Als ik een cd koop vraag ik ook altijd eerst naar de foto van de moeder van de drummer, en owee als het een lelijk wijf is, die moeder, nou dan laat ik de cd gewoon liggenquote:Op zondag 26 februari 2006 14:12 schreef Ill-Skillz het volgende:
Ik vind Floortje maar een lelijke vrouw. Ik snap niet dat mensen haar aantrekkelijk vinden, en die zielige moeder van haar. Die slaat alles! Zo'n stomme kakker met zo'n doorleefde kop maar die zichzelf en d'r dochter helemaal het einde vindt.
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:21 schreef Lynx666 het volgende:
[afbeelding]
Deze foto moet eigenlijk ook in de OP
Whehehe.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:23 schreef Danzig het volgende:
[..]
Als ik een cd koop vraag ik ook altijd eerst naar de foto van de moeder van de drummer, en owee als het een lelijk wijf is, die moeder, nou dan laat ik de cd gewoon liggen![]()
Inderdaad. Al is die moeder wel heel ergquote:Op zondag 26 februari 2006 14:27 schreef Natalie het volgende:
't Gaat toch niet om d'r moeder
En trouwens, hoe zielig die moeder ook zou zijn in de ogen van anderen: ze is er wel iedere week om haar dochter de supporten. Wat daar zielig aan is, daar kan ik met m'n kop niet bij.
Ik begrijp wel je bedoelt ja, als ze het teveel doet dan wordt het irritant inderdaad. Maar met de juiste begeleiding kan dat wel verholpen worden.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:33 schreef steenz het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich de laatste tijd een beetje begint te ergeren aan het gebruik van nodeloos vibrato van Floortje?
Ben 't met je eens, Meiske.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:35 schreef Meiske78 het volgende:
Gisteravond vond ik Ellen echt de beste, maar over-all is Floortje gewoon de topper van deze idols
Mjah, maar voor mijn gevoel had ze daar in het begin dus veel minder last van. Of althans; toen stoorde het me nog niet. Nu is het me een aantal keer achter elkaar opgevallen, ondanks dat ze natuurlijk juist nu heel veel begeleiding en les hebben gehad de laatste periode...quote:Op zondag 26 februari 2006 15:35 schreef Danzig het volgende:
[..]
Ik begrijp wel je bedoelt ja, als ze het teveel doet dan wordt het irritant inderdaad. Maar met de juiste begeleiding kan dat wel verholpen worden.
Misschien valt het je op omdat je er extra op letquote:Op zondag 26 februari 2006 15:36 schreef steenz het volgende:
[..]
Mjah, maar voor mijn gevoel had ze daar in het begin dus veel minder last van. Of althans; toen stoorde het me nog niet. Nu is het me een aantal keer achter elkaar opgevallen, ondanks dat ze natuurlijk juist nu heel veel begeleiding en les hebben gehad de laatste periode...
Die kans is groot, maar ergens moet het een keer echt opgevallen hebben, anders was ik er niet op gaan lettenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:37 schreef Danzig het volgende:
[..]
Misschien valt het je op omdat je er extra op let![]()
Floortje heeft genoeg controle over haar stem om dat (met begeleiding) te nuanceren. Daarbij heeft ze al een aantal nummer perfect genuanceerd gezongen. Volgens mij beginnen nu de zenuwen echt te gieren door haar lichaam met de finale zo dichtbij, dat zal er denk ik ook wel mee te maken hebben.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:35 schreef Danzig het volgende:
[..]
Ik begrijp wel je bedoelt ja, als ze het teveel doet dan wordt het irritant inderdaad. Maar met de juiste begeleiding kan dat wel verholpen worden.
Het is ook ontzettend moeilijk om 't haar niet te vergevenquote:Op zondag 26 februari 2006 16:06 schreef chansadres het volgende:
Denk dat ze ook steeds zenuwachtiger wordt en daardoor wat kleine foutjes maakt maar ik vergeef het haar
En ik kijk er dus de hele dag naarquote:Op zondag 26 februari 2006 17:03 schreef Lynx666 het volgende:
Bij het zien van jouw icoon laat ik alle objectiviteit varen.
Ik niet?quote:Op zondag 26 februari 2006 17:15 schreef chansadres het volgende:
[..]
En ik kijk er dus de hele dag naar
Ze klonk geweldig! En ze was toen pas 15!quote:Op zondag 26 februari 2006 17:13 schreef LeBeau het volgende:
Net een fragment van Floortje bij Live & Cooking, van toen ze "Hero" deed bij the Soundmix Show. Was wel aardig.
Nee, je bent zeker niet de enige.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:33 schreef steenz het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich de laatste tijd een beetje begint te ergeren aan het gebruik van nodeloos vibrato van Floortje?
Neequote:Op zondag 26 februari 2006 15:33 schreef steenz het volgende:
* LoggedIn denkt aan Floortje met een vibratorquote:Op zondag 26 februari 2006 15:33 schreef steenz het volgende:
Oftewel, een beetje een trillende toon.quote:Vibrato is een muzikaal effect dat wordt veroorzaakt door het periodiek variëren van de hoogte van een toon. De omvang van de variatie in toonhoogte (modulatiediepte) is gewoonlijk ten hoogste een halve toon, maar meestal veel minder. De snelheid waarmee de toon varieert, de modulatiefrequentie, bedraagt doorgaans 1 tot 7 Hz
bron
* Tha_Erik meldt!quote:Op zondag 26 februari 2006 15:33 schreef steenz het volgende:
Grappig, bij mij is dat net andersomquote:Op zondag 26 februari 2006 19:51 schreef Andiyan het volgende:
Floortje was redelijk goed gister! Eerste nummer kon ermee door, tweede nummer was heel lekker. Maar ik ergerde me weer vreselijk aan haar karakter. Bah, hoe ze reageert op hoe 'leuk' ze Because Of You vindt enzo.![]()
Dan liever de lach van Raf.![]()
Ik vind Raffaela juist wel die spontaniteit hebben. Floortje lijkt in mijn ogen altijd zo lief en leuk mogelijk over te willen komen ofzo.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:49 schreef Californian_dreamer het volgende:
tja, ik kan het niet helpen, maar Raffaëla lijkt steeds toch een bepaalde gemaaktheid te hebben, en dat is gewoon jammer. de spontaniteit van Floortje mist zegewoon, maar dat betekend niet dat ik Raffaëla slecht vind...ik vind haar gewoon qua uitstraling en zang minder dan Floortje.
Wat kan zij het helpen, ze is gewoon lief en leuk.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind Raffaela juist wel die spontaniteit hebben. Floortje lijkt in mijn ogen altijd zo lief en leuk mogelijk over te willen komen ofzo.
Als jij dat denkt, kan ik daar moeilijk verandering in brengenquote:Op zondag 26 februari 2006 20:55 schreef WithMe het volgende:
[..]
Wat kan zij het helpen, ze is gewoon lief en leuk.
Precies.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als jij dat denkt, kan ik daar moeilijk verandering in brengen.
Maar ik blijf het proberenquote:
Omdat ik ook wil dat jullie de waarheid onder ogen komenquote:
En wie ben jij om te bepalen dat jouw waarheid de werkelijke waarheid is?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik ook wil dat jullie de waarheid onder ogen komen. Het is voor jullie eigen bestwil
.
Daar stoor ik me echt niet aan hoor.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Floortje![]()
Alleen het stopwoordje echt moet echt weg.![]()
Yay.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:56 schreef Ill-Skillz het volgende:
Ze komt over als een duffe doos die nooit iets spontaans zou doen. Ze is gemaakt, saai en 13-in-een-dozijn material.
Maar ze kan wel aardig zingen. Toch zie ik in Floortje zeker geen idool (maar dat ze gaat winnen zit er dik in)
Zou zomaar kunnen, vind Floor daar ook een type voor. Maud doet dit jaar mee hè?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:47 schreef Cee het volgende:
Ik zeg Nationaal Songfestival in 2007.
En dan nog vierde worden hè.
waarom, omdat ze lekker geil knipoogt ofzo ? Het kan niety om haar kwaliteit zijn, want die heeft ze in de live shows nog niet getoond. Ook afgelopen zaterdag heeft ze weer laten zien dat ze totaal geen feeling heeft met de begeleidende band. Het wordt tijd dat ze eens nummers kiest waar ze werkelijk kan laten zien wat ze kan.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:35 schreef YanniiCke het volgende:
Ik vin Floortje echt een super wijffie! ik heb haar vorige week zaterdag gezien bij de liveshows dan is ze nog beter dan op tv
FLOORTJE MOET WINNEN!!!!
Om te zeggen dat ze nog nooit kwaliteit heeft getoond is gewoon niet waar. Ze heeft in een aantal nummers toch een goede prestatie neergezet, alleen is het de laatste tijd zo vlakjes en matigjes.quote:Op maandag 27 februari 2006 07:22 schreef buzzer het volgende:
[..]
waarom, omdat ze lekker geil knipoogt ofzo ? Het kan niety om haar kwaliteit zijn, want die heeft ze in de live shows nog niet getoond. Ook afgelopen zaterdag heeft ze weer laten zien dat ze totaal geen feeling heeft met de begeleidende band. Het wordt tijd dat ze eens nummers kiest waar ze werkelijk kan laten zien wat ze kan.
Dit werd ook over Jim gefluisterd.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Floortje is erg saai, als je 1 liedje van haar hebt gehoord dan weet je de rest ook meteen
Ze heeft een goede stem en een goede kop, maar zij zal het niet gaan maken.....
vond jij jim goed dan?quote:Op maandag 27 februari 2006 13:48 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dit werd ook over Jim gefluisterd.
Je begrijpt mijn parallel nu?quote:Op maandag 27 februari 2006 13:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
vond jij jim goed dan?
Dat vond ik nou ook een aanfluiting!!!!
Nee doe me dan floortje maar
Maar ook liever niet.....
in de theaterrondes was ze erg goed, zondermeer, en ik snap ook niet dat ze daar in de liveshows niet verder mee komt. Ik denk dat Floortje zich toe moet gaan leggen op musical en tekenfilms inzingen. Haar stem is heel mooi als ze de juiste liedjes zingt, maar het geforceerde pop idool willen spelen gaat haar niet goed af.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Om te zeggen dat ze nog nooit kwaliteit heeft getoond is gewoon niet waar. Ze heeft in een aantal nummers toch een goede prestatie neergezet, alleen is het de laatste tijd zo vlakjes en matigjes.
Ik stem niet, Erik, en ik zal ook nooit stemmenquote:Op maandag 27 februari 2006 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Lynx, je wordt een meisje van 13 jaar genoemd.
Maar Ik vind wel dat je gelijk hebt Promiss.
Wijze woordenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:08 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik stem niet, Erik, en ik zal ook nooit stemmen.
Maar goed, ieder zijn mening natuurlijk. Er is nog altijd een grote groep die wél de kwaliteit hoort die Floortje bezit en laat zien, en blijkbaar staat dat duidelijk voor interpretatie open. Sommige top-X lijstjes zijn volkomen 180 graden omgekeerd dan andermans top-X lijstjes. Volgens mij zijn we met een groep finalisten aangekomen waarbij enkel geldt love 'em or hate 'em. Feit is wel dat géén van de overgebleven kandidaten écht slecht is. Ze bezitten alle drie van genoeg kwaliteit om het nog ver te schoppen, met of zonder de winst van Idols. De vraag is alleen óf ze dat doen.
Ja, en over d'r moeder.quote:Waar ik me steeds meer aan erger (hier) zijn die kleine uiterlijke dingen bij Floortje waar men steeds over valt. Dat gaat toch nergens meer over? Jammer.
Juist! Dan kunnen we daar nu eindelijk een punt achter zettenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, en over d'r moeder.
Floortje ziet er niet slecht uit (ik vind d'r ook niet speciaal, maar dat terzijde), en ze staat zelf op het podium, en niet 'Floortjes moeder. Die zit trouw elke week haar dochter aan te moedigen.
niet alleen echt, ook toch..quote:Op zondag 26 februari 2006 21:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Floortje![]()
Alleen het stopwoordje echt moet echt weg.![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:06 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik denk dat Floortje zich toe moet gaan leggen op musical en tekenfilms inzingen. Haar stem is heel mooi als ze de juiste liedjes zingt, maar het geforceerde pop idool willen spelen gaat haar niet goed af.
Dat is het hem inderdaadquote:Op maandag 27 februari 2006 15:08 schreef Lynx666 het volgende:
Feit is wel dat géén van de overgebleven kandidaten écht slecht is. Ze bezitten alle drie van genoeg kwaliteit om het nog ver te schoppen, met of zonder de winst van Idols. De vraag is alleen óf ze dat doen.
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:59 schreef sbientje het volgende:
ben ik het ook mee eens.. . gezeur om zon moeder. Je hoorde toch ook niemand over de vader van harm, terwijl die meero p een tuinkabouter lijkt dan david en lisa..
Feit is gewoon dat oudrs van Idols er niet zo uitzien als de kandidaten zelf, en dat dat in de meeste gevallen maar goed is ook.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:59 schreef sbientje het volgende:
ben ik het ook mee eens.. . gezeur om zon moeder. Je hoorde toch ook niemand over de vader van harm, terwijl die meero p een tuinkabouter lijkt dan david en lisa..
Vergeet Nog Eén Kans niet. Deed ze ook helemaal perfect.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
What a feeling is Floortje wel op het lijf geschrveen denk ik. Een mix tussen Why tell me Why en Fame, welke ze beide toch wel erg goed deed.
Ja die was ook niet slecht, alleen zei ik die andere twee nummers omdat daar wel iets van terug te vinden is in What a Feelingquote:Op maandag 27 februari 2006 17:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Vergeet Nog Eén Kans niet. Deed ze ook helemaal perfect.
Maar als ze een nummer in de finale nog een keer moet zingen kies ik voor Fame..
Bij mij ook maar de laatste storen kan je beter afleiden van makenquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je naar wallen moet kijken om iets slechts te vinden over een persoon dan ben je vreemd bezig. Iedereen heeft wel iets.
Het gaat tenslotte om het voorkomen, en het is niet zo dat die wallen van Floortje me meer storen dan haar prestatie.
ik vind het jammer dat haar keuze voor dat nummer zo afgekeurd werd door de jury, want ze zong het echt zooo mooi!quote:Op maandag 27 februari 2006 17:36 schreef Lynx666 het volgende:
Vergeet Nog Eén Kans niet. Deed ze ook helemaal perfect.
Idd. 100% zuiver, en met zóveel gevoel gebrachtquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:51 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat haar keuze voor dat nummer zo afgekeurd werd door de jury, want ze zong het echt zooo mooi!
Tjah gewoon vind het niet erg passen bij een pop idol.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Tja, wallen... Het is bij iedereen verschillend wat er net onder de ogen zit. Dat schaar ik nog niet altijd gelijk onder wallen. En verder: so what?
Nooit opgemerkt. Als het hele circus van Idols een beetje over is, zal dat wel weer normaal worden hopelijk.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:50 schreef outcast-within het volgende:
[..]
Tjah gewoon vind het niet erg passen bij een pop idol.
Verder moet floortje natuurlijkg gewoon winnen, Maar Die wallen die schreeuwen tegen mij lijkt het haast. Vroeg me af of de rest van NL dat ook vind
Ik hoop het. Spannende finale!quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het Floortje-verzadigingsmoment is geweest. Ze is niet meer de beste. Mensen irriteren zich aan haar.
Ja, de Floortjestemmers zijn afgelopen zaterdag flink wakkergeschud. Die finaleplaasts is nog lang niet binnen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:23 schreef chansadres het volgende:
Floortje heeft geen sympathiestemmen nodig
Vorige week werd weer duidelijk dat je zeker moet stemmen op Floortje want het zit wel heel dicht bij elkaar. Denk dat ze het Serge-effect willen voorkomen
Beter dat ze vorige week wakkergeschud zijn dan dat het deze week misschien in ons bijzijn fataal wordtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:25 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ja, de Floortjestemmers zijn afgelopen zaterdag flink wakkergeschud. Die finaleplaasts is nog lang niet binnen.
Makkelijkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Beter dat ze vorige week wakkergeschud zijn dan dat het deze week misschien in ons bijzijn fataal wordt.
Maar dat zal niet gebeuren, ze gaat ons weer verpletteren, meer dan ooit, en zal 11 maart trots haar verdiende zege in de wacht slepen.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Beter dat ze vorige week wakkergeschud zijn dan dat het deze week misschien in ons bijzijn fataal wordt.
Maar dat zal niet gebeuren, ze gaat ons weer verpletteren, meer dan ooit, en zal 11 maart trots haar verdiende zege in de wacht slepen.
ja, da's dan idd weer jammerquote:
Maandag weet ik nog steeds niet zekerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:02 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ja, da's dan idd weer jammer
nou ja, Floortje live op zaterdag, Floortje live op maandag....nee, dan ga ik niet zondag dat hele eind naar almere toe![]()
Dat heb jij goed gezien!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Iets zegt me dat dat voor geen van alle een probleem moet worden.
ik hoop hetquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:53 schreef WithMe het volgende:
Ik denk dat Flashdance het best gewaardeerd wordt, maar ik heb er alle vertrouwen in dat ze ook Because of you goed zal doen.
Gaat helemaal goed komen met Floortje! Flashdance = super plaat.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:53 schreef WithMe het volgende:
Ik denk dat Flashdance het best gewaardeerd wordt, maar ik heb er alle vertrouwen in dat ze ook Because of you goed zal doen.
Haar laatste dag in onzekerheid of ze de finale wel haalt. Want die haalt zequote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:13 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop dat morgen haar laatste dag zal zijn....
Dan zijn wij het eensquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:13 schreef Svensational het volgende:
Snelle correctiequote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:21 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Haar laatste dag in onzekerheid of ze de finale wel haalt. Want die haalt ze![]()
Ik hoor het steeds vaker dat men Floortje verwaand vindquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:11 schreef Andiyan het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij zijn zo goed als alle Ellen & Raffafans anti-Floortje.![]()
laat het morgen maar de laatste dag van Raffaela zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:13 schreef Svensational het volgende:
Daar ben ik 100% overtuigd dat die in de finale staatquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:49 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
laat het morgen maar de laatste dag van Raffaela zijn
Denk ik ook ja.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:12 schreef Ayaxola het volgende:
Ik denk dat ze niet eens zo gemakkelijk in de finale zal komen, als veel mensen denken. Als ze een slechte avond heeft kan ze er zo uitliggen.
En zij jou nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:48 schreef chansadres het volgende:
NOg een paar uur en ik zie Floortje eens in levende lijven![]()
!!
Ik zei ook niet ontmoeten, Erik...quote:
Heb ik al gezienquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:48 schreef chansadres het volgende:
!!
Wat zeg je dat lekkerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:48 schreef chansadres het volgende:
!!
Floortjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:03 schreef Cee het volgende:
Nou Floor, meid, geniet van je laatste knallende avond in Idols!
*hoopt hoopt hoopt*
Ja, dat viel mij laatst ook op jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Bah, rare huppelkut met enorme plofarmen.
zeg dat nou nietquote:
Maar dat is meestal zoquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:37 schreef _Arual_ het volgende:
Ik vond het echt weer saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai. En ze viel bij Because of you door de mand, het haalde het in de verste verte niet bij het origineel.
Ja, dat vond ik ook welquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:16 schreef TheGood76 het volgende:
wat ziet ze er lekker uit vanavond zeg !
iddquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:16 schreef TheGood76 het volgende:
wat ziet ze er lekker uit vanavond zeg !
Maar dat wisten we al sinds het begin van de liveshows, Floortje is gewoon altijd blijvend goed, Raffaela schommelde tenminste een beetjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:16 schreef -Hans- het volgende:
Ze heeft de beker al met 1 hand vast! volgende week de rest!![]()
Blijvend goed inderdaad. Al heeft ze ook wel eens liedjes gezongen die niet goed waren.. Maar qua niveau steekt ze boven de rest uit.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:20 schreef j0osszt het volgende:
[..]
Maar dat wisten we al sinds het begin van de liveshows, Floortje is gewoon altijd blijvend goed, Raffaela schommelde tenminste een beetje![]()
is veel leuker
Meen je datquote:Op zondag 5 maart 2006 01:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Neuj, is ze te goed voor.
Vooral Because of you was geweldig.
ja Because of you was echt een kippenvel moment!quote:Op zondag 5 maart 2006 01:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Sorry Woelli, het maakte echt indruk op me in de studio.
Jij weigerde ook om te klappen voor Floortjequote:Op zondag 5 maart 2006 01:32 schreef PeRi het volgende:
Ik vond dr helemaal niet zo geweldig. Ze heeft wel een goeie stem, maar dat lijkt me meer dan logisch als je al zover komt. Maar ze verdient de finaleplek niet. Ze blijft saaie Floor, wat ze ook anatrekt of met dr haar doet en dr stem doet me gewoon niets. En ze heeft een stom hoofd. Puhh.
Zeker, het woord vind ik niets maar het is wel op z'n plaats.quote:Op zondag 5 maart 2006 01:52 schreef Timmai het volgende:
[..]
ja Because of you was echt een kippenvel moment!
Ik noem het ''uitglijersquote:Op zondag 5 maart 2006 09:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet te zuinig zeg. Ze dacht even een paar uithalen te gaan maken.![]()
Tijdens de optredens deed ik het wel! Niet altijd, wan ik was 'applaus'moe, maar dat was net zo goed tijdens Raffa en Ellen. Maar op het eind niet nee .:').quote:Op zondag 5 maart 2006 02:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij weigerde ook om te klappen voor Floortje
Dat vind ik dus ook al.quote:Op zondag 5 maart 2006 10:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze kan zingen maar ze is geen podiumbeest. Zemaakt erniet echt een grote show van, vind ik. Tenminste, niet zo als andere kandidaten.
Iddquote:Op zondag 5 maart 2006 01:52 schreef Timmai het volgende:
[..]
ja Because of you was echt een kippenvel moment!
Ja iddquote:Op zondag 5 maart 2006 12:13 schreef Jasza het volgende:
Floortje gaat verliezen in de finale, na vanmiddag is haar zelfvertrouwen 0.0
Ditto met Flashdancequote:Op zondag 5 maart 2006 12:54 schreef Fir3fly het volgende:
Ow wat was Floortje goed live!![]()
Ik kreeg gewoon kippenvel bij Because of You, zoveel gevoel zat erin![]()
Geweldig inderdaad, perfect ingeleefd en wat een power zat erin.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:54 schreef Fir3fly het volgende:
Ow wat was Floortje goed live!![]()
Ik kreeg gewoon kippenvel bij Because of You, zoveel gevoel zat erin![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 12:35 schreef Svensational het volgende:
Floortje.
Toen ze op de kruk moest en er reclame was zat ze echt zo tegen haar moeder te gebaren van: "Nee hoor, ik hoef er niet uit"![]()
En van vandaagquote:Op zondag 5 maart 2006 13:10 schreef BVO het volgende:
De slechtste van gisteravond.
Dat idee heb ik sowieso toch al de hele tijd, dus zo vreemd vind ik het niet als dit nep is.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:13 schreef Marble het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als je dat na het zien van de blik van oprechte opluchting op haar gezicht nog denkt, moet je écht naar Hans Anders. Dit is niet gespeeld. En als het wel zo is, mag ze van mij een Oscar en nog Idols winnen ook.
Ik vind haar voor de rest ook heel arrogant en schijnheilig, daar gaat het niet om. Haar reactie op de bekendmaking dat ze door ging gisteren, die was gewoon echt. 100%.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat idee heb ik sowieso toch al de hele tijd, dus zo vreemd vind ik het niet als dit nep is.
Wéér die janksmoel. Je hebt net gehoord dat je in de finale staat, dan moet je blij zijn!quote:Op zondag 5 maart 2006 13:13 schreef Marble het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als je dat na het zien van de blik van oprechte opluchting op haar gezicht nog denkt, moet je écht naar Hans Anders. Dit is niet gespeeld. En als het wel zo is, mag ze van mij een Oscar en nog Idols winnen ook.
Pff, dat slaat nergens op. Ellen moest toch ook janken toen ze hoorde dat zij door was en niet Sergequote:Op zondag 5 maart 2006 13:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wéér die janksmoel. Je hebt net gehoord dat je in de finale staat, dan moet je blij zijn!
Ellen had inderdaad ook gewoon blij moeten zijn.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Pff, dat slaat nergens op. Ellen moest toch ook janken toen ze hoorde dat zij door was en niet Serge![]()
Natuurlijk is ze blij. Maar een seconde nadat ze hoort dat ze in de finale staat schieten er allerlei gedachtes door haar hoofd van blijdschap, opluchting, verbazing en nog veel meer, en dat uit zich dan in zo'n reactie. Lijkt me vrij logisch.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wéér die janksmoel. Je hebt net gehoord dat je in de finale staat, dan moet je blij zijn!
Dat is de ontlading.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nieuwe oren + een bril nodig. Floortje kan het beste zingen van alle 3quote:Op zondag 5 maart 2006 15:04 schreef Woelli het volgende:
Als ik die filmpjes kijk.. vind ik Floortje echt weer de slechtse van de 3
Dan vooral bij Because of You.. Want ligt het nou aan mij of gaat ze weer een beetje in de mis bij de modulatie![]()
Die bril zal weinig helpen hoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:14 schreef EminemRulezz het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nieuwe oren + een bril nodig. Floortje kan het beste zingen van alle 3
Iedereen heeft zo zijn meningquote:Op zondag 5 maart 2006 15:14 schreef EminemRulezz het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nieuwe oren + een bril nodig. Floortje kan het beste zingen van alle 3
Ze kan idd wel zingen, maar ze heeft zo'n vervelend stemgeluid. Ik heb bij haar precies wat veel andere mensen bij Jim hebben.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Die bril zal weinig helpen hoor.
Daarnaast heeft Woelli volkomen gelijk. Floortje kán goed zingen, maar is ook voor mij gewoon de minste van deze drie, ook gisteravond.
Zijn er meelopertjes dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:16 schreef Woelli het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo zijn mening
Ik ben niet zoon meeloopertje![]()
Niet alles letterlijk opnemenquote:
Dan begreep ik je idd verkeerd jaquote:Op zondag 5 maart 2006 15:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
Niet alles letterlijk opnemen![]()
Ik bedoel te zeggen dat ik nu niet voor floor ben en volgend jaar nog steeds niet![]()
Ja, jij zou ook raar opkijken als je trommelvliezen op het punt van scheuren staanquote:Op zondag 5 maart 2006 16:37 schreef chansadres het volgende:
Als ik nog geen fan was, dan ben ik het nu. Ik was erg bang voor dit nummer want: Er zit een grote modulatie in. Vorige keer ging dat niet zo goed (kugh workshop). Maar deze keer ging het
En ik ging me een partij wild erna! (Wat telkens een rare blik van Tha_Erik opleverde
![]()
)
quote:Op zondag 5 maart 2006 15:18 schreef Marble het volgende:
[..]
Ze kan idd wel zingen, maar ze heeft zo'n vervelend stemgeluid. Ik heb bij haar precies wat veel andere mensen bij Jim hebben.
Als je nog geen fan was had ik je voor gek versletenquote:Op zondag 5 maart 2006 16:37 schreef chansadres het volgende:
Als ik nog geen fan was, dan ben ik het nu.
Ik had er alle vertrouwen in dat het goed zou gaan. En dat ging hetquote:Ik was erg bang voor dit nummer want: Er zit een grote modulatie in. Vorige keer ging dat niet zo goed (kugh workshop). Maar deze keer ging het
Ik deed met je mee geloof ikquote:En ik ging me een partij wild erna! (Wat telkens een rare blik van Tha_Erik opleverde
![]()
)
Dat kan ik wel bevestigen jaquote:
Ik vond het... best... apart, jaquote:Op zondag 5 maart 2006 16:43 schreef chansadres het volgende:
Ah, vond je ons dan niet leuk Erik
Ik kwam er later trouwens achter dat ik me niet had voorgesteld aan je!
Maar denk nu wel dat je weet wie ik ben!
En anders post ik wel een foto.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:43 schreef chansadres het volgende:
Ah, vond je ons dan niet leuk Erik
Ik kwam er later trouwens achter dat ik me niet had voorgesteld aan je!
Maar denk nu wel dat je weet wie ik ben!
Zet al je foto's maar in het fototopicquote:
En niet alleen die stem, habba habba habbaquote:Op zondag 5 maart 2006 17:01 schreef Jasza het volgende:
Ze zong best goed in de rust bij Ajax-Sparta, lekkere stem heeft ze wel
Never Can Say Goodbye van Gloria Gaynorquote:Op zondag 5 maart 2006 17:01 schreef migebiggie het volgende:
Wat zong ze allemaal dan ?
Niet eens de Ajax mars ofzoquote:Op zondag 5 maart 2006 17:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Never Can Say Goodbye van Gloria Gaynor
Verder niks![]()
Zo weinigquote:Op zondag 5 maart 2006 17:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Never Can Say Goodbye van Gloria Gaynor
Verder niks![]()
2000 man waren er, volgens Floortjequote:Op zondag 5 maart 2006 18:24 schreef LoggedIn het volgende:
waar blijven de almere foto's? of is niemand van fok daar gegaan?
Floortje supporters die ver van almere afwonenquote:Op zondag 5 maart 2006 18:53 schreef Woelli het volgende:
nee![]()
![]()
Wat zijn jullie voor een floortje supporters![]()
Ik was zo naar Amsterdam gegaan hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 19:00 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Floortje supporters die ver van almere afwonen
Weet geloof ik al precies wat ze zei.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:44 schreef chansadres het volgende:
Niks van gehoord, hoorde alleen een stukje Because of you en gepraat maar niet echt het hele gesprek...
wat wil je daarmee zeggen? Fokkers kunnen ook best mannen zijn toch?quote:
vastquote:Op maandag 6 maart 2006 11:39 schreef Woelli het volgende:
Weet geloof ik al precies wat ze zei.
Ja ik had wel verwacht dat ik in de finale stond. Ik was gewoon duiderlijk de beste. En van Raffaëla, ja dat word zaterdag een makkie. Ik ben ten slotte ook de beste. Haha
Echt iets wat een idol echt moet zeggen![]()
die dude op die foto'squote:Op maandag 6 maart 2006 13:37 schreef chansadres het volgende:
Floortje is een wild beest! Zie geheime foto's! 6 maart 2006
We waren er vorige week al achter dat Floortje in de finale van het programma Idols zou zitten en deze ook gaat winnen. Wat we nog niet wisten is dat de doorgaans zo braaf uitziende Floortje eigenlijk een wild typje is, want kijk maar eens naar deze foto’s op de volgende pagina die genomen zijn bij radio dj Patrick Kicken thuis tijdens oud & nieuw 2003 - 2004. Floortje scheen die nacht zo lam als een konijn te zijn geweest.
Een vrouw die houdt van feesten en beesten. En voor die stelling hieronder het bewijs. Patrick weet niet alleen uit eigen ervaring dat Floortje haar hand niet omdraait voor een halve liter alcohol, maar laat ook zien dat Floortje in het wild nog wel eens haar sexy netkkousen uit de kast wil halen...
http://www.idolsonline.nl/?ppage=read&id=158
Uhm, alsof iedereen dat al niet wist dat ze niet tuttig is...
Wat een afschuwelijke kledingquote:Op maandag 6 maart 2006 13:37 schreef chansadres het volgende:
http://www.idolsonline.nl/?ppage=read&id=158
Uhm, alsof iedereen dat al niet wist dat ze niet tuttig is...
Maar die kleren nietquote:Op maandag 6 maart 2006 14:59 schreef WithMe het volgende:
Nou, die foto's vallen wel mee toch?
nou, in andere kleding ook wel hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 15:05 schreef WithMe het volgende:
Floortje mag best in die kleding op mijn feestje verschijnen.![]()
Dat geloof ik best en dat zou ik zeker weten vaker horen.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:05 schreef WithMe het volgende:
Floortje mag best in die kleding op mijn feestje verschijnen.![]()
Mee eensquote:Op maandag 6 maart 2006 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik vind Floortje truttig, maar of dit dan een verbetering is.
Die hoef ik niet te zienquote:Op maandag 6 maart 2006 16:51 schreef Ayaxola het volgende:
Ja, maar waar zijn die foto's gebleven dan, die zouden er wel moeten zijn ergens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |