Snelle correctiequote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:21 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Haar laatste dag in onzekerheid of ze de finale wel haalt. Want die haalt ze![]()
Ik hoor het steeds vaker dat men Floortje verwaand vindquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:11 schreef Andiyan het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij zijn zo goed als alle Ellen & Raffafans anti-Floortje.![]()
laat het morgen maar de laatste dag van Raffaela zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:13 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop dat morgen haar laatste dag zal zijn....
Daar ben ik 100% overtuigd dat die in de finale staatquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:49 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
laat het morgen maar de laatste dag van Raffaela zijn
Denk ik ook ja.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:12 schreef Ayaxola het volgende:
Ik denk dat ze niet eens zo gemakkelijk in de finale zal komen, als veel mensen denken. Als ze een slechte avond heeft kan ze er zo uitliggen.
En zij jou nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:48 schreef chansadres het volgende:
NOg een paar uur en ik zie Floortje eens in levende lijven![]()
!!
Ik zei ook niet ontmoeten, Erik...quote:
Heb ik al gezienquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:48 schreef chansadres het volgende:
!!
Wat zeg je dat lekkerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:48 schreef chansadres het volgende:
!!
Floortjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:03 schreef Cee het volgende:
Nou Floor, meid, geniet van je laatste knallende avond in Idols!
*hoopt hoopt hoopt*
Ja, dat viel mij laatst ook op jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Bah, rare huppelkut met enorme plofarmen.
zeg dat nou nietquote:
Maar dat is meestal zoquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:37 schreef _Arual_ het volgende:
Ik vond het echt weer saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai. En ze viel bij Because of you door de mand, het haalde het in de verste verte niet bij het origineel.
Ja, dat vond ik ook welquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:16 schreef TheGood76 het volgende:
wat ziet ze er lekker uit vanavond zeg !
iddquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:16 schreef TheGood76 het volgende:
wat ziet ze er lekker uit vanavond zeg !
Maar dat wisten we al sinds het begin van de liveshows, Floortje is gewoon altijd blijvend goed, Raffaela schommelde tenminste een beetjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:16 schreef -Hans- het volgende:
Ze heeft de beker al met 1 hand vast! volgende week de rest!![]()
Blijvend goed inderdaad. Al heeft ze ook wel eens liedjes gezongen die niet goed waren.. Maar qua niveau steekt ze boven de rest uit.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:20 schreef j0osszt het volgende:
[..]
Maar dat wisten we al sinds het begin van de liveshows, Floortje is gewoon altijd blijvend goed, Raffaela schommelde tenminste een beetje![]()
is veel leuker
Meen je datquote:Op zondag 5 maart 2006 01:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Neuj, is ze te goed voor.
Vooral Because of you was geweldig.
ja Because of you was echt een kippenvel moment!quote:Op zondag 5 maart 2006 01:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Sorry Woelli, het maakte echt indruk op me in de studio.
Jij weigerde ook om te klappen voor Floortjequote:Op zondag 5 maart 2006 01:32 schreef PeRi het volgende:
Ik vond dr helemaal niet zo geweldig. Ze heeft wel een goeie stem, maar dat lijkt me meer dan logisch als je al zover komt. Maar ze verdient de finaleplek niet. Ze blijft saaie Floor, wat ze ook anatrekt of met dr haar doet en dr stem doet me gewoon niets. En ze heeft een stom hoofd. Puhh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |