Vergeet Nog Eén Kans niet. Deed ze ook helemaal perfect.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
What a feeling is Floortje wel op het lijf geschrveen denk ik. Een mix tussen Why tell me Why en Fame, welke ze beide toch wel erg goed deed.
Ja die was ook niet slecht, alleen zei ik die andere twee nummers omdat daar wel iets van terug te vinden is in What a Feelingquote:Op maandag 27 februari 2006 17:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Vergeet Nog Eén Kans niet. Deed ze ook helemaal perfect.
Maar als ze een nummer in de finale nog een keer moet zingen kies ik voor Fame..
Bij mij ook maar de laatste storen kan je beter afleiden van makenquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je naar wallen moet kijken om iets slechts te vinden over een persoon dan ben je vreemd bezig. Iedereen heeft wel iets.
Het gaat tenslotte om het voorkomen, en het is niet zo dat die wallen van Floortje me meer storen dan haar prestatie.
ik vind het jammer dat haar keuze voor dat nummer zo afgekeurd werd door de jury, want ze zong het echt zooo mooi!quote:Op maandag 27 februari 2006 17:36 schreef Lynx666 het volgende:
Vergeet Nog Eén Kans niet. Deed ze ook helemaal perfect.
Idd. 100% zuiver, en met zóveel gevoel gebrachtquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:51 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat haar keuze voor dat nummer zo afgekeurd werd door de jury, want ze zong het echt zooo mooi!
Tjah gewoon vind het niet erg passen bij een pop idol.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Tja, wallen... Het is bij iedereen verschillend wat er net onder de ogen zit. Dat schaar ik nog niet altijd gelijk onder wallen. En verder: so what?
Nooit opgemerkt. Als het hele circus van Idols een beetje over is, zal dat wel weer normaal worden hopelijk.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:50 schreef outcast-within het volgende:
[..]
Tjah gewoon vind het niet erg passen bij een pop idol.
Verder moet floortje natuurlijkg gewoon winnen, Maar Die wallen die schreeuwen tegen mij lijkt het haast. Vroeg me af of de rest van NL dat ook vind
Ik hoop het. Spannende finale!quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het Floortje-verzadigingsmoment is geweest. Ze is niet meer de beste. Mensen irriteren zich aan haar.
Ja, de Floortjestemmers zijn afgelopen zaterdag flink wakkergeschud. Die finaleplaasts is nog lang niet binnen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:23 schreef chansadres het volgende:
Floortje heeft geen sympathiestemmen nodig
Vorige week werd weer duidelijk dat je zeker moet stemmen op Floortje want het zit wel heel dicht bij elkaar. Denk dat ze het Serge-effect willen voorkomen
Beter dat ze vorige week wakkergeschud zijn dan dat het deze week misschien in ons bijzijn fataal wordtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:25 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ja, de Floortjestemmers zijn afgelopen zaterdag flink wakkergeschud. Die finaleplaasts is nog lang niet binnen.
Makkelijkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Beter dat ze vorige week wakkergeschud zijn dan dat het deze week misschien in ons bijzijn fataal wordt.
Maar dat zal niet gebeuren, ze gaat ons weer verpletteren, meer dan ooit, en zal 11 maart trots haar verdiende zege in de wacht slepen.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Beter dat ze vorige week wakkergeschud zijn dan dat het deze week misschien in ons bijzijn fataal wordt.
Maar dat zal niet gebeuren, ze gaat ons weer verpletteren, meer dan ooit, en zal 11 maart trots haar verdiende zege in de wacht slepen.
ja, da's dan idd weer jammerquote:
Maandag weet ik nog steeds niet zekerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:02 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ja, da's dan idd weer jammer
nou ja, Floortje live op zaterdag, Floortje live op maandag....nee, dan ga ik niet zondag dat hele eind naar almere toe![]()
Dat heb jij goed gezien!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Iets zegt me dat dat voor geen van alle een probleem moet worden.
ik hoop hetquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:53 schreef WithMe het volgende:
Ik denk dat Flashdance het best gewaardeerd wordt, maar ik heb er alle vertrouwen in dat ze ook Because of you goed zal doen.
Gaat helemaal goed komen met Floortje! Flashdance = super plaat.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:53 schreef WithMe het volgende:
Ik denk dat Flashdance het best gewaardeerd wordt, maar ik heb er alle vertrouwen in dat ze ook Because of you goed zal doen.
Haar laatste dag in onzekerheid of ze de finale wel haalt. Want die haalt zequote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:13 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop dat morgen haar laatste dag zal zijn....
Dan zijn wij het eensquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:13 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop dat morgen haar laatste dag zal zijn....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |