quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:18 schreef PhiNiks het volgende:doel van phiniks... de man achter dromenvanger openbaren door hem dit zelf te laten doen
Ik openbaar mezelf wel, ik ben de openbaring.
En heb jou niet nodig. Ik zoek zo een ander topic op waar ik verder bouw. Maar dit topic is me dierbaar, dus deze reeks gaat lang aanhouden. Zeker 29320934924390 delen
![]()
Of gewoon 01010100101010101 delen. Vooral nullen en enen
Mijn gedachtes tot uitdrukking brengen betekend bouwen.
Dat jij me wil afbouwen, tja, daar kom je nog wel achter. Als je kwaad in de zin hebt richting mij, dan val je nog wel op je gezicht.
Dat kan ik je nu al verzekeren
![]()
Ik ben niet te kraken door anderen, dat ik mezelf kraak is een waarheid. Maar anderen kunnen me niet breken. Dat ik mezelf breek en maak is wel weer waar.
En dat ik jou kan kraken is ook waar
![]()
Ik kraak jou hele bestaan als ik wil. Door het geheel te kraken. Dan vliegen de details om jou oren
![]()
En zal jou hele lichaam uit elkaar vallen. Net zoals mijn lichaam los is van materie.
Ik sta voor verlossing. En dan niet de verlossing door Christus. Mijn eigen verlossing.
Ik ben een man met visie en doel.
En als ik nu zeg, dat ik jou kraak. Dan kraak ik jou helemaal. Net zoals ik het universum ga kraken.
Ik doel niet eens op jou. Ik heb het over de hele wereld dus. Zodra ik het hele univesum gekraakt heb, heb ik de mensheid gekraakt
En dan is de verlossing aanwezig.
En misschien ben ik wel Christus in een modern jasje te noemen
![]()
Wie weet. Maar ik weet niet of het met Christus te maken heeft nu.
Ik sta op mezelf. Ik ben zelfstandig ondernemer ook. En trek me weinig aan van jou en van anderen die me tegenwerken