quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:32 schreef BVO het volgende:
Mwah, het zegt wel wat over het potentieel enzo, of die fans dan uiteindelijk stemmen en hoe vaak verschilt wekelijks denk ik.
Kindertentpoll na 3649 stemmen, inclusief verandering t.o.v. voorgaande keer:
43,9% Floortje +2,3%
39,1% Raffaëla +12,7%
16,9% Ellen +1,7%
Woorden die ik had kunnen zeggenquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:21 schreef chansadres het volgende:
Ellen fans scharen zich denk ik achter Floortje dus dat komt wel goed
Maar denk dat Raff dus gaat afvallen zaterdag. Ellen verdient het om nog een ronde verder te komen
Zelfde geld voor Rafquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:21 schreef chansadres het volgende:
Ellen verdient het om nog een ronde verder te komen
Wat hij zei.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:54 schreef BVO het volgende:
Ik hoor de laatste tijd veel mensen die Floortje minder leuk beginnen te vinden, ik verwacht toch nog een hele spannende finale.
Floortje nog altijd op P1!quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:32 schreef BVO het volgende:
Mwah, het zegt wel wat over het potentieel enzo, of die fans dan uiteindelijk stemmen en hoe vaak verschilt wekelijks denk ik.
Kindertentpoll na 3649 stemmen, inclusief verandering t.o.v. voorgaande keer:
43,9% Floortje +2,3%
39,1% Raffaëla +12,7%
16,9% Ellen +1,7%
Nou ja, Ellen had vorige week natuurlijk een hele goede avond.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:46 schreef Woelli het volgende:
Daar is jou punt![]()
Maar dan is het nog steeds niet duiderlijk waarom Floortje net zoveel stemmen had als Ellen![]()
Maar je kunt niet zomaar opeens dan 29% van de stemmen hebbenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:19 schreef WithMe het volgende:
[..]
Nou ja, Ellen had vorige week natuurlijk een hele goede avond.
Kan best, daarvoor zat ze steeds op de kruk, dus toen had ze echt niet zoveel stemmen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:31 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar je kunt niet zomaar opeens dan 29% van de stemmen hebben![]()
Als je elke week op de kruk zit bij de laagste 2. Kun je mij niet wijsmaken dat je hup zomaar opeens bij de hoogste 2 bent geeindigtquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:32 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Kan best, daarvoor zat ze steeds op de kruk, dus toen had ze echt niet zoveel stemmen.
Hoezo kan dat niet? Er waren toen ook nog maar 4 mensen over.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:33 schreef Woelli het volgende:
[..]
Als je elke week op de kruk zit bij de laagste 2. Kun je mij niet wijsmaken dat je hup zomaar opeens bij de hoogste 2 bent geeindigt![]()
Dan zou het toch juist logisch zijn dat Ellen dan juist bij de 2 laagste gescoorde mensen hoortquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:35 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Hoezo kan dat niet? Er waren toen ook nog maar 4 mensen over.
Tuurlijk zou dat logisch zijn, maar blijkbaar was het dat niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:36 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dan zou het toch juist logisch zijn dat Ellen dan juist bij de 2 laagste gescoorde mensen hoort
Ja, en dat kan vrij abrupt gaanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:36 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ellen krijgt elke week nieuwe stemmers er bij
Floortje niet....
Heb jij ook zoiets van; als je het maar vaak genoeg zegt, dan ga je het ook geloven?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:39 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee hoor, Floortje gaat er vanavond uit![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb jij ook zoiets van; als je het maar vaak genoeg zegt, dan ga je het ook geloven?.
Alleen jij hebt het niet goedquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:55 schreef Lynx666 het volgende:
En toch gaat ze winnen
Want dat zeg ik vanaf de eerste lioveshow
Van Floortje zelf zekerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:01 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik kreeg net door dat ik wél gelijk heb
Zoiets heb ik ook van Eric gehoord.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:03 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ow, Jerney zei tijdens de eerste liveshow tegen mij dat Floortje 3des werd![]()
Dan zou ze vanavond dus naar huis moeten!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook van Eric gehoord..
denk dat floortje wint heur.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:03 schreef bergkampf het volgende:
Ik hoop NIET dat burgertrutje Floortje wint, met dr streberige moeder.
Dus graag Raffaëla
haha in je dromen zeker..........quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk dat floortje wint heur.
raffaëla pijpt me wel een keer in de metro![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |