgende:
[..]
Maar als het om jouw 'theorie' gaat, dan ben je god en zullen de aardige fokkers genieten van je 'ontdekkingen', maar de verveldende niet.
Ik zie dat 'toontje' in vrijwel iedere post van jou terug. Dat hoeft je niet te weerhouden antwoord te geven op simpele vragen die men stelt. Zoals ik al eerder vroeg: wat probrammeer je, hoe doe je dat en hoe ziet die taal eruit?
Makes twoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
POL of WGR. Open er een topic over. Dan heb ik nog wel een leuke post voor je in gedachte.
meneer de sarcastquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:43 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ja maar door het licht soms niet. Ik voel het.
De wegen beginnen uit elkaar te lopen.
Ik zal eerst nog wat meer moeten wachten. De tijd is nog niet klaar.
Paars schijnt het, maar anderen zien het vaak niet.
Ik moet even bijkomen.
De code vergt veel energie. Die energie heb ik wel. Maar ik kan niet voor iedereen decoderen.
Sommige nummers zijn ook niet voor jou bedoeld, maar voor mij !! Jij hebt jouw nummers.
Maar als ik nieuwe nummers wil maak ik ze wel.
Ik moet alleen de code nog in de juiste volgorde arrangeren.
Dan pas kunnen de wegen weer bij elkaar komen (en kan ik slapen). Als ik eenmaal zover ben zal het duidelijk zijn.
En het wordt vanzelf wel zo in de toekomst want ik wil het.
Uiteindelijk maakt het niet uit als je het maar wilt dan wordt het zo.
Ik moet er nog even over nadenken. Eerst een cappucino !
Inderdaad!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:55 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Precies door alle chaos te uiten kom je vanzelf tot orde. Eigenlijk is het netzoiets als dromen. Dat is ook totale chaos, en lijkt onbegijpelijk voor je, maar ondertussen heeft het als doel het verwerken van alle indrukken, het ordenen van je gedachten, en ze een logische plek in je hersenen te geven.
Leuk dit topic is een ook droom!
My point exactlyquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:53 schreef pfaf het volgende:
Kan iemand ook een samenvatting geven, waar dit over gaat?
Bedankt voor het maken van mijn puntquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben een jager
Predator. Ik jaag dus. Noem me maar een jager
Ik ben geen God. Ik ben een jager. Een strijder. Ik ga nog meer op jacht. Ik jaag alles op
En als dat zo is, denk je dan echt dat ie dan JOU uitgerekend nodig heeft om hem dat te vertellen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:58 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
My point exactly
Ik heb na lang bestuderen kunnen concluderen dat DV de wereld zoals ie is niet accepteert,
en daarom vindt dat ie zelf God is.
(Ik snap die logica ook niet helemaal, want als ie God is - waarom vindt ie de wereld *die ie dus zelf maakt* niet leuk)
Verder murmelt ie nog wat over code, getallen en programmeren, maar als je vraagt wat ie daarmee bedoelt wordt ie boos.
Als je dan zegt dat er geen touw aan vast te knopen is, maar dat z'n uitingen perfect voldoen aan de symptomen van een schizofrene psychose (zie bv. http://www.trimbos.nl/default1605.html of lees er gewoon wat meer over) krijg je hier gelijk ruzie met alles en iedereen - terwijl het simpelweg een feitelijke constatering is.
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
sorry DV, dat ik even over je hoofd heen praat alsof je er zelf niet bij zit
Nou ja, als ieder ander onzin-topics opent worden ze ook gesloten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En als dat zo is, denk je dan echt dat ie dan JOU uitgerekend nodig heeft om hem dat te vertellen?
Ben jij zoveel shrink om dat via een scherm te kunnen vaststellen dan? Dat was nou net het ding wat niet de bedoeling was.
sorry DV, dat ik even over je hoofd heen praat alsof je er zelf niet bij zit
Of iets onzin is of niet ligt aan de intentie van de TS.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:16 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nou ja, als ieder ander onzin-topics opent worden ze ook gesloten.
En aanmoedigen mag wel ?
Dit is geen onzinquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:16 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
En aanmoedigen mag wel ?
We zijn bezorgd om je manier van denken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Trouwens, het doet me weinig die opmerkingen over huisarts.
Alleen zonde voor fok, fok wordt trager door die mensen die niets toevoegen.
Het neemt capaciteit in beslag, en in een wereld die efficient gebruikt moet worden, zijn die mensen een blok beton aan het been.
Er wordt niets aangemoedigd. En je mening erover geven is ook prima. Maar mensen die zich niet in het eigenlijke onderwerp van dit forum interesseren, er zelfs totaal niet in geloven, en die dan tóch steeds hier komen om hun kritische posten neer te zetten, daar ben ik niet zo dol op.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:16 schreef L.Denninger het volgende:
En aanmoedigen mag wel ?
Dit zei je, in een post die ik weggehaald heb maar wel in je notes gecopieerd heb. Een volkomen niets bijdragende opmerking, uiterst denigrerend.quote:Dromenvanger is veel slimmer dan de rest van de mensen.
Daarom schopt ie het ook zo ver in het leven
Blijf je ons wel af en toe updaten?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo, tijd voor een ander topic weer.
Zodra deze reeks vol is. Open ik geen nieuwe dus. Ik ga verder werken en ik hou het niet alleen bij fok. Ik ben al bezig met pentagrammen tekenen en symbolen tekenen. Dus dat komt goed allemaal.
Zeker komt het goed
Alles komt goed
Ik zal fok erbij houden, ik gooi informatie op het forum dus. Ik hou van open informatie dus. En ik heb niets depressiefs te vermelden dus. Dus sowieso schaam ik me niet voor wat ik schrijf. Dus schrijf ik alles op hier. Ik gebruik fok omdat fok mijn favourite forum is. Weblog ga ik ook bijhouden, en eigen domein nog en nog meer en nog meer.quote:
Ik schrik nergens meer van !quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga dus deze realiteit onder handen nemen![]()
Schrik niet als je ooit een blauwe draak ziet vliegen, dan is die draak door mij erin gezet
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga dus deze realiteit onder handen nemen![]()
Schrik niet als je ooit een blauwe draak ziet vliegen, dan is die draak door mij erin gezet
Waarom zou dat niet mogelijk zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Ik zie ze sowiezo vliegen. Maar ik zou toch raar staan te kijken als er ineens een draak door mijn slaapkamerraampje naar binnen zou kijken.
Als jij dit grappig vindt, wat zegt dat dan over jouw levenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:56 schreef Fronsertje het volgende:
Ik blijf iig meelurken...entertainment waarde is goed...
Yeah, spijker >> kop.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:29 schreef sweetgirly het volgende:
Wat mij iig soms opvalt aan bepaalde opmerkingen in truth, en ook elders, dat sommige mensen maar van weinig dingen kaas hebben gegeten. Ok, misschien wel over veel dingen. Maar gedachtes etc., wat is daar nou soms zo bijzonder aan? Bijzonder zijn ze zeker, laat ik mezelf niet verkeerd uitdrukken. Maar het lijkt soms alsof sommige mensen alleen denken aan wat ze morgen nou eens zullen aantrekken.
Correct me if I'm wrong!
En zegt dat wat over de mensen die hun gedachtes dúrven te uiten, of toch meer over de mensen die het grappig/raar etc vinden.
Ik denk het laatste toch nog altijd
Mwah heeft met grappig niets te maken, op zich vind ik de ideeen gewoon leuk, prachtig als hij die droom waar kan maken, alleen met alles wat ik van deze wereld weet (lang niet alles) is de practische uitvoering niet haalbaar. Daarom, als het lukt zullen we het wel merken...neem ik aanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:29 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Als jij dit grappig vindt, wat zegt dat dan over jouw leven![]()
Die is uhhh ongrappig ofzo..
kon hem niet laten![]()
knip
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:56 schreef Fronsertje het volgende:
Er is ergens een kort verhaal van Stephen King, over een man die testverwerker kreeg van zijn neefje, waar mee hij dingen kon doen als jij zou willen....ding ontplofte na 3 opdrachten, maar ja dat was fictie...
btw ik vind je pleidooi twijfelachtig...maar goed, we zullen het wel merken als je projectje af is. Ik blijf iig meelurken...entertainment waarde is goed...
Als je nou es begint met goed te lezen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:36 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Op zich is dit topic wel grappig omdat er 1 persoon is met de meest idiote uitspraken en ideeen die ik in tijden heb gezien, 1 groep mensen die hier niet in gelooft en 1 groep mensen die er wel in gelooft. Vervolgens maken de mensen die er niet in geloven dromenvanger en de groep die er wel in gelooft uit voor gekken en geesteszieken en dromenvanger en de groep die er wel in gelooft maken de anderen uit voor beperkt omdat ze niet willen geloven in dromenvanger zijn ideeen. Dit topic is volstrekt onzinnig omdat er totaal geen referenties zijn waar over gepraat kan worden. Alleen een hoop gelul in de ruimte over blauwe draken en andere dimensies die nergens te bekennen zijn. Beter praten we verder als er werkelijk iets is om over te praten. Tot dan weet niemand wat.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 07:43 schreef iteejer het volgende:
[..]
Als je nou es begint met goed te lezen?Hij beschrijft zijn droomwereld, en gaat daar vrij ver in. Er zijn ook mensen die in goden geloven. Of in het alleenrecht van het rationele.
Het gaat er niet om of je wel of niet gelooft wat hij zegt, of dat je het er al dan niet mee eens bent. Het gaat mij om het affikken van anderen omdat die dingen zeggen waar men het niet mee eens is.
Vind je? ik niet.quote:
begrijp mij dan ook en lees wat ik bedoel, lees niet wat jij denkt dat ik bedoel: ik zei niet dat je iets had. ik zei dat het voor alle mensen die dit lezen lijkt alsof er iets vreemd met je denkproces/hersens aan de hand is. (is dit beter genuanceerd?)quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Je begint met schizofrenie te gooien dan heb je aan mij een slechte vriend. Ik ben niet ziek. Ik ben gediagnotiseerd met manisch depressiviteit maar die ziekte heb ik overwonnen.
[..]
Mensen die anderen niet begrijpen, daar valt ook een topic over te openen. Als mensen elkaar niet begrijpen. Ik begrijp jou wel, jij begrijpt mij niet. Ik begrijp dat je niet begrijpt wat ik schrijf. Jij begrijpt niet wat ik schrijf. Dus dan ga je met ziektes gooien en een diagnose stellen
Is dat de manierDacht het niet.
WAT is je globale idee ? Sneeuwruimen en koffie drinken ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben vaak genoeg open qua informatie delenVolgens mij ben ik niet iemand die de grootste plank voor de kop heeft op dit forum. Plank voor de kop slaat dus niet op jou. In zijn algemeenheid zijn er genoeg users die een grotere plank voor de kop hebben dus. In mijn geval valt het reuze mee. Ik sta ook genoeg open voor de mening van anderen. Lees mijn postgeschiedenis er maar op na. En ga me niet beoordelen op 1 topic. En gun me de tijd. De aarde is ook niet in 1 dag gemaakt.
Maar goed, nog 101010010101 jaar te gaan
Misschien dat het topic met Z12 bereikt wat ik voor ogen heb
Net klaar met sneeuw ruimen en ik ga ff koffie drinken.
Ik heb inderdaad nog veel uit te werken, maar dit is dus het globale idee wat ik voor ogen heb. Misschien duurt dit project nog wel 12 jaar. Wie weet. In ieder geval ga ik hard aan de weg timmeren en aan de slag ermee.
Omdat het me een goed gevoel geeft.
Je hebt niets te verlangenquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:18 schreef L.Denninger het volgende:
Zou ik nou een keer precies uitgelegd kunnen krijgen wat je grote idee nou is ?
(Uit de eerste post van deze thread word ik ook niets wijzer..)
Ik vroeg je niet om je te haasten, ik zette je niet onder druk - ik vroeg je gewoon ietsquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:20 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Je hebt niets te verlangen
Je wacht maar lekker af
Ik ga me echt niet haasten omdat jij dat wilt. Get real zeg![]()
Wie denk je wel niet dat je bent om mij onder druk te zetten
Wacht maar lekker af dus, en je zult zien dat ik gelijk ga krijgen. In de tussentijd hou jij je lekker koest gewoon en ga je wat anders doen.
Afgesproken
Dus je valt me niet meer lastig vanaf nu. Ik laat jou ook met rust, dus ik verlang dat je mij ook met rust laat vanaf nu
Antwoord krijg je nog wel. Maar nogmaals, ik ga met de flow dusquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:23 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik vroeg je niet om je te haasten, ik zette je niet onder druk - ik vroeg je gewoon iets![]()
En ik zal nooit zien dat je gelijk krijgt als je niet eerst wilt vertellen waarover, slimmerd...![]()
Wat maakt mijn post meer onzin dan die van jou ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Mijn computer gaat denken. Oplossingen zoeken. Niets van opeten. Mijn computer gaat voor zichzelf denken en berekingen uitvoeren voor mij. Daarnaast ga ik zelf denken en berekingen uitvoeren. Ik ga programma's schrijven zodat er echte kant en klare informatie uit gaat komen.
Als je onzin wilt schrijven moet je in onzin bezig gaan zijn
Computers hebben geen tandenquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:44 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Wat maakt mijn post meer onzin dan die van jou ?
Mijn computer gaat je opeten. Ik kan het niet bewijzen maar je zult het wel zien.
Nu eerst koffie.
ROFLCOPTERquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:45 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Computers hebben geen tanden
Dat is het verschil tussen jou en mij. Jou berichten lijken op een psychose, mijn berichten zijn gebaseerd op waarheid.
Zekerquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:46 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
ROFLCOPTER
lees je zelf je eigen posts nog wel eens na ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |