Makkelijkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Beter dat ze vorige week wakkergeschud zijn dan dat het deze week misschien in ons bijzijn fataal wordt.
Maar dat zal niet gebeuren, ze gaat ons weer verpletteren, meer dan ooit, en zal 11 maart trots haar verdiende zege in de wacht slepen.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Beter dat ze vorige week wakkergeschud zijn dan dat het deze week misschien in ons bijzijn fataal wordt.
Maar dat zal niet gebeuren, ze gaat ons weer verpletteren, meer dan ooit, en zal 11 maart trots haar verdiende zege in de wacht slepen.
ja, da's dan idd weer jammerquote:
Maandag weet ik nog steeds niet zekerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:02 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ja, da's dan idd weer jammer
nou ja, Floortje live op zaterdag, Floortje live op maandag....nee, dan ga ik niet zondag dat hele eind naar almere toe![]()
Dat heb jij goed gezien!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Iets zegt me dat dat voor geen van alle een probleem moet worden.
ik hoop hetquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:53 schreef WithMe het volgende:
Ik denk dat Flashdance het best gewaardeerd wordt, maar ik heb er alle vertrouwen in dat ze ook Because of you goed zal doen.
Gaat helemaal goed komen met Floortje! Flashdance = super plaat.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:53 schreef WithMe het volgende:
Ik denk dat Flashdance het best gewaardeerd wordt, maar ik heb er alle vertrouwen in dat ze ook Because of you goed zal doen.
Haar laatste dag in onzekerheid of ze de finale wel haalt. Want die haalt zequote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:13 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop dat morgen haar laatste dag zal zijn....
Dan zijn wij het eensquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:13 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop dat morgen haar laatste dag zal zijn....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |