abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 februari 2006 @ 21:18:45 #176
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35555841
Ik heb eeuwig leven
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_35555857
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:04 schreef Neutrino het volgende:
uiteindelijk bestaan we enkel uit up en down quarks.. ergo het begin van iets eenvoudigs leid tot iets complex
Zelfs een amoebe leidt een zwaar bestaan

al dan niet later.
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:05 schreef Kleintjuh het volgende:
het zal zelf-ontwikkelend moeten zijn (is dat een woord?)
je geeft de ingrediënten, maar de ingredienten vormen zelf de rest.
genereren en regenereren
We gaan hem (het woord) uitvinden!
Zoiets als een vermaler of komen we toch weer bij de pc uit, maar dan incl. (DV's woorden) software.. Je stopt er wat in, en er komt iets uit. Zonder ruis.

Is bewustzijn niet zelfontwikkelend, stiekem

Dan zou zelfs mijn kat Einstein kunnen zijn, en een mier intelligenter dan ik ben/kan zijn.

Ja toch en volgens mij is dat nog zo ook!
Of zijn er voorwaardes aan verbonden?
quote:
weer even spinvis: "dit is het begin, maar het lijkt wel een einde" en even later "alles is van mij, zelfs het licht en zelfs het water"

Zonder begin, geen eind, zonder touw, geen knoop, zonder leven, geen dood, zonder Ying, geen Yang.

De oerknal * Bang

ok, ik rappen zo hoor, moeten we niet hebben <- dj nitwit
pi_35555904
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:16 schreef Neutrino het volgende:
enfin.. Ik ga verder met mn werk..

So much to do, and so little time.. Why is this relativity shit not working for me ?
Because you think your watch owns you, but you own the watch!

* rapt lekker verder
pi_35556024
Hecht je niet teveel aan de teksten van Spinvis hoor. Natuurlijk is het goeie muziek (ik had het nummer net in mijn hoofd toen ik dit zal door te lezen) maar hij zegt zelf ook dat er niet altijd een betekenis achter zijn teksten zit. Daarentegen kan dat je natuurlijk juist weer opvatten als een uitdaging om over de diepere betekenis na te denken.

Mijn vriendin zegt altijd dat de tekst bij haar een gevoel teweegbrengt. Kortom de tekst als metaboodschap van iets groters. En ik ach, gewoon lekker luisteren en meezingen.
pi_35556167
*gooit er een beatboxje in

ik denk dat organischer moet zijn dan alleen een pc. of het moet in iedergeval de basis elementen produceren.
zonder mens geen pc en al dan niet later zonder pc geen mens?
de vicieuze crirkel des bestaan

op dit moment zijn de voorwaardes vooral de capaciteit van je brein. Maar wanneer eenmaal alles gedeeld wordt kun je 'teren' op andermans brein.

inderdaad ik ga me ook niet helemaal blindstaren over hoe in smalfilm het zit met die raadsels e.d. maar daarom vind ik juist die kleine passages op veel manieren toepasbaar.
pi_35557962
In topics als deze laten mensen zich wel goed kennen. Dromenvanger heeft een hele theorie uitgewerkt, en komt die vertellen.
Anderen komen zeiken dat hij gek zou zijn. So what, zijn zíj degenen die dat te beoordelen hebben..? De eerste die dat nog komt doen vliegt eraf. Beledigend, denigrerend, topicverpestend. Waarom zou iemand gvd niet gewoon mogen zeggen wat hij wil, zonder anderen lastig te vallen of te beledigen?

Dromenvanger, mijn complimenten voor de manier waaorp je je NIET uit je tent laat lokken

Ik haal al die onzin er uit. Mensen die hier niets mee kunnen maar wél willen komen schelden of veroordelen - niet doen. Ga maar een bushokje slopen ergens
  maandag 27 februari 2006 @ 23:12:06 #182
107058 Lord_of_the_String
vechter voor waarheid
pi_35560060
excuus, iteejer, maar dromenvanger heeft zich wel degelijk uit de tent laten lokken en heeft een aantal malen flink agressief uitgehaald naar mensen die nog niet eens zulke gekke kritiek leverden.
"Ego is de god die de regels maakt vandaag. Waarheid is onbelangrijk,
beter dan de ander lijken is het ideaal." Lord of the String Oktober 2015
pi_35561311
quote:
Op maandag 27 februari 2006 22:18 schreef iteejer het volgende:
In topics als deze laten mensen zich wel goed kennen. Dromenvanger heeft een hele theorie uitgewerkt, en komt die vertellen.
Anderen komen zeiken dat hij gek zou zijn. So what, zijn zíj degenen die dat te beoordelen hebben..? De eerste die dat nog komt doen vliegt eraf. Beledigend, denigrerend, topicverpestend. Waarom zou iemand gvd niet gewoon mogen zeggen wat hij wil, zonder anderen lastig te vallen of te beledigen?

Dromenvanger, mijn complimenten voor de manier waaorp je je NIET uit je tent laat lokken

Ik haal al die onzin er uit. Mensen die hier niets mee kunnen maar wél willen komen schelden of veroordelen - niet doen. Ga maar een bushokje slopen ergens
hij zegt dat hij God is
Blond zijn is geen schande, toch?
  dinsdag 28 februari 2006 @ 00:44:38 #184
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_35562506
quote:
Op maandag 27 februari 2006 23:53 schreef Kizzy het volgende:

[..]

hij zegt dat hij God is
Ja dus ? Veel vrouwen zeggen ook dat ik god ben.
Dan geef ik ze maar gelijk .. Ik kan er mee leven..
Sell in may and go away. Forget it, we are here to stay.
pi_35563146
edit iteejer
Truth is een forum waar je ook anders geformuleerde ideen kwijt kunt. Als je daar niets mee kunt, is dat nog geen reden om de ander af te kraken.
Dat werkt polariserend en sfeerverpestend.

[ Bericht 91% gewijzigd door iteejer op 28-02-2006 07:04:46 ]
Empty your mind. Be formless. Shapeless. Like water. Now you put water into a cup it becomes the cup. You put water into a bottle it becomes the bottle. You put it in a teapot it becomes the teapot. That water can flow. It can crash. Be water, my fri
pi_35563942
Dromenvanger, wat een lef dat jij anders durft te posten. Ik snap er geen hol van, maar dat boeit niet. Mijn respect heb je

Ik ga ook weleens surfen op mijn gedachtengolven maar durf ze nauwelijks te delen omdat het gewoon te weird is zelfs voor mezelf op dat moment. Maar ik ben er niet meer bang voor, dat komt mede door mensen zoals jij die wel het lef hebben om het te delen

Nouja, tot zover maar weer, inhoudelijk kan ik er echt niks over zeggen. Gewoon doorgaan op je pad, man, dappere dodo
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_35563975
Hee Dromenvanger oude maat, heb je veel gemist maar je kwam weer terug, misschien als je ff 2 jaar in je gedachten teruggaat was daar ene Newsman, die ruzie maakte met Baajguardian, maar goed baaj en ik werden vrienden, hee man ik verwijt je niks. Kom lekker tot rust en zie je weer in the Truth. Op de goeie oude tijden

Groet Newsman
pi_35564965
Hey dromenvanger, heb je nog nieuwe input? Ik kan niet wakker worden vandaag, maar ik heb dan ook in tijden niet zo diep meer geslapen als vannacht..
pi_35565302
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 08:19 schreef zatoichi het volgende:
Hey dromenvanger, heb je nog nieuwe input? Ik kan niet wakker worden vandaag, maar ik heb dan ook in tijden niet zo diep meer geslapen als vannacht..
Morgen weer een nieuwe dag
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  dinsdag 28 februari 2006 @ 10:03:21 #190
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_35566151
Iteejer - prima, point taken.

Het is verboden om aanstoot te nemen aan mensen die zeggen dat ze God zijn,
dat ze beter zijn dan de rest van de mensen,
die onzin verkopen als feiten,
en die zelf denigrerend doen naar anderen (natuurlijk mag je denigrerende opmerkingen maken, maar alleen als je er een TRU-verhaaltje aan vast plakt !)

En over die interessante theorie - die is inderdaad erg goed beschreven in de OP.

Nou ja, ik ga maar weer verder programmeren aan de hemel want die is nog niet af, en jullie komen er allemaal niet in want ik ben God en jullie zijn minderwaardige mensen.
Onthou, het licht wint altijd en dat ben Ik.
zzz
pi_35566272
Waar staat het dat het verboden is om jezelf God te noemen?
Kan Droompje nu een boete krijgen?

Misschien bedoelt hij het helemaal niet zoals hij het neerzet.
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35566470
Nou ja sommige mensen kunnen er wel aanstoot aannemen, zeker christelijke mensen. Dus volstrekt onlogisch zijn de reacties niet.

Daarentegen moet men zich er ook niet zo druk over maken, want dat beperkt je nou juist in het creatief denken.

Kortom precies zoals barb: misschien bedoelt hij het helemaal niet zoals hij het neerzet.

"out-of-the-box"
pi_35566538
ik hecht daar ook helemaal geen waarde aan. Dromenvanger komt iig niet over als iemand die een extreem superioriteitsgevoel heeft en ook geen arrogantie vind ik.
Sommigen die hier even komen vertellen dat zij wel precies weten hoe alles in elkaar zit en die zo ongelofelijk dogmatische sarcastische opmerkingen plaatsen, daar irriteer ik me pas aan.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 10:40:49 #194
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_35566856
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 10:03 schreef L.Denninger het volgende:
Iteejer - prima, point taken.

Het is verboden om aanstoot te nemen aan mensen die zeggen dat ze God zijn,
dat ze beter zijn dan de rest van de mensen,
die onzin verkopen als feiten,
en die zelf denigrerend doen naar anderen (natuurlijk mag je denigrerende opmerkingen maken, maar alleen als je er een TRU-verhaaltje aan vast plakt !)
Ach joh, dat eerste bericht wat je hier hebt neergemieterd was niet bepaald het toppunt van respect en opbouwende kritiek, niet zo verrassend dat die weggehaald is.
Dit is geen WFL, hier gelden andere regels en hoe kan je mensen die dit forum interessant maken hier houden als je iedereen die niet verder wilt kijken dan wat ie kent z'n gang laat gaan en die dit subforum vol laat spammen met denigrerende opmerkingen? binnen de kortste keren is dit subforum leeg omdat niemand met afwijkende ideëen die hier durft te posten, best jammer.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_35567719
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 10:40 schreef jogy het volgende:

[..]

Ach joh, dat eerste bericht wat je hier hebt neergemieterd was niet bepaald het toppunt van respect en opbouwende kritiek, niet zo verrassend dat die weggehaald is.
Dit is geen WFL, hier gelden andere regels en hoe kan je mensen die dit forum interessant maken hier houden als je iedereen die niet verder wilt kijken dan wat ie kent z'n gang laat gaan en die dit subforum vol laat spammen met denigrerende opmerkingen? binnen de kortste keren is dit subforum leeg omdat niemand met afwijkende ideëen die hier durft te posten, best jammer.
Helaas helemaal TRU
pi_35571546
Wat is het doel van dit topic? Wat is die theorie van TS?

Het enige dat ik lees is geflame, van mensen die een reactie geven en van TS die zich afreageert op hen.

Weinig constructief, terwijl ik toch erg nieuwsgierig ben.
now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
pi_35572116
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben een workaholic
En ik betaal je uitkering.
pi_35572320
quote:
Op maandag 27 februari 2006 22:18 schreef iteejer het volgende:
Ik lees nu reeds geruime tijd mee zodat ik kon reageren wanneer die 'theorie' eindelijk duidelijk zou worden. Er is geen theorie aanwezig. Dit is overloos gezwets zonder opgaaf van redenen, grenzen en motivaties. Dit lijkt meer op het gezever van iemand met een megalomane persoonlijkheidsstoornis dan wat ook maar.

Ik ben best benieuwd, maar is het TE veel gevraagd om simpelweg uiteen te zetten WAT het punt nu precies is? Louter op de mensen die blind complimenteren wordt positief gereageerd en ieder die het waagt een (kritische) vraag te stellen wordt afgesnauwd door het heerschap dromenvanger.

Dromenvanger, bewijs eens wat of toon eens iets aan.
pi_35572606
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 14:05 schreef eRixx het volgende:

[..]

Ik lees nu reeds geruime tijd mee zodat ik kon reageren wanneer die 'theorie' eindelijk duidelijk zou worden. Er is geen theorie aanwezig. Dit is overloos gezwets zonder opgaaf van redenen, grenzen en motivaties. Dit lijkt meer op het gezever van iemand met een megalomane persoonlijkheidsstoornis dan wat ook maar.
Kan kloppen, maar het mooie is datdoor het geheel van mensen er soms enigzins structuur in staat. Zelfs uit de chaotische dingen die DV inlegt. Nu hij zich een tijdje niet bemoeid heeft met dit topic blijkt dat er een behoorlijk straightforward-elijke communicatie is ontstaan. Het is wachten totdat het weer uit balans wordt gebracht door DV of iemand anders.

Collectief bewustzijn enzo. Op detail is het chaos, maar op afstand zit er een patroon in.
pi_35572765
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:59 schreef eRixx het volgende:

[..]

En ik betaal je uitkering.
POL of WGR. Open er een topic over. Dan heb ik nog wel een leuke post voor je in gedachte.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')