Als ik een cd koop vraag ik ook altijd eerst naar de foto van de moeder van de drummer, en owee als het een lelijk wijf is, die moeder, nou dan laat ik de cd gewoon liggenquote:Op zondag 26 februari 2006 14:12 schreef Ill-Skillz het volgende:
Ik vind Floortje maar een lelijke vrouw. Ik snap niet dat mensen haar aantrekkelijk vinden, en die zielige moeder van haar. Die slaat alles! Zo'n stomme kakker met zo'n doorleefde kop maar die zichzelf en d'r dochter helemaal het einde vindt.
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:21 schreef Lynx666 het volgende:
[afbeelding]
Deze foto moet eigenlijk ook in de OP
Whehehe.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:23 schreef Danzig het volgende:
[..]
Als ik een cd koop vraag ik ook altijd eerst naar de foto van de moeder van de drummer, en owee als het een lelijk wijf is, die moeder, nou dan laat ik de cd gewoon liggen![]()
Inderdaad. Al is die moeder wel heel ergquote:Op zondag 26 februari 2006 14:27 schreef Natalie het volgende:
't Gaat toch niet om d'r moeder
En trouwens, hoe zielig die moeder ook zou zijn in de ogen van anderen: ze is er wel iedere week om haar dochter de supporten. Wat daar zielig aan is, daar kan ik met m'n kop niet bij.
Ik begrijp wel je bedoelt ja, als ze het teveel doet dan wordt het irritant inderdaad. Maar met de juiste begeleiding kan dat wel verholpen worden.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:33 schreef steenz het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich de laatste tijd een beetje begint te ergeren aan het gebruik van nodeloos vibrato van Floortje?
Ben 't met je eens, Meiske.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:35 schreef Meiske78 het volgende:
Gisteravond vond ik Ellen echt de beste, maar over-all is Floortje gewoon de topper van deze idols
Mjah, maar voor mijn gevoel had ze daar in het begin dus veel minder last van. Of althans; toen stoorde het me nog niet. Nu is het me een aantal keer achter elkaar opgevallen, ondanks dat ze natuurlijk juist nu heel veel begeleiding en les hebben gehad de laatste periode...quote:Op zondag 26 februari 2006 15:35 schreef Danzig het volgende:
[..]
Ik begrijp wel je bedoelt ja, als ze het teveel doet dan wordt het irritant inderdaad. Maar met de juiste begeleiding kan dat wel verholpen worden.
Misschien valt het je op omdat je er extra op letquote:Op zondag 26 februari 2006 15:36 schreef steenz het volgende:
[..]
Mjah, maar voor mijn gevoel had ze daar in het begin dus veel minder last van. Of althans; toen stoorde het me nog niet. Nu is het me een aantal keer achter elkaar opgevallen, ondanks dat ze natuurlijk juist nu heel veel begeleiding en les hebben gehad de laatste periode...
Die kans is groot, maar ergens moet het een keer echt opgevallen hebben, anders was ik er niet op gaan lettenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:37 schreef Danzig het volgende:
[..]
Misschien valt het je op omdat je er extra op let![]()
Floortje heeft genoeg controle over haar stem om dat (met begeleiding) te nuanceren. Daarbij heeft ze al een aantal nummer perfect genuanceerd gezongen. Volgens mij beginnen nu de zenuwen echt te gieren door haar lichaam met de finale zo dichtbij, dat zal er denk ik ook wel mee te maken hebben.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:35 schreef Danzig het volgende:
[..]
Ik begrijp wel je bedoelt ja, als ze het teveel doet dan wordt het irritant inderdaad. Maar met de juiste begeleiding kan dat wel verholpen worden.
Het is ook ontzettend moeilijk om 't haar niet te vergevenquote:Op zondag 26 februari 2006 16:06 schreef chansadres het volgende:
Denk dat ze ook steeds zenuwachtiger wordt en daardoor wat kleine foutjes maakt maar ik vergeef het haar
En ik kijk er dus de hele dag naarquote:Op zondag 26 februari 2006 17:03 schreef Lynx666 het volgende:
Bij het zien van jouw icoon laat ik alle objectiviteit varen.
Ik niet?quote:Op zondag 26 februari 2006 17:15 schreef chansadres het volgende:
[..]
En ik kijk er dus de hele dag naar
Ze klonk geweldig! En ze was toen pas 15!quote:Op zondag 26 februari 2006 17:13 schreef LeBeau het volgende:
Net een fragment van Floortje bij Live & Cooking, van toen ze "Hero" deed bij the Soundmix Show. Was wel aardig.
Nee, je bent zeker niet de enige.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:33 schreef steenz het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich de laatste tijd een beetje begint te ergeren aan het gebruik van nodeloos vibrato van Floortje?
Neequote:Op zondag 26 februari 2006 15:33 schreef steenz het volgende:
* LoggedIn denkt aan Floortje met een vibratorquote:Op zondag 26 februari 2006 15:33 schreef steenz het volgende:
Oftewel, een beetje een trillende toon.quote:Vibrato is een muzikaal effect dat wordt veroorzaakt door het periodiek variëren van de hoogte van een toon. De omvang van de variatie in toonhoogte (modulatiediepte) is gewoonlijk ten hoogste een halve toon, maar meestal veel minder. De snelheid waarmee de toon varieert, de modulatiefrequentie, bedraagt doorgaans 1 tot 7 Hz
bron
* Tha_Erik meldt!quote:Op zondag 26 februari 2006 15:33 schreef steenz het volgende:
Grappig, bij mij is dat net andersomquote:Op zondag 26 februari 2006 19:51 schreef Andiyan het volgende:
Floortje was redelijk goed gister! Eerste nummer kon ermee door, tweede nummer was heel lekker. Maar ik ergerde me weer vreselijk aan haar karakter. Bah, hoe ze reageert op hoe 'leuk' ze Because Of You vindt enzo.![]()
Dan liever de lach van Raf.![]()
Ik vind Raffaela juist wel die spontaniteit hebben. Floortje lijkt in mijn ogen altijd zo lief en leuk mogelijk over te willen komen ofzo.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:49 schreef Californian_dreamer het volgende:
tja, ik kan het niet helpen, maar Raffaëla lijkt steeds toch een bepaalde gemaaktheid te hebben, en dat is gewoon jammer. de spontaniteit van Floortje mist zegewoon, maar dat betekend niet dat ik Raffaëla slecht vind...ik vind haar gewoon qua uitstraling en zang minder dan Floortje.
Wat kan zij het helpen, ze is gewoon lief en leuk.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind Raffaela juist wel die spontaniteit hebben. Floortje lijkt in mijn ogen altijd zo lief en leuk mogelijk over te willen komen ofzo.
Als jij dat denkt, kan ik daar moeilijk verandering in brengenquote:Op zondag 26 februari 2006 20:55 schreef WithMe het volgende:
[..]
Wat kan zij het helpen, ze is gewoon lief en leuk.
Precies.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als jij dat denkt, kan ik daar moeilijk verandering in brengen.
Maar ik blijf het proberenquote:
Omdat ik ook wil dat jullie de waarheid onder ogen komenquote:
En wie ben jij om te bepalen dat jouw waarheid de werkelijke waarheid is?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik ook wil dat jullie de waarheid onder ogen komen. Het is voor jullie eigen bestwil
.
Daar stoor ik me echt niet aan hoor.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Floortje![]()
Alleen het stopwoordje echt moet echt weg.![]()
Yay.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:56 schreef Ill-Skillz het volgende:
Ze komt over als een duffe doos die nooit iets spontaans zou doen. Ze is gemaakt, saai en 13-in-een-dozijn material.
Maar ze kan wel aardig zingen. Toch zie ik in Floortje zeker geen idool (maar dat ze gaat winnen zit er dik in)
Zou zomaar kunnen, vind Floor daar ook een type voor. Maud doet dit jaar mee hè?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:47 schreef Cee het volgende:
Ik zeg Nationaal Songfestival in 2007.
En dan nog vierde worden hè.
waarom, omdat ze lekker geil knipoogt ofzo ? Het kan niety om haar kwaliteit zijn, want die heeft ze in de live shows nog niet getoond. Ook afgelopen zaterdag heeft ze weer laten zien dat ze totaal geen feeling heeft met de begeleidende band. Het wordt tijd dat ze eens nummers kiest waar ze werkelijk kan laten zien wat ze kan.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:35 schreef YanniiCke het volgende:
Ik vin Floortje echt een super wijffie! ik heb haar vorige week zaterdag gezien bij de liveshows dan is ze nog beter dan op tv
FLOORTJE MOET WINNEN!!!!
Om te zeggen dat ze nog nooit kwaliteit heeft getoond is gewoon niet waar. Ze heeft in een aantal nummers toch een goede prestatie neergezet, alleen is het de laatste tijd zo vlakjes en matigjes.quote:Op maandag 27 februari 2006 07:22 schreef buzzer het volgende:
[..]
waarom, omdat ze lekker geil knipoogt ofzo ? Het kan niety om haar kwaliteit zijn, want die heeft ze in de live shows nog niet getoond. Ook afgelopen zaterdag heeft ze weer laten zien dat ze totaal geen feeling heeft met de begeleidende band. Het wordt tijd dat ze eens nummers kiest waar ze werkelijk kan laten zien wat ze kan.
Dit werd ook over Jim gefluisterd.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Floortje is erg saai, als je 1 liedje van haar hebt gehoord dan weet je de rest ook meteen
Ze heeft een goede stem en een goede kop, maar zij zal het niet gaan maken.....
vond jij jim goed dan?quote:Op maandag 27 februari 2006 13:48 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dit werd ook over Jim gefluisterd.
Je begrijpt mijn parallel nu?quote:Op maandag 27 februari 2006 13:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
vond jij jim goed dan?
Dat vond ik nou ook een aanfluiting!!!!
Nee doe me dan floortje maar
Maar ook liever niet.....
in de theaterrondes was ze erg goed, zondermeer, en ik snap ook niet dat ze daar in de liveshows niet verder mee komt. Ik denk dat Floortje zich toe moet gaan leggen op musical en tekenfilms inzingen. Haar stem is heel mooi als ze de juiste liedjes zingt, maar het geforceerde pop idool willen spelen gaat haar niet goed af.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Om te zeggen dat ze nog nooit kwaliteit heeft getoond is gewoon niet waar. Ze heeft in een aantal nummers toch een goede prestatie neergezet, alleen is het de laatste tijd zo vlakjes en matigjes.
Ik stem niet, Erik, en ik zal ook nooit stemmenquote:Op maandag 27 februari 2006 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Lynx, je wordt een meisje van 13 jaar genoemd.
Maar Ik vind wel dat je gelijk hebt Promiss.
Wijze woordenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:08 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik stem niet, Erik, en ik zal ook nooit stemmen.
Maar goed, ieder zijn mening natuurlijk. Er is nog altijd een grote groep die wél de kwaliteit hoort die Floortje bezit en laat zien, en blijkbaar staat dat duidelijk voor interpretatie open. Sommige top-X lijstjes zijn volkomen 180 graden omgekeerd dan andermans top-X lijstjes. Volgens mij zijn we met een groep finalisten aangekomen waarbij enkel geldt love 'em or hate 'em. Feit is wel dat géén van de overgebleven kandidaten écht slecht is. Ze bezitten alle drie van genoeg kwaliteit om het nog ver te schoppen, met of zonder de winst van Idols. De vraag is alleen óf ze dat doen.
Ja, en over d'r moeder.quote:Waar ik me steeds meer aan erger (hier) zijn die kleine uiterlijke dingen bij Floortje waar men steeds over valt. Dat gaat toch nergens meer over? Jammer.
Juist! Dan kunnen we daar nu eindelijk een punt achter zettenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, en over d'r moeder.
Floortje ziet er niet slecht uit (ik vind d'r ook niet speciaal, maar dat terzijde), en ze staat zelf op het podium, en niet 'Floortjes moeder. Die zit trouw elke week haar dochter aan te moedigen.
niet alleen echt, ook toch..quote:Op zondag 26 februari 2006 21:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Floortje![]()
Alleen het stopwoordje echt moet echt weg.![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:06 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik denk dat Floortje zich toe moet gaan leggen op musical en tekenfilms inzingen. Haar stem is heel mooi als ze de juiste liedjes zingt, maar het geforceerde pop idool willen spelen gaat haar niet goed af.
Dat is het hem inderdaadquote:Op maandag 27 februari 2006 15:08 schreef Lynx666 het volgende:
Feit is wel dat géén van de overgebleven kandidaten écht slecht is. Ze bezitten alle drie van genoeg kwaliteit om het nog ver te schoppen, met of zonder de winst van Idols. De vraag is alleen óf ze dat doen.
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:59 schreef sbientje het volgende:
ben ik het ook mee eens.. . gezeur om zon moeder. Je hoorde toch ook niemand over de vader van harm, terwijl die meero p een tuinkabouter lijkt dan david en lisa..
Feit is gewoon dat oudrs van Idols er niet zo uitzien als de kandidaten zelf, en dat dat in de meeste gevallen maar goed is ook.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:59 schreef sbientje het volgende:
ben ik het ook mee eens.. . gezeur om zon moeder. Je hoorde toch ook niemand over de vader van harm, terwijl die meero p een tuinkabouter lijkt dan david en lisa..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |