quote:
Ik zal fok erbij houden, ik gooi informatie op het forum dus. Ik hou van open informatie dus. En ik heb niets depressiefs te vermelden dus. Dus sowieso schaam ik me niet voor wat ik schrijf. Dus schrijf ik alles op hier. Ik gebruik fok omdat fok mijn favourite forum is. Weblog ga ik ook bijhouden, en eigen domein nog en nog meer en nog meer.
Schrijven is echt de manier....en nu nog een goede basis maken waar het schrijven op moet gebeuren. In principe moet het zo zijn dat je tekeningen en schrijven tot leven brengt, puur door de basis juist te programmeren. Dat de basis dus zorgt dat alles in leven komt
![]()
De basis bestaat dan uit de ultieme codes en is het ultieme programma. Dat denk ik dus, dat is de software die ik wil zien. Je typt in wat je nodig hebt en je krijgt het. Ik denk dus echt dat het mogelijk is. Maar ik kan het niet bewijzen, daarom ga ik snel beginnen ermee. Ook tekeningen maken en symbolen erbij. Het moet perfect in elkaar zitten allemaal
![]()
Je typt in wat je wilt, en je hebt het. Ezeltje strekje, tafeltje dekje. Waarom zou dat niet mogelijk zijn
![]()
Je moet denken in ongekende mogelijkheden wil je vooruit in het leven
![]()
Maar ik zal ook achter de schermen verder moeten gaan. Ik doe aan open source ook. Heb ik een programma geschreven en denk ik dat het veilig is om het te openbaren dan laat ik het iedereen zien zodat iedereeen verder kan bouwen erop.
En natuurlijk gratis alles. Alles gratis
![]()
Maar ik heb fok dus nodig en het is leuk hier. Af en toe negatieve reacties maar genoeg leuke mensen.
Maar je kunt je voorbereiden op een hele andere realiteit. Ik krijg dus hulp van anderen ook nog erbij. Ik sta er niet alleen voor. Met anderen bedoel ik niet alleen levende mensen maar nog meer andere mensen dus
![]()
Maar het komt allemaal goed.
Het moet ook wel goed komen in mijn leven. Ik kan ook niet meer terug. Ik kan niet terugkeren naar mijn oude leven, omdat dit mijn leven is. Dit is mijn leven. Ik ben opnieuw geboren dus. En ik hou van dit leven.
Dat andere leven was gewoon saai en ik voelde me ziek. Nu voel ik me helemaal niet meer ziek.
Laatste toevoeging. Dit denken, dit ruime denken is ook maar 0,00000001 promilage van wat nog meer kan komen in mijn hoofd. Ik heb mijn denken doorbroken 6 jaar geleden en ga nu verder met uitbouwen ervan. Mijn denken is onbepert en is het denken onbeperkt dan zijn er vanzelf onbeperkte mogelijkheden.
Het zit allemaal in het brein. En daarnaast misschien nog de geest en ziel maar ik denk dat het brein het belangrijkste is. Het brein ook optimaliseren. Steeds verder optimaliseren van het brein
![]()
Totdat het brein perfect is ook. En heb je 6,6 miljard cellen gebruikt van het brein, dan ga je iedere cel opnieuw uitbreiden
[ Bericht 17% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 28-02-2006 19:22:47 ]